Entertainment alle pijlers

Wie is de mol? 2014

01-01-2014 15:52 847 berichten
Donderdag 2 januari 2014 begint een nieuw seizoen van Wie is de mol?''.



Deelnemers:

Aaf Brandt Corstius

Tygo Gernandt

Susan Visser

Jan Willem Roodbeen

Daphne Bunskoek

Freek Bartels

Jennifer Hoffman

Owen Schumacher

Sofie van den Enk

Maurice Lede



Wie is volgens jullie de mol?
Alle reacties Link kopieren
Nee dus; ik quote mezelf maar even:quote:girasole3 schreef op 13 maart 2014 @ 22:11:

[...]





Uh.....



Susan is niet de winnaar

Freek is niet de mol

Sofie is niet de verliezer



...Er werd duidelijk gezegd dat Freek niet de mol is.
Alle reacties Link kopieren
Yolo, natuurlijk niet. Als Sofie winnaar is, is Susan niet per definitie verliezer. Sterker nog, ze kan dan alleen mol zijn, wat Freek is het niet.



En als Sofie mol is, is Freek inderdaad winnaar (zie mijn eerdere post).
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Houston, ik had ook ongeveer zo'n redenatie als jij. Alleen wat mij nog aan het twijfelen bracht (buiten dat ik al een tijd op Sophie zat).

1) ik vind het wel een beetje raar (dom?) dat Freek dan op de verkeerde mol zit en toch zover gekomen is. Lijkt me dat je in deze fase van het spel toch wel weet wie de mol is (hoewel hij wel een vrijstelling had de laatste keer lijkt het me toch onwerkelijk).

2) Alle kandidaten kunnen natuurlijk ook gewoon maar wat zeggen. Wellicht zit Sophie helemaal niet op Susan of Freek niet op Sophie (geen idee waarom, maar niets is tenslotte wat het lijkt).
Alle reacties Link kopieren
Op wie zat Jan-Willem eigenlijk ook alweer? Als die op Sophie zat moet het bijna wel Suzan zijn dan.



Daarnaast heb ik ook nog het beeld van die optocht waar de kandidaten Tycho en Jan-Willem moesten ontdekken in die stoet. Aaf en Sophie staan samen te kletsen en net op het moment dat Jan-Willem bijna voorbij is ziet Sophie hem! Aaf had het echt niet door dat hij daar liep volgens mij. Als mol had Sophie net zo goed kunnen doen alsof ze hem niet zag.
Alle reacties Link kopieren
Mja, Freek is met een vrijstelling door gegaan, anders lag die er misschien al wel uit nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanaf begin Susan en Daphne als mol gehad. Zou het dan toch zo zijn dat ik het voor het eerst gewoon goed heb?



Sofie kan absoluut niet de mol zijn in mijn ogen. Zij heeft TE fanatiek meegedaan.



Jan Willem zat volgens mij op beide. Tygo zat op Susan en Sofie ook. Maar gaat om wat je weet van de mol en dan nog hoe snel je de test hebt ingevuld.
Alle reacties Link kopieren
quote:keke91 schreef op 14 maart 2014 @ 16:48:

Mja, Freek is met een vrijstelling door gegaan, anders lag die er misschien al wel uit nu?



Nouja, hij moest wel eerst de executie van aflevering 8 overleven, waarbij JW slechter was.



Tygo zat al heel lang op Sofie/Susan, en ja we horen Freek alleen over Sofie maar je kunt nooit weten of daar stiekem ook een Susandeel bij zit. Net zoals dat we niet weten of Tygo echt alleen maar 100% op Susan heeft ingezet.



In de testen en biechten zit veel montage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al vanaf het begin volle bak op Susan.



Die vrouwen-act... dat leuke, gezellige en soms onhandige/dommige.. Dat doet mijn moeder ook als ze willens en wetens met het verkeerde kaartje in de trein gaat zitten. Ik herken dat!



Of ik herken het helemaal verkeerd, maar toch. Ik vreet mijn hoed op als Sofie het is. Dan vind ik haar oprecht een hele hele goede mol.
Alle reacties Link kopieren
Haha, mijn moeder doet dat niet, mijn oma deed dat wel. Herkenbaar.



Ik heb nooit een mol omdat ik op een hele andere manier naar het programma kijk, maar ik vind Susan vanaf het begin af aan acteren (heb ik geloof ik ook geschreven). Als iemand had gezegd dat ik naar Gooische vrouwen zat te kijken, had ik het ook geloofd
Waar zit de any-key?
Wie het ook is, ik vind het een slechte mol. Er zit nota bene 15.000 euro in de pot! Dat is wel eens minder geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 16 maart 2014 @ 16:12:

Wie het ook is, ik vind het een slechte mol. Er zit nota bene 15.000 euro in de pot! Dat is wel eens minder geweest.Haha klopt, maar ik denk eerlijk gezegd dat Daphne de mol is. Wel grappig ,heb gister zelf ook het spel gezegt, maar dan in de vorm van een bordspel
'You have to meet a few wrong ones, before you can appreciate the right one'
Alle reacties Link kopieren
quote:kirstenvp schreef op 18 maart 2014 @ 11:42:

[...]





Haha klopt, maar ik denk eerlijk gezegd dat Daphne de mol is. Wel grappig ,heb gister zelf ook het spel gezegt, maar dan in de vorm van een bordspel Daphne?! Kan je niet volgen, die is er al een eeuwigheid uit!
quote:carretjerockt schreef op 18 maart 2014 @ 11:51:

[...]

Daphne?! Kan je niet volgen, die is er al een eeuwigheid uit!Dat is de grap dit seizoen. De mol is iemand die er allang uit ligt, zo raden we het helemaal nooit meer
Of ze hebben het programma zo ge-edit dat we thuis niet zien dat Daphne nog al die tijd meedoet aan de opdrachten.
quote:Lebowski schreef op 18 maart 2014 @ 12:01:

Of ze hebben het programma zo ge-edit dat we thuis niet zien dat Daphne nog al die tijd meedoet aan de opdrachten.



is weer een leuke variant op 'Art is de mol'



Zelf denk ik trouwens dat Susan de Mol is, maar dat de makers Tygo hadden wijsgemaakt dat hij het was
Alle reacties Link kopieren
Ja, die montage hè. Misschien had Art alles gedroomd en beginnen we volgende week wel weer bij aflevering 4.
Ga in therapie!
quote:Starshine schreef op 18 maart 2014 @ 12:08:

[...]

Zelf denk ik trouwens dat Susan de Mol is, maar dat de makers Tygo hadden wijsgemaakt dat hij het was





Hij denkt het nog steeds, vermoed ik.



Een droom.. Ook interessante optie. Is het een seizoen van the Bold and the Beautiful?
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha well this escalated quickly
quote:Starshine schreef op 16 maart 2014 @ 16:12:

Wie het ook is, ik vind het een slechte mol. Er zit nota bene 15.000 euro in de pot! Dat is wel eens minder geweest.Refresh my memory, maar volgens mij is dit de laagste pot ooit en ik vraag me af over zoveel bij gaat komen met die flessenopdracht.
Alle reacties Link kopieren
Hahahah, ik zie het helemaal voor me dubiootje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 16 maart 2014 @ 16:12:

Wie het ook is, ik vind het een slechte mol. Er zit nota bene 15.000 euro in de pot! Dat is wel eens minder geweest.Ja, welgeteld één keer. Verder was er altijd meer geld in de pot.
¤15.000 is echt heel weinig voor de pot van WIDM.
oh, dan was het in mijn herinnering zeker minder. Ik had ook geen zin om alle oude potten te googlen
Alle reacties Link kopieren
Hier een overzicht:



http://nl.wikipedia.org/w ... enen_van_Wie_is_de_Mol%3F
Bijna iedereen is zo druk bezig zich voor te doen als Mol dat er helemaal geen geld meer in de pot komt.



Volgens mij is het moeilijker kandidaat te zijn dan om de Mol te spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven