Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2016

30-12-2015 20:58 1594 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 januari begint het weer! Wie gaat kijken?







Kandidaten:

Airen Mylene (Shownieuws presentatrice)

Annemieke Schollaardt (3FM dj)

Cécile Narinx (hoofdredactrice Harpers Bazaar)

Ellie Lust (politiewoordvoerder)

Klaas van Kruistum (presentator KRO-NCRV)

Marjolein Keuning (GTST actrice)

Remy van Kesteren (harpist)

Rop Verheijen (acteur)

Taeke Takema (hockeyer)

Tim Hofman (BNN presentator)



Zit nu de special te kijken met oudkandidaten, zo leuk
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-01-2016 22:18
Reden: TO= LoiseauCoureur (er is iets mis gegaan tijdens het samenvoegen van 2 topics)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het net op fb voorbij komen. Vind het leuk dat er elk jaar weer een andere manier van presenteren wordt gebruikt, het blijft dan toch een beetje onvoorspelbaar.



Heb er echt weer zin in! Is het net als voorgaande jaren weer vanaf begin januari?
Alle reacties Link kopieren
Toprak Yalciner is gespot! zij was zooo leuk in dat ene programma, De Zeven Zeeen
Het patroon zet zich wel voort, tot nu toe ken ik maar twee van de "BN'ers"
Alle reacties Link kopieren
O, wat spannend! Leuk dat ze op deze manier de berichtenstroom al laten starten. Ik heb geen fb, maar lees hier vast wel wat er nog meer bekend wordt en welke deelnemers erbij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik las het via twitter ook al! tot nu toe zijn bekend:



Harpist Remy van Kesteren, 3FM-dj Annemarie Schollaert en hockeyer Taeke Takema, Shownieuws-presentatrice @AirenMylene, actrice Toprak Yalçiner , Presentator Klaas van Kruistum
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
en nr 7: Politiewoordvoerster Ellie Lust
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuwsbericht over hetgeen er op De Dam gaande is
Alle reacties Link kopieren
Ken ook lang niet iedereen trouwens...
het is wat het is
Ik ken er ook nog maar 2 van deze 5, en vorig jaar 4 van de 10. Het percentage is trouwens wel hoger dan bij Expeditie Robinson, daar kende ik er dit jaar 5 van de 17. Al moet ik erbij zeggen dat kennen voor sommigen hiervan ook een groot woord is... meer ik heb er ooit van gehoord.



Edit: Het percentage is nu al gedaald naar 2 van de 7
Is vind het programma leuk maar dit kan me niet zo boeien. Ik ga eens kijken of ik iemand ken, qua naam al niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Het is weer begonnen!
Klaas vind ik leuk. En Elly Lust van de politie? Grappig!
Ik denk dat die Elly wel heel goed zou kunnen zijn, haar werk is tenslotte onderzoeken, analyseren en bepalen welke informatie wel en niet gedeeld wordt. Na een foto van haar gezien te hebben herken ik haar trouwens wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke manier om de kandidaten bekend te maken! Kan niet wachten tot het Januari is Ik zit dan zeker weer klaar op donderdagavond
Alle reacties Link kopieren
Leuk! De voorpret kan beginnen! WIDM start inderdaad altijd op de eerste donderdag van het nieuwe jaar. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Tim Hofman en hoofdredactrice van Harpers Bazaar, Cécile Narnix doen ook mee.
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Wel vreemd, dat zou Marjolein Keuning (ja die van gtst) uitsluiten, terwijl ze gisteren hele verdachte tweets heeft geplaatst over dat er vandaag iets ging gebeuren... Ik vermoed dat er nog een twist komt
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 12 november 2015 @ 11:46:

Toprak Yalciner is gespot! zij was zooo leuk in dat ene programma, De Zeven Zeeen

Ja, stom programma, maar zij was wel 'n leuke kandidaat!

Da's de enige van de namen die ik tot nu toe ken en dan dus ook alleen maar van zo'n BN-spelprogramma
Shoot first, ask questions later!
Jeeej we kunnen weer! Ik ken er nog aardig wat, maar ook weer wat onbekenden. Soms blijken dat de leukste kandidaten te zijn
De teller staat op 9 als ik het goed geteld heb, dus Marjolein kan er nog bij zitten
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Kan niet wachten tot het weer begint. Enige programma waar ik voor thuis blijf
Alle reacties Link kopieren
Kandidaat nummer 11 is Marjolein Keuning



10 was Rop Verheijen



Dus... 12 kandidaten in totaal dit keer, of een addertje?!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Ik heb er weer zin in!



Ik ken Taeke, Annemieke, Klaas en Tim. Tim vind ik altijd een beetje irritant maar de andere 3 lijken me hele leuke deelnemers.



Verder ken ik Cecile, Rop en Airen ook wel van gezicht maar heb er verder niet echt een beeld bij of ik ze leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
Remy van Kesteren

Annemieke Schollaardt

Taeke Taekema

Airen Mylene

Toprak Yalciner

Klaas van Kruistum

Ellie Lust

Tim Hofman

Cecile Narinx

Rob Verheijen

Marjolein Keuning



Tot nu toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven