Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol?! 2017

07-11-2016 22:15 1863 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn ze dan, de mollen van dit jaar:



Actrice en cabaretière Sanne Wallis de Vries Winnaar!

Presentator Jeroen Kijk in de Vegte

Actrice Imanuelle Grives

Acteur Thomas Cammaert De Mol!

Actrice Sigrid ten Napel

Presentator Jochem van Gelder

Journaliste Roos Schlikker

Choreograaf Vincent Vianen

Presentatrice en vlogger Yvonne Coldeweijer

Wetenschapsjournalist Diederik Jekel







De eerste aflevering is op zaterdag 7 januari om 20.30 op NPO1!
Over de tranen van Imannuelle en dat dat niet bij een mol hoort: zijn we allemaal het huilen van Susan Visser vergeten toen Aaf naar huis ging? Het gebeurt, als je elkaar als persoon gewoon erg graag mag.



Overigens denk ik totaal niet dat Imannuelle de mol is . Veel te fanatiek (en leuke kandidaat)
Alle reacties Link kopieren
Geen idee! Ik vind iedereen verdacht doen, maar ik heb het nog nooit goed gehad



Jochem....ik weet het niet. Het is overduidelijk aan het mollen, mij een beetje te duidelijk....en dat wordt ook goed in beeld gebracht.



Ik kan weinig hoogte krijgen van Jeroen, Diederik en Sanne. Weet niet zo goed wat ik van hun moet denken.



Imanuelle vind ik echt leuk Fanatiek, wat natuurlijk ook een afleiding kan zijn. Ik wil wel dat zij ver komt en toch een leuke mol zou zijn aangezien ik haar totaal niet verdenk.



Sigrid...echt een rare actie, je gaat toch niet zomaar in iemands spullen zitten en alles doorzoeken? Maar dan heeft ze toevallig de sleutel van de kamer, waar toevallig de persoon slaapt die zijn antwoordenblaadje heeft meegenomen? Ze was wel steeds duidelijk over de porto dat het karton niet tot geld gerekend moest worden, als mol zou ik dat niet steeds herhalen, maar het lekker in de soep laten lopen.



Daarom kom ik op Thomas...tijdens de estafette had hij tijd genoeg om even voor het einde te stoppen. Dan had hij het geld door kunnen nemen om zo de halve briefjes eruit te vissen en meer geld in de pot te krijgen. Maar als mol zou hij weten dat er één halve 1000 tussen zit...dus lekker fanatiek rennen en meedoen, maar wel de halve 1000 inleveren.

Ook dat 'antwoordenformulier', ik gok dat daar verkeerde antwoorden op staan en dat het helemaal niet het officiële formulier is. Dus als Sigrid die 'antwoorden' zou delen, dan gaat er verkeerde info over Thomas rond waardoor men de test niet goed maakt als ze op hem zouden zitten.



Hmm....misschien vind ik Thomas toch wel het meest verdacht van het stel
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ja ik heb meerdere mollen al zien huilen na eliminaties.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 22 januari 2017 @ 12:45:

Over de tranen van Imannuelle en dat dat niet bij een mol hoort: zijn we allemaal het huilen van Susan Visser vergeten toen Aaf naar huis ging? Het gebeurt, als je elkaar als persoon gewoon erg graag mag.



Overigens denk ik totaal niet dat Imannuelle de mol is . Veel te fanatiek (en leuke kandidaat)



Dat is nou net het seizoen wat ik niet gezien heb

Ik denk niet dat het Imanuelle is omdat ze in aflevering 1 zo reflexmatig naar die trap sprint als ze ineens die bruine envelop ziet. Anders moet ik al haar films eens gaan bekijken want dan vind ik haar de Meryl Streep van Nederland



Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel echt een leuk seizoen!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik verdenk Thomas. Hij valt helemaal niet op, ik denk dat hij bij de estafette flink heeft lopen mollen. Hij had een goede positie voor de mol.

Verder bepaalde hij de plaats van het tekenen op het strand, lekker dicht bij de zee waardoor roos haar tekening niet gezien is. En hij tekende voor zichzelf het theater teken waarvan Sigrid dacht dat het over haar ging.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat eerst nog wel ik Sigrid maar daar ben ik nu vanaf. Immanuele is voor mij ook uitgesloten.



Ik zit nu op Jochem en Thomas. Met Jeroen en Sanne erachteraan.
er gaat ook een filmpje rond, waarop het lijkt dat Thomas geld in zijn jaszak steekt, met het spel in de duinen. De ene helft van de 1000 euro??
Ik heb net de aflevering terug gezien en blijf op Diederik want die heeft geen geld binnen gebracht hij doet niet actief iets om aan geld te komen. Jochem vind ik ook verdacht hij word lijkt het wel steeds onhandiger.
Alle reacties Link kopieren
Kon nu pas de aflevering en baal best wel. Ik wil eigenlijk wel dat Roos er uit zou gaan maar had toch nog wat punten op haar ingezet, geen idee waarom





voor wie bezig is met het 'follow the money' principe, hier kun je een fijn overzicht vinden van wie hoeveel geld heeft binnen gebracht/verloren. en het is sowieso een leuke analyse

http://widm-breakdown.nl/ ... de-mol-2017-aflevering-3/
quote:single1985 schreef op 22 januari 2017 @ 19:34:

Ik heb net de aflevering terug gezien en blijf op Diederik want die heeft geen geld binnen gebracht hij doet niet actief iets om aan geld te komen. Jochem vind ik ook verdacht hij word lijkt het wel steeds onhandiger.Diederik heeft bij de tekenopdracht op het strand geld verdiend: zijn tekening was duidelijk en werd goed geraden.
quote:single1985 schreef op 22 januari 2017 @ 19:34:

Ik heb net de aflevering terug gezien en blijf op Diederik want die heeft geen geld binnen gebracht hij doet niet actief iets om aan geld te komen. Jochem vind ik ook verdacht hij word lijkt het wel steeds onhandiger.thomas heeft nog geen geld ingebracht, die staat op - 1750 euro. (volgens de follow the money-link)
quote:Zebra123 schreef op 22 januari 2017 @ 15:49:

Ik verdenk Thomas. Hij valt helemaal niet op, ik denk dat hij bij de estafette flink heeft lopen mollen. Hij had een goede positie voor de mol.

Verder bepaalde hij de plaats van het tekenen op het strand, lekker dicht bij de zee waardoor roos haar tekening niet gezien is. En hij tekende voor zichzelf het theater teken waarvan Sigrid dacht dat het over haar ging.Ja maakt hem zeker verdacht.
Het theatersymbool past dan wel weer beter bij Thomas dan Sigrid: zij doet vooral tv en film. Dus dat was niet Thomas' schuld.
Alle reacties Link kopieren
Oh en dan deze:



1e aflevering, 4 kandidaten stonden op het dak, op zoek naar een wachtwoord en een brug.

Niemand zag het, totdat Thomas het ineens zag.

Het zou namelijk wel erg zonde zijn als de WIDM productie alle voorbereidingen voor het omhoog takelen (deel van de weg werd tijdelijk afgezet, stad moet akkoord geven etc) van de brug had getroffen, maar het niet door zou gaan. En het leverde supergave beelden op, dus die opdracht moest gewoon doorgaan. Thomas, Jeroen, Roos en Vincent stonden op het dak.

En er werd toch geen geld mee verdient.



Overigens heb ik dit gejat van het widm forum.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou wel echt geniaal zijn. Want het maakt tegelijk Thomas minder verdacht voor de groep.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lamis schreef op 22 januari 2017 @ 20:50:

Het theatersymbool past dan wel weer beter bij Thomas dan Sigrid: zij doet vooral tv en film. Dus dat was niet Thomas' schuld.

Nee , maar Thomas wilde eerst een cocktail glas tekenen , hield hij ook aan vast.

Ik verdenk hem ook, vannacht een visioen dat de productie Jochem als ultieme mol in beeld brengt maar hij het niet is, dus ik ga tunnelen op Thomas!:)
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat wij als actieve molloten Thomas verdacht vinden maar hij ongeveer de minste 'stemmen' heeft in de app, maakt het voor mij alleen maar verdachter...
Alle reacties Link kopieren
Het dagboek van de Mol staat online, iemand daar nog ideeën over?
In mijn gedachte scanderen de Timbers Army There’s No Pity In The Rose City. Maar niemand neemt kranig afscheid. En ik zeker niet.



Dus de mol heeft wat emoties laten zien bij het afscheid van Roos?
quote:missfitz schreef op 23 januari 2017 @ 13:03:

Het dagboek van de Mol staat online, iemand daar nog ideeën over?in het eerste dagboek staat genoemd 'mollega's' dat heeft Jochum ook gezegd in de laatste aflevering.
quote:friezinnetje2014 schreef op 23 januari 2017 @ 13:35:

[...]

in het eerste dagboek staat genoemd 'mollega's' dat heeft Jochum ook gezegd in de laatste aflevering.Is wel een bekende term volgens mij, Yvonne gebruikt het bijvoorbeeld ook op haar social media.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus niet de enige die Thomas verdenkt, iedereen in mijn omgeving verklaart me voor gek
Je meent het..
Ik ga toch eens Thomas meer in de gaten houden als ik dit allemaal zo lees.



Hoe komen jullie trouwens aan zoveel punten in de app?
quote:single1985 schreef op 23 januari 2017 @ 14:20:

Ik ga toch eens Thomas meer in de gaten houden als ik dit allemaal zo lees.



Hoe komen jullie trouwens aan zoveel punten in de app?vanaf het begin mee doen, en geen fouten maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven