Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol?! 2017

07-11-2016 22:15 1863 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn ze dan, de mollen van dit jaar:



Actrice en cabaretière Sanne Wallis de Vries Winnaar!

Presentator Jeroen Kijk in de Vegte

Actrice Imanuelle Grives

Acteur Thomas Cammaert De Mol!

Actrice Sigrid ten Napel

Presentator Jochem van Gelder

Journaliste Roos Schlikker

Choreograaf Vincent Vianen

Presentatrice en vlogger Yvonne Coldeweijer

Wetenschapsjournalist Diederik Jekel







De eerste aflevering is op zaterdag 7 januari om 20.30 op NPO1!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat de aanwijzingen heel vaag zijn, als ze goed zijn heeft iedereen ze zo door en zeuren men weer over dat het te obvious is (zoals de ... is the mole in de kerk of de kruizenaanwijzing).

Met zoveel online geanalyseer is het te moeilijk geworden...



Wel heel jammer!
quote:AnAppleADay schreef op 11 maart 2017 @ 21:42:

Ik snap wel dat de aanwijzingen heel vaag zijn, als ze goed zijn heeft iedereen ze zo door en zeuren men weer over dat het te obvious is (zoals de ... is the mole in de kerk of de kruizenaanwijzing).

Met zoveel online geanalyseer is het te moeilijk geworden...



Wel heel jammer!de molfanaten doen het wat dat betreft zelf, alles wordt uitgeplozen.
Snik het is afgelopen ik wil meer zien.



Vond Thomas trouwens een lekker ding om te zien
Die holy moly vond ik wel leuk trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het we er voorbij is!



Gelukkig hebben we de Belgen nog
Vond hem een supergoede mol, geen enkel moment verdacht.
Alle reacties Link kopieren
Dat spiegelbeeld van Thomas in de leader was dan wel weer een heel duidelijke hint. Een van de redenen waarom ik sinds Sigrids vertrek al op hem zat.



De titelverwijzingen snap ik dan weer nooit en ik vond de hint in de papierfabriek (Thomas exact in het midden vd aflevering te zien en dat zou dan op die papiertjes te zien zijn ehhhhh?) echt bizar.



Maar ik had het deze keer helemaal juist voorspeld: Thomas Mol, Sanne winnares en Jochem verliezer (Guus Geluk, zoals nu blijkt).



Geweldig seizoen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zat na de Duinen opdracht op Thomas, omdat hij tijd had het geld te tellen en zo geen halve bedragen binnen te brengen. Ook andere opdrachten, heel fanatiek maar helaas nét te laat. En ik vond hem geacteerd overkomen.



Maar Jochem als hulpmol klopt ook wel



Volgend jaar weer mensen!!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 11 maart 2017 @ 21:21:

vroeger waren die laatste afleveringen altijd veel leuker, niet zo'n talkshow concept maar gewoon veel beelden die eerder geknipt waren en leuke biecht-momentenGeorge staat mij bij als fantastische mol Samen met Dennis Weening

Mollen in wit, sorry!
anoniem_243245 wijzigde dit bericht op 11-03-2017 22:06
Reden: Mollen in wit
% gewijzigd
I don't know what that means.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 11 maart 2017 @ 21:43:

Die holy moly vond ik wel leuk trouwens.Ja, ik ook. Dit hoorde ik hem toen zeggen, maar pas een aflevering later begon ik Thomas te verdenken, dus dacht er niets raars over verder.
Is Thomas gay?

Niet dat het uitmaakt maar Just curious
Alle reacties Link kopieren
Ik had die Holy Moly totaal gemist. Wel een superleuke hint inderdaad!
quote:Yggdrasil- schreef op 11 maart 2017 @ 22:14:

Is Thomas gay?

Niet dat het uitmaakt maar Just curiousNee zijn vriendin zat ook in de zaal
quote:single1985 schreef op 11 maart 2017 @ 22:17:

[...]





Nee zijn vriendin zat ook in de zaalDat was 'een'vriendin'. Niet dé!!!!!
Hij is gay toch?
Wat maakt dat nu uit of die gay is of niet? Hij is gewoon een super mol geweest
Maakt geen mol hol uit. Zoals ik al zei: gewoon nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf heel jammer dat Thomas inderdaad de mol blijkt te zijn. Omdat het er dus echt heel dik op lag.

Ik had het echt superleuk gevonden als Jochem of Sanne opeens de mol bleek te zijn!



Maar helaas.



En volges mij hartstikke homo ja.
Vivo per lei
Thomas is gay inderdaad. Wat een lekker ding hé. Geweldige lach, en ondeugende ogen.

En een geweldige mol!
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik zie dat ik niet de enige ben die de afwijzingen echt een teleurstelling vond.



Verder wel een erg leuke finale. Dat er maar twee keer op Thomas als mol is gestemd bijvoorbeeld, en leuk die achter de schermen beelden van een mollende Thomas Hij heeft het zeer goed gedaan vind ik. En dat het er 'dik bovenop lag' zoals sommigen hier zeggen, valt wat mij betreft héél erg mee. Dat is vooral omdat ik Sanne echt een kandidaat vond en het er bij Jochem juist te dik bovenop lag. Als je iets slinksere kandidaten in de finale had gehad, dan was Thomas volledig onopvallend gebleven. Oh en ik vond de tweeling aanwijzing zo'n mooie aanwijzing. Jammer dat het helemaal geen aanwijzing bleek te zijn.
Jammer dat ie gay is. Hij kan lekker mollen, die Thomas. Echt knap gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Hij is inderdaad gay. Hoorde dat hij een relatie zou hebben gehad met Rik vd Westelaken!
Alle reacties Link kopieren
Nou, voor het eerst heb ik het goed geraden!



Vond de aanwijzigingen echt te vaag. Behalve die van De teugels in handen hebben. Dat was dan weer heel obvious.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel grappig dat heel veel mensen op Thomas zaten door de "tweeling-hints" maar dat die er blijkbaar helemaal niet waren



Hij was blijkbaar een goede mol, want hij is maar 2x als mol in de test ingevuld. Ik vond het verschil met hem ook heel groot na de bekendmaking! Een heel ander persoon.
Ik vind het echt jammer dat het is afgelopen geen idee wat er volgende week zaterdag voor de in plaats gaat komen hoop wat leuks.



Vind Thomas echt een super mol dit jaar ook omdat de kandidaten niet op hem hebben gezeten (op 2 keer na) En die reacties na afloop van Diederik en die vriendin geweldig. Wat zal er door Diederik zijn heen gegaan dat al die tijd de persoon met wie je een bondje had gesloten gewoon de mol blijkt te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven