Entertainment alle pijlers

Wie is de mol? Kandidaten

24-10-2011 11:43 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
De kandidaten voor 2012 zijn bekend, zie link hieronder. Ik ken er niet veel van, maargoed die leren we vanzelf wel kennen. In DWDD was er een trailer van te zien afgelopen vrijdag.

Ik heb er weer zin in!!

http://avro.nl/wieisdemol/Kandidaten/?r=1
Ik ken er ook niet veel, maar heb zeker weer zin om het te volgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er 4 geloof ik.

Heb er weer zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ken er slechts 2.... maar dat vind ik juist wel leuk! Vond de versie met onbekende nederlander altijd veel leuker. Dan heb je niet meteen een mening of gevoel over de kandidaten. Maakt het spel spannender vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Er zitten in ieder geval geen kandidaten bij die ik bijvoorbaat al irritant vind. Maar ik ben wel bevooroordeeld. Ik ga meteen voor Maarten als mol. Omdat hij in het echte leven zo'n geen mol is.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk weer een nieuw seizoen! Wie zou het dit keer zijn? Vind ze bij voorbaat allemaal verdacht Hoewel, ik zeg Hadewych... Maar hang me er niet aan op!

Wel erg jammer dat we nog tot januari moeten wachten...
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er bijna niemand maar dat vind ik juist prima. Vroeger met onbekende kandidaten (George bijv. was de beste Mol ooit !) vond ik het leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er 4 niet, wel weer een leuk gezelschap van veel verschillende BNers, niet allemaal uit dezelfde hoek. 'Jammer' dat ik in Austrailië zit, maar lang leve uitzendinggemist.nl ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ken ook niet iedereen, maar dat is inderdaad juist wel leuker eigenlijk.

En IJsland, mooi!!
quote:nike schreef op 24 oktober 2011 @ 12:14:

Er zitten in ieder geval geen kandidaten bij die ik bijvoorbaat al irritant vind. Maar ik ben wel bevooroordeeld. Ik ga meteen voor Maarten als mol. Omdat hij in het echte leven zo'n geen mol is.



Ik dacht ook meteen Maarten

Of blondje Marit, die dan expres heel dom gaat doen enzo.



Nou goed, we zullen het zien
Alle reacties Link kopieren
wanneer begint dit weer?
Alle reacties Link kopieren
Leuk en dan ook nog in IJsland.
Alle reacties Link kopieren
Joepie! Weer een seizoen WIDM! Kan niet wachten tot het weer begint.



Ik zet ook vast in op Maarten als 'mol'. Vorig jaar was ik er van overtuigd dat het Jan Kooijman was. Viel dat even tegen :D
Alle reacties Link kopieren
Dus toch naar IJsland. Daar is een paar maanden geleden een topic over geweest.

Ik ken niet veel van de kandidaten.



Nu is nog de vraag wie de presentator is. Op het vliegveld is Art Rooijakkers gesignaleerd.

Op het forum van WidM zijn ze al aan het terugkijken of in die opnameperiode Pieter Jan een aantal weken achter elkaar afwezig was bij Een Vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Wie is de Mol? wordt vanaf 5 januari elke donderdagavond om 20:30 uur uitgezonden op Ned 1.

Dus dat duurt nog even
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik heb er alweer zin in hoor!

Al is het voor mijn gevoel nog helemaal niet zo lang geleden dat het vorige seizoen afliep...



Maar, we mogen weer bijna gaan raden!
Live your life the way you want to...
Alle reacties Link kopieren
Nog wachten tot 5 januari... Oh dat is nog lang...

Ik vond ook de seizoenen met onbekende nederlanders het leukst. Ik weet nog van een seizoen dat een René met een enorm dampend hoofd in een paardenbak een opdracht aan het doen was, sindsdien ben ik verkocht. Op die 10/11 (?) donderdagen ben ik ook van half 9 t/m half 10 niet aanspreekbaar, is er iets met dochter die ligt te slapen, gaat de telefoon, is allemaal voor manlief. Ik zit dan voor de tv! Heb er nu al zin in.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het nog even duurt. Ondanks dat het met onbekende kandidaten inderdaad leuker was, blijft het één van de leukste Nederlandse tv-programma's. Ook het enige tv-programma waar ik me voor zou opgeven als het ooit weer met onbekende Nederlanders is.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er weer helemaal zin in. Heerlijk programma. Het vat bekende nederlanders dunt uit zo te zien, ik ken er iig maar 3 van.
Alle reacties Link kopieren
Even up, begint donderdag.

Kan ik dit topic vinden met mijn iPad.
Alle reacties Link kopieren




Met een hele leuke presentator:



Alle reacties Link kopieren
Nog 1 nachtje slapen.



Jaaaah!!! Ik heb er nu al zin in! Joepie! Ik zit vanavond samen met dochter voor de buis gekleefd hoor!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Vanavond he!

Count me in!



Jammer van de presentator. Kweetniet, Art heeft er zelf ook ingezeten. Vind ik toch minder. Het is zo'n broekie. Het is een leukie hoor begrijp me niet verkeerd maar ik heb toch liever Pieter Jan Hagens. Of liever nog Karel van de Graaf, die was nog beter.



Is het een idee om de namen ook nog even in de OP te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit gekeken omdat ik steeds te laat was... Was het al een paar weken bezig en had vond ik niet leuk meer om alles terug te kijken. Maar ik ben inmiddels wel zo nieuwsgierig dat ik er vanavond zeker naar ga kijken...!!! Nu ik er over nadenk, ik ken het hele concept eigenlijk niet eens.... Maar even googelen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven