Entertainment alle pijlers

Wie is de reisleider?

05-01-2012 21:41 97 berichten
In het nieuwe seizoen van het TV-programma ‘Wie Is De Reisleider?’ kruipen wederom een aantal BN-ers in de huid van de echte reisleiders van FOX Vakanties. Zij laten de glitter & glamour achter zich en zullen ontdekken dat het als reisleider een hele klus is om een groepsreis in goede banen te leiden.



Dit jaar zullen deze bijzondere reisleiders naar de Verenigde Staten en Indonesië afreizen. U kunt kennismaken met de grote verschillen tussen deze twee prachtige bestemmingen en de hoogtepunten van deze twee landen.



Het levert veel ontroerende en hilarische momenten op, maar het gaat uiteindelijk maar om één ding. Wie volgt Eddy Zoëy op als ‘beste reisleider 2012’?

Benieuwd naar de nieuwe BN-ers en hun avonturen? Kijk vanaf donderdag 5 januari om 21.30 uur bij RTL5 gezellig mee naar het tweede seizoen van het programma ‘Wie is De Reisleider'
Alle reacties Link kopieren
Fox forum denk ik char



Verdronken wordt, verdronkt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu pas dat er een topic over is.
Alle reacties Link kopieren
Ze belt wel erg snel zeg.
Hij ziet er niet uit zeg
Alle reacties Link kopieren
Aahhhhhhh een emomomentje...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
wat aso, dat doe je toch niet
Alle reacties Link kopieren
Hij zit gewoon iets te eten om te proeven, eikol
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
ieuwwwwwwwwww Nikkie....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hmmdus wel een oke trashprogram.



Maar nu is het tijd voor bed.



....zeker nu ik Nikki Plessen in beeld zie. Holy shit...
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch heel normaal. Dat doen alle Amerikanen daarom zijn ze zo dik.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 05 januari 2012 @ 22:21:

Fox forum denk ik char



Verdronken wordt, verdronkt Inderdaad! :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het vorig jaar leuker toen elke BN-er zijn eigen groep had. Nu delen ze 1 groep met 3 man.



Snap werkelijk niet dat twee van die gozers van midden twintig of van die jonge meiden zich opgeven voor zo'n groepsreis??

Als je helemaal alleen bent en je durft niet in je uppie oke (en dan nog..FOX? ga dan met Djoser ofzo)....maar met zijn tweeen??

Dan huur je toch lekker zelf een auto en ga je op eigen houtje rondtrekken? Dat is in de VS zo ontzettend makkelijk en vooral heel erg gaaf!

Maar nu zitten ze in zo'n vreselijke touringcar met allemaal 60 plussers die al denken dat ze onder een brug moeten slapen als er in het hotel even een probleempje met de reservering blijkt te zijn (want ja...dit is tenslotte ook het enige hotel in heel LA :-S )



Ik vind de enorme passiviteit van dit soort mensen altijd shocking om te zien. Kan me van vorig jaar nog herinneren dat een stel in de groep van Dennis toen geen handdoeken op de kamer hadden. Ik denk dan: nou dan loop je even naar de receptie...maar nee, dan gaan ze dus naar de reisleider :-S
Alle reacties Link kopieren
Moet wel erg lachen om dit progamma. Heb zelf ook wel eens een groepsreis gemaakt maar herken dit gelukkig totaal niet. Misschien is het wel heel erg afhankelijk van de reisorganisatie en het land. Ik heb wel een privereis gemaakt met Fox (couples) en daarover ben ik erg tevreden. Maar als ik dit zo zie sla ik de groepsreizen mooi over brrr... anti-reclame.



Moet wel zeggen dat op mijn laatste reis ook een stel was dat altijd met Fox op reis ging. Dat waren de mensen die het meeste klaagden en zich het minste hadden voorbereid.... :-) Vergeleken ook alles met elkaar terwijl dit een totaal andere reisorganisatie was en een heel ander land (lees de reis was veel zwaarder en langer).



Fox groepsreizen staat bij mij voor:

- te grote groepen;

- veel oudere deelnemers (55+);

- passieve en niet zelfstandige reizigers;

- overvol progamma en veel (verplicht) groepsactiviteiten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, toevallig las ik dit stukje over Wie is de reisleider 2 en wil graag reageren op het bericht van Americagirl.



Ik ben dus een van die jonge meiden die mee heeft gedaan en ik moet zeggen het was een fantastische reis! Het is niet zo dat ik elk jaar met een groepsreis mee ga, maar zoals gezegd op tv: wij meiden vonden het moeilijk om een vriendin mee te krijgen die ook het geld had, de tijd en zelfde interesse had. Vandaar dat wij samen gingen. En wij hebben niet voor o.a Djoser gekozen omdat deze niet langs de bekende plekken ging die wij wilden zien of je moet in een tent slapen o.i.d. Fox sloot het beste aan bij onze wensen :-) Het was ook puur gemak om alles gepland te hebben en dit was veel goedkoper dan alles zelf uitzoeken en apart betalen. Toen wij afscheid moesten nemen van elkaar hebben sommigen van ons zelfs gejankt want je trekt wel 3 weken met elkaar op.
Alle reacties Link kopieren
Waar is Tatiana gebleven? Ik zag in de voorstukjes en ook op de website van rtl dat het nu Judith Osborn is? Op de website is Tatiana niet meer terug te vinden...
Alle reacties Link kopieren
quote:anne_leanne schreef op 09 januari 2012 @ 17:20:

Hoi, toevallig las ik dit stukje over Wie is de reisleider 2 en wil graag reageren op het bericht van Americagirl.



Ik ben dus een van die jonge meiden die mee heeft gedaan en ik moet zeggen het was een fantastische reis! Het is niet zo dat ik elk jaar met een groepsreis mee ga, maar zoals gezegd op tv: wij meiden vonden het moeilijk om een vriendin mee te krijgen die ook het geld had, de tijd en zelfde interesse had. Vandaar dat wij samen gingen. En wij hebben niet voor o.a Djoser gekozen omdat deze niet langs de bekende plekken ging die wij wilden zien of je moet in een tent slapen o.i.d. Fox sloot het beste aan bij onze wensen :-) Het was ook puur gemak om alles gepland te hebben en dit was veel goedkoper dan alles zelf uitzoeken en apart betalen. Toen wij afscheid moesten nemen van elkaar hebben sommigen van ons zelfs gejankt want je trekt wel 3 weken met elkaar op.



Ik snap wel dat je om veel van een land te kunnen zien voor een groepsreis kiest, maar waarom niet voor de singles reis van Fox die volgens mij ook naar de westkust van amerika gaat, of heeft Fox jullie gevraagd om met deze groep mee te gaan om een gemeleerde groep van oud, jong, stellen, singles etc. mee te krijgen ipv alleen oude stellen??



Overigens verbaasd mij het wel hoeveel ouderen er mee gaan met Fox, vorig jaar in Jordanie, 70 plussers!! Hoe leuk en aardig ook ik zou als 33 jarige niet alleen maar tussen de ouderen in willen zitten hoor.



Maar ik vind het wel een leuk programma om te zien, kan niet wachten tot volgende week!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
quote:papua schreef op 12 januari 2012 @ 22:51:

Waar is Tatiana gebleven? Ik zag in de voorstukjes en ook op de website van rtl dat het nu Judith Osborn is? Op de website is Tatiana niet meer terug te vinden...Ik denk dat Tatjana niet meer kon, ik neem aan dat ze dat wel even zullen vermelden in het programma volgende week waarom dat zo is.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
quote:americagirl schreef op 06 januari 2012 @ 12:09:

Ik vond het vorig jaar leuker toen elke BN-er zijn eigen groep had. Nu delen ze 1 groep met 3 man.



Snap werkelijk niet dat twee van die gozers van midden twintig of van die jonge meiden zich opgeven voor zo'n groepsreis??

Als je helemaal alleen bent en je durft niet in je uppie oke (en dan nog..FOX? ga dan met Djoser ofzo)....maar met zijn tweeen??

Dan huur je toch lekker zelf een auto en ga je op eigen houtje rondtrekken? Dat is in de VS zo ontzettend makkelijk en vooral heel erg gaaf! Dan moet je wel een rijbewijs en voldoende reiservaring hebben en in een groepsreis is alles van vervoer tot het hotel voor je geregeld, wel zo makkelijk en scheelt weer in de kosten.

Maar nu zitten ze in zo'n vreselijke touringcar met allemaal 60 plussers die al denken dat ze onder een brug moeten slapen als er in het hotel even een probleempje met de reservering blijkt te zijn (want ja...dit is tenslotte ook het enige hotel in heel LA :-S )



Ik vind de enorme passiviteit van dit soort mensen altijd shocking om te zien. Kan me van vorig jaar nog herinneren dat een stel in de groep van Dennis toen geen handdoeken op de kamer hadden. Ik denk dan: nou dan loop je even naar de receptie...maar nee, dan gaan ze dus naar de reisleider :-S Tja die mensen heb je helaas ertussen zitten, dat soort mensen vind je ook met trolleys op de huishoudbeurs, alsof ze verder nooit gaan winkelen

Die Jan de man van de tijd vond ook heel ergelijk, doe toch even relaxed man, hij heeft makkelijk praten maar de mensen die nog moeten werken vinden het fijn om even zich niet strikt aan de tijd te moeten houden, dat moeten ze als ze weer aan het werk zijn al genoeg doen terwijl hij lekker van zijn pensioen en vrije tijd zit te genieten. Zit hij ook nog chagerijnig te kijken, wees blij dat je het geld hebt om zo'n dure reis te maken en geniet ervan ipv te zeuren!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Waar is Tatiana gebleven? Ik zag in de voorstukjes en ook op de website van rtl dat het nu Judith Osborn is? Op de website is Tatiana niet meer terug te vinden...





Die Tatiana komt niet. Ze had laatste moment afgezegd. Judith Osborn komt er voor in de plaats. Zullen we vanavond wel zien :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met shoestring weggeweest en in mijn reis ging alles niet zoals hier op tv. Ja oke je moet wel steeds bus in en bus uit, en je houd je vast aan dagschema's maar verder had je bij shoestring veel vrijheid. Soms 2 a 3 dagen achter elkaar op dezelfde plek gebleven en dan ook nog vrij.

We hadden ook een hele leuke groep, met leuke mensen van alle leeftijden die allemaal met elkaar omgingen. Oke er zat een rotte appel bij maar die heb je overal. Net zoals die zuurpruim bij Gigi, die man van de tijd. Ja oke bij mijn reis waren er ook af en toe mensen 10 minuten te laat bij de bus, maar ja so what. Je hebt vakantie! Boeiend.

Vind Gigi niet echt een leuk meisje, vind haar wat nepperig overkomen. Paulien is gewoon leuk, die zou best wel eens kunnen winnen, de groep is gek op haar.

Paulien is ook wel zichzelf, zo was ze bij echte meisjes in de jungle ook en bij gooische meisjes ook.

Ben heel benieuwd hoe Gordon het gaat doen.



En ben super blij dat die stomme dennis weening niet meer mee doet dit jaar
Alle reacties Link kopieren
Trouwens wipe out is het slechtste programma ooit zeg. Jeetje wat presenteren die klaas en dennis slecht. Maar ook die meid bakt er niks van.

Zo ik zit er klaar voor bij wie is de reisleider
Alle reacties Link kopieren
Heb ik veel gemist?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan altijd met een groepsreis in een bus op vakantie, stedentrips of rondreis door een land heel leuk. In mei gaan we naar Berlijn.
Alle reacties Link kopieren
Lekker ze gaat nu al zeuren.
Alle reacties Link kopieren
Owww die Judith, wat een walgelijk mens!

Lekker, de groep gewoon een uur in de bus laten zitten en zelf gaan shoppen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven