Entertainment alle pijlers

wie of wat mag vaker op tv

11-05-2007 09:14 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
héle lijsten met wie we zat zijn.......... maar wie zie je dan wél graag ? ( oké ; overdaad schaadt , dat is wel duidelijk ) Wat voor soort programma's willen we vaker zien ?



Persoonlijk ; series zoals Lost , Prison Break ( dus geen op zichzelf staande afleveringen )

All Stars mogen ze nog drie keer herhalen van me ....wat heet ; wel 4 keer !



" échte " humor  zoals wederom All Stars , Dit was het nieuws , .....





Najib Amhali  mag voor mij vaker voorbij komen op tv ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


East of Eden, de Doornvogels.

Echt van die mooie en goeie series.

Centinnial (geloof ik) de Jordaches.



(Ik ben al wat ouder :D!!)


Alle reacties Link kopieren
De Jordache  familie....... jááááá  Nick Nolte in zijn jonge jaren.........





Maar denk je dat je als ze dat herhalen je het nog net zo leuk vindt als toen ? Ik dénk..... dat ik nu in slaap zou vallen bij de Doornvogels en daar zat ik vroeger ook voor aan de buis gekluisterd. We zijn in films etc . gewoon meer actie gewend , andere montagetechnieken , en dat soot dingen waar ik eigenlijk geen verstand van heb dus ik lul maar wat... :D



Zouden bijv. series voor kinderen zoals ( dus niet ; exact zo ) HAMELEN ( " Grote acteurs , geen op zichzelf staande afleveringen etc ) , Q&Q niet meer werken ? Lijkt mij eigenlijk van wel , als ik zie hoe jonge kinderen zich bijv. verheugen op Idols , Temptation Island ........ zo benieuwd om te zien hoe het afloopt....... dat ze de langdradigheid ervan ook voor lief nemen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verslaafd aan Eastenders, dat mag van mij wel 2 keer per dag op tv.:D



Verder mogen er wel wat van die leuke engelse mini-series uitgezonden worden. En Inspector Morse, Hercule Poirot, Ruth Rendell enz enz enz...die mogen ook weer terug komen.
:)
Alle reacties Link kopieren


De Jordache  familie....... jááááá  Nick Nolte in zijn jonge jaren.........



Tja die ziet er nu ook niet meer uit :(!





Maar denk je dat je als ze dat herhalen je het nog net zo leuk vindt als toen ?

Ik denk van niet, maar in mijn geheugen........

 
Ik dénk..... dat ik nu in slaap zou vallen bij de Doornvogels en daar zat ik vroeger ook voor aan de buis gekluisterd.

Dan weet ik wel zeker

We zijn in films etc . gewoon meer actie gewend , andere montagetechnieken , en dat soot dingen waar ik eigenlijk geen verstand van heb dus ik lul maar wat... :D



Zouden bijv. series voor kinderen zoals ( dus niet ; exact zo ) HAMELEN ( " Grote acteurs , geen op zichzelf staande afleveringen etc ) , Q&Q niet meer werken ? Lijkt mij eigenlijk van wel , als ik zie hoe jonge kinderen zich bijv. verheugen op Idols , Temptation Island ........ zo benieuwd om te zien hoe het afloopt....... dat ze de langdradigheid ervan ook voor lief nemen.


Toch raar dat in je herinnering het dan heel anders is dan als het weer op de tv zou komen.

Ik denk ook niet dat ik er naar zou kijken.

Maar ergens ......was het dat toch!


Ik krijg niet snel genoeg van series a la Oprah. Ik geniet zelfs van Sally, 's morgens bij SBS6, kun je nagaan.



Oude series zoals Dallas en Dynastie, Falcon Crest e.d. Gewoon weer eens zien. Leuk. Ook de minder soapachtigen zou ik wel herhaald willen zien. Cagney & Lacey, Shoestring, Bergerac, A thin blue Line en meer van die heerlijke series, kom maar op!



Qua persoon heb ik niet echt iemand die ik vaker zou willen zien. Ja, cabarert zou wel vaker mogen wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Heb jij dat niet , Eleonora , dat je blijft hangen bij iets  omdat de persoon die je ziet op het moment dat je kijkt zo leuk vindt ? Ik zal áltijd blijven hangen bijv. voor Raoul Heertje ....ook als die drie uur lang over Ajax zou praten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Buffy the Vampire Slayer, Charmed en Angel.
East of Eden, de Doornvogels.

Echt van die mooie en goeie series.

Centinnial (geloof ik) de Jordaches.



(Ik ben al wat ouder :D!!)




Centennial zou ik zou graag weer eens willen zien. Vond het een prachtserie naar een prachtboek.



" De macht van een vrouw"  zou ik ook nog wel een keer willen zien.

Sowieso had je vroeger vaak van die miniseries. Heerlijk om naar te kijken, juist omdat ze beperkte afleveringen hebben en niet tot in het oneindige (en onbenullige) doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Er zouden wat mij aangaat wel meer programma's a la De Mol gemaakt mogen worden. Heerlijke tv, zonder dat ze mekander weg moeten schaatsen, dansen of pesten.



Dragon's Den vind ik ook geweldig om naar te kijken. Briljant idee om een aantal gevestigde ondernemers te laten schieten op de plannen van beginnende ondernemers.



Wat ik ook leuk vond waren die programma's waarbij mensen van leven en baan ruilen. Of waarbij iemand een leven moet aannemen wat het tegenovergestelde is van het eigen leven.
Heb jij dat niet , Eleonora , dat je blijft hangen bij iets  omdat de persoon die je ziet op het moment dat je kijkt zo leuk vindt ? Ik zal áltijd blijven hangen bijv. voor Raoul Heertje ....ook als die drie uur lang over Ajax zou praten .
Ik zal er eens goed over nadenken Bianc maar nee, ik geloof niet dat ik dat heb. Ik ben een slet wat TV kijken en presentatoren betreft.....
Alle reacties Link kopieren
*haalt adem*

Ik wil een ECHT tuinprogramma. Een waarin tuinen en planten de hoofdrol spelen in plaats van degenen die het presenteren. Een leerzaam, visueel aantrekkelijk programma waarin echt getuinierd wordt. Geen metamorfoses van thematuinen die in een weekend klaar moeten zijn, maar een kijkje in prachtige tuinen van ware tuinliefhebbers. Een programma dat inspireert, dat het groene in de mens losmaakt, dat mensen stimuleert te kiezen voor meer groen in hun tuin in plaats van verharding, bouwsels, buitenkeukens, en andere ongein.  Ik wil droomtuinen zien en geen door felgekleurde schuttingen omgeven dichtgestrate tuintjes vol gamma-hout, meubels, serviezen, frutsels en bij Gods gratie een klein perkje met viooltjes als groene touch. Ik wil geen Jan Klaassen en Katrijn die een toneelstukje opvoeren.

-"Hoi tuinman, wat ben je aan het doen?"

- "Hoi presentatrice. Ik beplak deze rioolpijp met veertjes. Dat wordt de sokkel waarop straks het goudgeschilderde boedhabeeld komt te staan in de Toscaans-Oosterijkse Zenn-tuin. Kom je helpen?"

- "Nee ik heb geen tijd. Ik moet tuttelemeuk kopen bij onze sponsor. Maar als ik terugben, zal ik soep koken"

:? 

Ik wil een tuinprogramma die de kijker serieus neemt. Waarom is dat programma er niet! ;(
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
een tuinprogramma dat :$
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaaha! Sabeltandcavia; erg beeldend!
.
Alle reacties Link kopieren
Wie weet nog hoe die serie heette waarbij er een dochter op zoek ging naar haar biologische moeder...ze had keus uit 3 of 4 kostschoolvriendinnen.............Lilly's mother ofzo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het liefst naar films, en dan zonder reclame tussendoor. Doe mij maar veel goede films op TV, zoals gisteravond the Terminal met Tom Hanks. Geweldig. Dan heb ik echt een ontspannen avond
Alle reacties Link kopieren
Buffy the Vampire Slayer, Charmed en Angel.
Jaaaaaaahhh!!!:D



Alle reacties Link kopieren
the unit.. het was er maar zo kort op!
Alle reacties Link kopieren
Will & Grace blijft een van mijn favorieten, maar dat is er wel vaak op gelukkig..
Ik wil het kleine huisje op de prairie weer zien!!!!!
Wie weet nog hoe die serie heette waarbij er een dochter op zoek ging naar haar biologische moeder...ze had keus uit 3 of 4 kostschoolvriendinnen.............Lilly's mother ofzo ?




Lace!!

Ik heb het boek!
Alle reacties Link kopieren
De mini-serie V. Die ging over een soort salamanders die, vermomt als mens, de aarde overnamen van ons. Er waren 4 afleveringen en het was zelfs zo dat een groot biermerk een paginagrote advertentie plaatste met als tekst: als maar heineken/bavaria maar laten bestaan (of zoiets).

Nog iemand die deze miniserie kan herinneren (is al een jaar of 25 geleden denk ik.....).
V ja, herinner ik me wel hoor, in 1983 werd die serie voor het eerst uitgezonden. Mijn broer en ik waren helemaal hyper als het weer vrijdag was en het werd uitgezonden!
Alle reacties Link kopieren
Battlestar Galactica mag van mij wel vaker uitgezonden worden. En dan ook de oude versie ervan herhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven