Entertainment alle pijlers

wie of wat mag vaker op tv

11-05-2007 09:14 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
héle lijsten met wie we zat zijn.......... maar wie zie je dan wél graag ? ( oké ; overdaad schaadt , dat is wel duidelijk ) Wat voor soort programma's willen we vaker zien ?



Persoonlijk ; series zoals Lost , Prison Break ( dus geen op zichzelf staande afleveringen )

All Stars mogen ze nog drie keer herhalen van me ....wat heet ; wel 4 keer !



" échte " humor  zoals wederom All Stars , Dit was het nieuws , .....





Najib Amhali  mag voor mij vaker voorbij komen op tv ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


*haalt adem*

Ik wil een ECHT tuinprogramma.

-"Hoi tuinman, wat ben je aan het doen?"

- "Hoi presentatrice. Ik beplak deze rioolpijp met veertjes. Dat wordt de sokkel waarop straks het goudgeschilderde boedhabeeld komt te staan in de Toscaans-Oosterijkse Zenn-tuin. Kom je helpen?"

- "Nee ik heb geen tijd. Ik moet tuttelemeuk kopen bij onze sponsor. Maar als ik terugben, zal ik soep koken"

:? 

Ik wil een tuinprogramma die de kijker serieus neemt. Waarom is dat programma er niet! ;(





:D Geweldig!



Ben je bekend met onze Britse buren, Sabeltand? De BBC heeft aardig wat echte tuinprogramma's in het assortiment (ik sla ze vooralsnog altijd over, omdat ik een balkon heb van nog geen 4x2 meter en niet verder kom dan een paar potten).



Voor wie niet wil wachten tot de stomme tv-zenders eindelijk eens iets fatsoenlijks gaan uitzenden: www.alluc.org. Hier vind je veel series van vroeger verzameld en kun je direct online kijken. Natuurlijk staat niet alles er op...dat is dan wel weer jammer.



Mijn favorieten van vroeger: Kleine Huis op de Prairie, Seventh Heaven, de Waltons ook wel (hmm, allemaal EO...) en ook de EO-tekenfilms: Familie Robinson, Nathalie, Jody en het Hertenjong.
Alle reacties Link kopieren


Ben je bekend met onze Britse buren, Sabeltand? De BBC heeft aardig wat echte tuinprogramma's in het assortiment (ik sla ze vooralsnog altijd over, omdat ik een balkon heb van nog geen 4x2 meter en niet verder kom dan een paar potten).



BBC Gardening
Alle reacties Link kopieren
Friends en Absolutely Fabulous.
Alle reacties Link kopieren
Seinfeld. The Tonight Show met Jay Leno.
Alle reacties Link kopieren






 



Ben je bekend met onze Britse buren, Sabeltand? De BBC heeft aardig wat echte tuinprogramma's in het assortiment (ik sla ze vooralsnog altijd over, omdat ik een balkon heb van nog geen 4x2 meter en niet verder kom dan een paar potten).

Ik ken het. Waarom kunnen ze in Nederland zoiets niet maken :?. De programma's die hier tuinprogramma's genoemd worden hebben weinig met tuinieren te maken. Bovendien worden ze op vreselijk onhandige tijdstippen uitgezonden en worden de 'tuinexperts' geselecteerd op onverstaanbaarheid.



En dan die onderwerpen ;(.

"Vandaag ga ik een tuinprobleem oplossen bij Jannie. (Het zijn altijd vrouwen met een probleem, die kunnen en weten nl niks.). Jannie heeft een kale muur in haar tuin en weet niet wat ze daar aan moet doen. Daarom heb ik een paar spulletjes meegebracht. Kijk Jannie, dit is een plantenklimrek van onze sponsor. Handig hè. Ik zal hem even voor je ophangen. Ik adviseer je om er klimplanten tegenaan te zetten."

"Ik ben op weg naar de tuin van Natasja. Ze wil graag wat meer kllllleur in haar tuin en weet niet hoe ze het moet aanpakken. Daarom heb ik een kapitaal aan violen gekocht en een maandsalaris besteed aan plantenbakken. Nu is haar tuin het aanzien weer waard (voor twee maanden). En Natasja, wat vind je ervan? Ziet het er niet kllleurig uit? Daar was je zelf nooit opgekomen, toch?"

;(;(
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
I know, I know... het is triest maar ik kijk alweer uit naar de nieuwe afleveringen van Memories/Tour d' Amour (hoe fout kun je zijn). Vond het supervermakelijke TV vorig jaar!



Verder kijk ik graag naar Ik Vertrek, en de RVU serie Le Reve. Ik vind het onderwerp erg interessant maar de series in deze trant op de commerciëlen missen net dat beetje diepgang & achtergrond en die mensen... Weer het zoveelste stel dat zonder ervaring en zonder enige kennis van de taal in Frankrijk een vervallen schuur koopt/in de Toscane een B&B gaat beginnen/in Andalusië een creatieve vakantieboerderij opstart.
Alle reacties Link kopieren


De mini-serie V. Die ging over een soort salamanders die, vermomt als mens, de aarde overnamen van ons. Er waren 4 afleveringen en het was zelfs zo dat een groot biermerk een paginagrote advertentie plaatste met als tekst: als maar heineken/bavaria maar laten bestaan (of zoiets).

Nog iemand die deze miniserie kan herinneren (is al een jaar of 25 geleden denk ik.....).
Nooit geweten dat dat een miniserie was,ik mijn herinnering kwam dat erg vaak,te vaak want ik vond het doodeng die beesten met hun felle ogen....



Heb een paar jaar geleden nog wel eens Dallas gezien maar vond er nu niks meer aan.Dat is met the A-team ook,was vroeger superspannend maar nu lijkt het nergens op...



Zoe Melrose place en beverly hills 90210 willen zien maar ben bang dat dat ook heel erg tegenvalt...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Koefnoen, de Mike en Thomas Show, en álles met Claudia de Breij leuk. Verder zou ik wel in zijn voor een echt goed muziekprogramma (liefst met live optredens à la Top Pop), een herhaling van Cold Feet en een nieuwe serie geschreven door Maria Goos (Pleidooi, Oud Geld). John de Mol, lees je mee ?
Alle reacties Link kopieren
Ik word wel een beetje moe van al die series die voor de zoveelste keer herhaald worden, op vnml. RTL5 en NET5 in de vroege avond. The Nanny, Friends, Judging Amy, enz.

Waarom niet eens een herhaling van bijv. Melrose Place of Beverly Hills 90210??? Of zijn die series echt te oud of duur?
Alle reacties Link kopieren
Een oude serie Tour of Duty en de politieserie In the heat of the Night. En in die periode had je elke week een film van Alfred Hitchcock.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Oh en het leukste vond ik die serie met Archie Bunker, met zijn schoonzoon "meatball". Weet de naam niet meer. Dat was humor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Oh en het leukste vond ik die serie met Archie Bunker, met zijn schoonzoon "meatball". Weet de naam niet meer. Dat was humor.
All in the family.....
Alle reacties Link kopieren




quote: blijfgewoonbianca reageerde



Wie weet nog hoe die serie heette waarbij er een dochter op zoek ging naar haar biologische moeder...ze had keus uit 3 of 4 kostschoolvriendinnen.............Lilly's mother ofzo ?

Lace!!

Ik heb het boek!
Ja, geweldig boek........vond ik toen.......



Als je nou echt dezelfde smaak hebt als ik dan vond je  vast ook Sisters leuk , Cold  Feet en  Dertigers ( thirtysomething ) ???
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Bij Nader Inzien een prachtige serie, die zou ik graag nog een keer zien. Wat al werd genoemd; Centennial, toen was ik nog klein maar ik herinner me die sfeer nog. En iets wat volgens mij heette The "O´Manions of America", iets over de oorlog tussen noord en zuid.



Bij ons wordt trouwens Het Kleine Huis herhaald, op het Retro kanaal. Het heet nu "The Ingells Familie". Vijf minuten kijken en je bent genezen hoor. Zoooo traag!
Alle reacties Link kopieren
North and South

Scruples

Roots

Shaka Zulu

Upstairs. Downstairs



Al die Engelse kwaliteitsseries.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
dat waren idd de mooiste series!!!

Genieten.
Alle reacties Link kopieren


quote: mylenevalerie reageerde



Oh en het leukste vond ik die serie met Archie Bunker, met zijn schoonzoon "meatball". Weet de naam niet meer. Dat was humor.



All in the family.....





de sopraan (zijn vrouw) in de opening v elke aflevering vond ik hylarisch, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
als ik die irritante spongebob hoor , verlang ik ook terug naar tita tovenaar en kunt u mij de weg naar hamelen vertellen meneer.



vroeger was t kinderentertainment veel vriendelijker, nu schieten ze zich constant af, blerren de hele boel bijelkaar, alles is herrie ,hoe dan ook.

op ned, 3 zie je nog wel leuke dingen programmas voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Due South

Van Kooten en de Bie

Blackadder

A bit of Fry and Laurie

Murder City

Frasier

Two and a half men
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
JAAA SISTERS.... heerlijke serie... heb zelfs getwijfeld of ik mijn dochter Teddy zou noemen!



Ik kijk nu op woensdagavond naar Brothers en Sisters... ok het is niet het zelfde maar wel lekker na een dagje werken,....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren


Due South





Die is er weer elke week. Ik dacht op zaterdag middag of zondag middag. Rond 2 uur.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Koefnoen, de Mike en Thomas Show, en álles met Claudia de Breij leuk. Verder zou ik wel in zijn voor een echt goed muziekprogramma (liefst met live optredens à la Top Pop), een herhaling van Cold Feet en een nieuwe serie geschreven door Maria Goos (Pleidooi, Oud Geld). John de Mol, lees je mee ?
Binnenkort komt Toppop terug op tv wederom met Ad Visser... met naar het schijnt allemaal materiaal wat nog nooit is uitgezonden of heel bijzonder is... LEUK jeugdsentiment!!!!!

( zal penny de Jager ook terugkomen????? ....door haar ben ik ooit gaan dansen!)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren




quote: Stardusty reageerde



Due South





Die is er weer elke week. Ik dacht op zaterdag middag of zondag middag. Rond 2 uur.
Weet je ook welke zender uit je hoofd (scheelt mij weer zoeken)?
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren




quote: mylenevalerie reageerde





quote: Stardusty reageerde



Due South





Die is er weer elke week. Ik dacht op zaterdag middag of zondag middag. Rond 2 uur. Weet je ook welke zender uit je hoofd (scheelt mij weer zoeken)?



Ik moest even kijken, zondag op rtl4, afgelopen keer om 12.45, maar dat wisselt, wel tussen half 1 en 2 uur meestal.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Dank je voor het opzoeken.
'It could be lupus'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven