Entertainment alle pijlers

wie of wat mag vaker op tv

11-05-2007 09:14 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
héle lijsten met wie we zat zijn.......... maar wie zie je dan wél graag ? ( oké ; overdaad schaadt , dat is wel duidelijk ) Wat voor soort programma's willen we vaker zien ?



Persoonlijk ; series zoals Lost , Prison Break ( dus geen op zichzelf staande afleveringen )

All Stars mogen ze nog drie keer herhalen van me ....wat heet ; wel 4 keer !



" échte " humor  zoals wederom All Stars , Dit was het nieuws , .....





Najib Amhali  mag voor mij vaker voorbij komen op tv ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Friends en Absolutely Fabulous.
Abfab is vanavond op tv, dus jouw wens is al gedeeltelijk vervuld
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren




quote: Quinty reageerde



Friends en Absolutely Fabulous.



Abfab is vanavond op tv, dus jouw wens is al gedeeltelijk vervuld
eeeh morgen (zondag) dus
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
America's Next Top Model!!! Heerlijke tv hoewel ik helemaal niet zo van reality-achtige programma's hou. Ik stuur mijn man altijd naar boven (ga maar internetten ofzo) want ik wil hier ook het liefst in mijn eentje naar kijken en hij heeft een hekel aan die programma's en gaat mijn plezier dan bederven door de hele tijd flauwe opmerkingen te maken. De Nederlandse volg ik ook, maar die haalt het niet bij de Amerikaanse. Daar zou ik best eens een marathonuitzending van willen zien!

Wie ik echt mis op de Ned. tv is David Letterman! Een jaar of 10 geleden was het dagelijks op de buis en toen stopte het ineens helaas. Een andere late night Amerikaanse talkshow zoals Jay Leno zou ook ok zijn, maar liever Dave! 

En natuurlijk fijne actieseries zoals 24 en Prison Break, nu gelukkig allebei te zien! Maar steeds een week wachten is wel lang. DVD boxen kunnen daarom een uitkomst zijn. Ik heb bv Grey's Anatomy nooit gevolgd maar nu de dvd's gekocht. Heerlijk achter elkaar kijken ipv steeds een week, of erger nog, een paar maanden wachten op nieuwe afleveringen!
Alle reacties Link kopieren
"Buren" van Hans Brommet.

Het ging over burenruzies en met Hans zijn droge, relativerende commentaar was dat pas echt "real-life soap" op en top!
Alle reacties Link kopieren
charmed mag terug



torchwood en dr. who
Alle reacties Link kopieren




quote: ModuleX reageerde



De mini-serie V. Die ging over een soort salamanders die, vermomt als mens, de aarde overnamen van ons. Er waren 4 afleveringen en het was zelfs zo dat een groot biermerk een paginagrote advertentie plaatste met als tekst: als maar heineken/bavaria maar laten bestaan (of zoiets).

Nog iemand die deze miniserie kan herinneren (is al een jaar of 25 geleden denk ik.....). Nooit geweten dat dat een miniserie was,ik mijn herinnering kwam dat erg vaak,te vaak want ik vond het doodeng die beesten met hun felle ogen....

En hun slangen tongen.

Maar dat was toch geen miniserie!?!?!?

Ik kan mij zelfs nog een vervolg herinneren.

Het was zeker een deel of 20 bij elkaar!

 (In mijn herinnering dan)!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat herinner ik me ook hoor, een vervolg op V.

Sisters was ook heel leuk. En dierenbos is boos, mijn zoon was nog heel jong, maar wij waren er helemaal gek van.
Alle reacties Link kopieren
quote: jufandrea reageerde



Mijn favorieten van vroeger: Kleine Huis op de Prairie, Seventh Heaven, de Waltons ook wel (hmm, allemaal EO...) en ook de EO-tekenfilms: Familie Robinson, Nathalie, Jody en het Hertenjong.





Seventh Heaven wordt op dit moment weer herhaald!!!!!!
Alle reacties Link kopieren




quote: jufandrea reageerde



Mijn favorieten van vroeger: Kleine Huis op de Prairie, Seventh Heaven, de Waltons ook wel (hmm, allemaal EO...) en ook de EO-tekenfilms: Familie Robinson, Nathalie, Jody en het Hertenjong.

Seventh Heaven wordt op dit moment weer herhaald!!!!!!
Ja, 7th Heaven heb ik helemaal ontdekt, ik zit elke avond met mijn bord op schoot te kijken naar deze moraalridders-serie over een domineesfamilie :$. Vandaag had de dochter des huizes een glas gejat in een restaurant onder druk van klasgenoten en broerlief had de schuld op zich genomen en moest voor de rechter komen (!) maar zus kon het toch niet aanzien en biechtte het op. Ze kregen geen straf gelukkig ;), want alle klasgenoten die daar ooit iets gejat hadden (was een soort traditie) kwamen de buit terugbrengen. Die mensen zijn zooooooo braaf, misschien dat het daarom zo fascineert.



Ik lees hier trouwens ook iets over Sisters, dat vond ik altijd zo'n geweldige serie. Vooral Teddy (Sela Ward) vond ik zo'n prachtige vrouw.
Ik mis Sex and the city!!! Van mij had het nog een paar jaar mogen doorlopen..
Alle reacties Link kopieren
Sisters

Golden Girls

Sex in the city

Who the boss

The Crosby Show

All in the family

Mash



tot zover mijn lijstje:)
Alle reacties Link kopieren
en schaam..................The A Team...........
Alle reacties Link kopieren
en schaam..................The A Team...........
Die is elke dag op tv om 17.55 uur.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


"Buren" van Hans Brommet.

Het ging over burenruzies en met Hans zijn droge, relativerende commentaar was dat pas echt "real-life soap" op en top!
Dat was een van de leukste programma's die ik heb gezien. Echt magnifiek.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Sisters

Golden Girls

Sex in the city

Who the boss

The Crosby Show

All in the family

Mash



tot zover mijn lijstje:)

Is 's middags op de tv.............maar het is niets meer aan hoor. Ik vind bill zo'n betweter.
Alle reacties Link kopieren
Thanks ,wist ik niet!

vind het juist grappig dat hij zo betweterig is haha
Alle reacties Link kopieren
Sex and the city

Rozengeur en wodkalime

Flikken

Bassie en Adriaan :)

Rex





www.mariskaenmartijn.onzebruiloftsite.nl
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft dit hier nou weer mee te maken? Krijg je iets als zo veel mogelijk mensen op je site klikken ofzo?? :?
Alle reacties Link kopieren
Alles met, of over, Fedja van Huet



Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren




quote: Mariska82 reageerde



www.mariskaenmartijn.onzebruiloftsite.nl





Wat heeft dit hier nou weer mee te maken? Krijg je iets als zo veel mogelijk mensen op je site klikken ofzo?? :?

Ja, boehhh!
Alle reacties Link kopieren
leeeeukleukleuk: "That 70s show"  (wordt volgens mij wel ergens herhaald?)
Alle reacties Link kopieren




quote: mopsmops04 reageerde





quote: Mariska82 reageerde



www.mariskaenmartijn.onzebruiloftsite.nl





Wat heeft dit hier nou weer mee te maken? Krijg je iets als zo veel mogelijk mensen op je site klikken ofzo?? :?





Ja, boehhh!
Woaaahhh
Alle reacties Link kopieren
Die link naar de bruiloftsite staat onder bijna alle posts van Maris :@
Alle reacties Link kopieren


leeeeukleukleuk: "That 70s show"  (wordt volgens mij wel ergens herhaald?)





Forumster AgentL kijkt daar elke avond naar dus het is ergens op tv. Ik heb het zelf nooit gezien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft die irritante website die onder alle postings van Mariska staat, daar is ze op aangesproken door andere forumsters en mij. Ze deed het namelijk ook op sites waar het ging over het overlijden van geliefden end. Heel ongepast. Ze zou ermee ophouden die link eronder te plaatsen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven