Entertainment alle pijlers

Wie volgt er Greys?

05-09-2015 08:27 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

De eerste nieuwe aflevering van Greys Anatomy is weer een feit, dus voor alle liefhebbers hier een topic om erover te kunnen kletsen..



GEEN SPOILERS AUB
Alle reacties Link kopieren
Ik zal maar beginnen..

Ik vond het erg onwerkelijk dat ze nu pas iets hoorde over die vliegtuig crash, er wordt overal over gepraat maar daarover nog nooit

En ik mis Izzy, Sloan, Christina en Lexy
Seizoen 11 toch?
Alle reacties Link kopieren
Vlgns mij wel
Alle reacties Link kopieren
op 24 september start seizoen 12 alweer.... Online kun je alle afleveringen van 11 al vinden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het woensdag gemist. Greys werd altijd op maandag uitgezonden

Ik dacht het nog een herhaling was.
Ik zit sinds gisteren seizoen 11 te bingekijken
Alle reacties Link kopieren
Ik volg het allang niet meer op de buis maar i.d.d. online. Ik schrok dacht dat ik alweer wat gemist had, maar gelukkig dat Hokus het even melde.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf het een leuke serie vinden ook al zijn er ondertussen een hoop mensen weg.

Maar ook ik kijk online.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze serie pas dit voorjaar ontdekt toen ie bij ziggo on demand te zien was. Was er helemaal fan van, helaas kon je maar tot 1 juni kijken en ben ik blijven steken in seizoen 7.

Waar kijken jullie dit online? Dan kan ik die verslaving weer op gaan pakken
Alle reacties Link kopieren
Wat vonden jullie van de aflevering van afgelopen woensdag?

Ik vond het echt ontroerend
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag de aflevering van 9 september gekeken.

De tweede aflevering want de eerste heb ik gemist.

Wat heb ik gemist van de eerste aflevering?



De aflevering die ik heb gezien ging over het ongeluk waarbij Derek de slachtoffers gered heeft. En wat er daarna gebeurde. (Ik ben een beetje vaag, want ik wil niet spoileren)
Alle reacties Link kopieren
Nou de eerste aflevering ging eigenlijk alleen maar over of en wanneer Meredith mocht gaan bellen/ in paniek mocht raken over dat ze nog niets van Derek gehoord had.

Verder hoorde de "rest"van het personeel (de lichting van de vriendin van Alex enzo) over het vliegtuig ongeluk waarbij Arizona haar been verloor (ikzelf vond dat onwerkelijk...) omdat er een ander vliegtuig was gecrashed , wat Webber vanuit zijn auto gezien had,

en de gewonden kwamen in hun ziekenhuis..

Meer weet ik zo niet meer, en spoileren is toch alleen wanneer het over afleveringen gaat die nog moeten komen?
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!

Ik heb niet veel gemist dus.

Met mijn dochter had ik eerst via internet gekeken naar wat wij dachten dat de eerste aflevering was. En we zeiden tegen elkaar dat we deze aflevering toch niet hadden mogen missen. Maar toen keken we de aflevering van 9 september en die was precies hetzelfde. Vandaar dat er bij mij enige verwarring ontstond.



En spoileren, ja.

Dat is inderdaafd als je schrijft over dingen die nog gaan komen. Maar soms kijk je even in een topic en lees je over een aflevering iets wat je nog niet had willen weten.

Ik was blij dat er in dit topic niet expliciet stond wat er gebeurd was.

En dan had ik niet gaan klagen hoor, dat is het risico van iets openen. Ik had de pest aan mezelf gehad omdat ik het geopend had.



Soms ontkom je er niet aan, maar ik dacht ik blijf een beetje vaag.



Ik betwijfel of Greys net zo leuk blijft als dat het was.
Alle reacties Link kopieren
Sinds Yang weg is is het al niet echt leuk meer. Soms gaan ze veel te lang door met series. Die eerste halfzus van Meredith die er in geschreven werd ok, maar toen die eruit was en er wéér een nieuwe halfzus bijverzonnen moest worden, tja...

Maar ja, toch blijf ik 't volgen
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Ja, Yang mis ik ook.

Vroeger keek ik altijd E.R. en vond ik Greys helemaal niets.

Maar al een aantal jaren kijk ik nu toch. Ik ben het steeds meer gaan waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Waar kun je online die afleveringen van serie 11 kijken??

Ik keek vroeger altijd maar sinds we Netflix hebben vergeet ik wel eens dat er op de gewone zenders ook leuke series uitgezonden worden
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee Krullebollie.

Hier doen mijn man en kinderen dat.



Netflix lukt mij niet eens. Dus ik houd het bij de gewone zenders.
ohhhh ik heb bijna zitten janken om de afl. van vorige week. Zo mooi gedaan die voice over van Derek toen hij het ziekenhuis werd ingerold..

GA is de enige serie die ik echt volg. HeerlijK!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook niet zo heel handig met dit soort dingen. Ik ga vragen of mijn man het wil proberen.

Matroesjka; via welke site kijk jij?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
ik volg het nog steeds..

Maar ik blijf het leuker vinden toen er meer humor in zat, van Sloan en Yang, en toen Izzy er nog was, toen kon ik zowat elke aflevering zitten huilen op de bank (nu nog steeds als ik de afl. terug zou kijken waarin Danny van Izzy stierf...).

Maar met de nieuwe "cast" heb ik eigenlijk niet veel, das jammer..

Gelukkig zijn Baily, Webber, Callie en Alex er nog wel, als Baily eruit zou gaan, dan valt vlgns mij de hele serie uit elkaar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven