Entertainment alle pijlers

Zembla-Sharleyne

17-02-2016 21:23 606 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Sharleyne heet ze.



Ik kijk ook maar zap denk ik straks weer weg. Trek het echt niet.

Ik heb de neiging mijn dochter uit bed te gaan halen om haar nog even lekker bij me te hebben.



Die stomme falende volwassenen in het leven van zo'n kind, verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk wat een ellendig verhaal. Zo'n triest leven en dan zo aan haar eind komen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zag dat ik haar naam verkeerd had geschreven. Erg naar om te kijken. Hoe kunnen ze hun ogen zo dicht hebben gehouden?
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk! Echt vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Al die instanties ook, wat een gefaal
Alle reacties Link kopieren
Echt heel erg. De buren moesten de veiligheid van het meisje, maar een beetje in de gaten houden. WTF.
Alle reacties Link kopieren
Pff ik kan daar niet naar kijken hoor. Ik las dat ze vaak bij een buurman zat waar ook een drugsdealer woonde en het was helemaal besmeurd met hondenpoep daar. En het was ook zo'n lief kind om te zien, niet dat dat wat uitmaakt maar die foto die overal in de kranten staat... Ik hoop maar dat iemand een verklaring heeft. Voor haar vader.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Waarom gaf die moeder haar niet gewoon aan de vader? Het was teveel moeite en ze dumpte het kind bij junks... Waarom dan bij je houden...



Ik word hier zo verdrietig van, dat arme meisje..
Alle reacties Link kopieren
Het verhaal is echt heel heel erg triest. Ik snap niet dat er niet is ingegrepen. De hele jeugdzorg functioneert volgens mij helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te huilen. Wat intriest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die man van de jeugdzorg bijna nog het ergst. Risico van het vak
Alle reacties Link kopieren
En ik snap dat dit de goede pijler is maar het voelt heel naar: entertainment
Alle reacties Link kopieren
De uitvoerend werker functioneerde duidelijk niet goed!! Echt triest 😢
Alle reacties Link kopieren
quote:sparood2010 schreef op 17 februari 2016 @ 21:36:

Ja ik zag dat ik haar naam verkeerd had geschreven. Erg naar om te kijken. Hoe kunnen ze hun ogen zo dicht hebben gehouden?



Dit gebeurt vaker hoor.

Ouder (s) krijgen kans op kans op kans.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirrex schreef op 17 februari 2016 @ 22:02:

De uitvoerend werker functioneerde duidelijk niet goed!! Echt triest 😢Wel meer dan 1....
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 17 februari 2016 @ 22:00:

Ik vind die man van de jeugdzorg bijna nog het ergst. Risico van het vak

Hij heeft ergens een punt want sommige wendingen zijn niet te voorzien maar dit had heel veel eerder gestopt moeten worden.



Ik vind het vreselijk, dat arme meisje.

Zo te moeten overleven, terwijl iedereen het ziet en er gebeurd niks.

Mijn hart huilt...
quote:Neurogenesis schreef op 17 februari 2016 @ 22:04:

[...]



Hij heeft ergens een punt want sommige wendingen zijn niet te voorzien maar dit had heel veel eerder gestopt moeten worden.



Ik vind het vreselijk, dat arme meisje.

Zo te moeten overleven, terwijl iedereen het ziet en er gebeurd niks.

Mijn hart huilt...



Tragische wendingen zijn niet altijd te voorzien, dit is een bijna logisch gevolg van hulpverlening die aan alle kanten tekort schiet. Zoveel meldingen, zoveel aanwijzingen...

Mijn hart huilt voor dit arme meisje, ik hoop dat de betrokken instanties flink op de vingers worden getikt en bestraft voor hun onkunde.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ik het heel triest vind, is het een utopie om er vanuit te gaan dat je elk kind kan beschermen.

Maar in dit specifieke geval snap ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Neurogenesis schreef op 17 februari 2016 @ 22:04:

[...]



Hij heeft ergens een punt want sommige wendingen zijn niet te voorzien maar dit had heel veel eerder gestopt moeten worden.



Ik vind het vreselijk, dat arme meisje.

Zo te moeten overleven, terwijl iedereen het ziet en er gebeurd niks.

Mijn hart huilt...Sommige wendingen ja. Maar het ging over dit meisje. Het had hem gesierd om niet zo'n algemeen lulverhaal te houden. Dit is echt een heel groot falen van de hulpverlening.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 17 februari 2016 @ 22:11:

[...]



Sommige wendingen ja. Maar het ging over dit meisje. Het had hem gesierd om niet zo'n algemeen lulverhaal te houden. Dit is echt een heel groot falen van de hulpverlening.

Dat ben ik wel weer met je eens.

Hij lijkt alleen te willen indekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Neurogenesis schreef op 17 februari 2016 @ 22:04:

[...]



Hij heeft ergens een punt want sommige wendingen zijn niet te voorzien maar dit had heel veel eerder gestopt moeten worden.



Ik vind het vreselijk, dat arme meisje.

Zo te moeten overleven, terwijl iedereen het ziet en er gebeurd niks.

Mijn hart huilt...





Sprokkereef heeft met dit dossier geen punt. Dit is keihard falen. De Raad is niet eens betrokken geweest. Veilig Thuis school het af naar CJG. Dan spreek je niet over risico, maar over keihard falen.



Risico is als ondanks enorme inzet het toch fout gaat. Hier is gewoon niks gebeurt. Ondanks tal van meldingen van oa politie. Ammehoela wat Sprokkereef zegt.
Ik snap niet dat vader haar nog terug bracht naar moeder, hij heeft ook gefaald. En als ze wel bij moeder was elke dag is wezen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een college gehad van de senior beleidsmedewerker bladieblabla gemeente Rotterdam over de transitie van jeugdzorg. Die zei in het college, we kunnen op onze vingers natellen dat we over een x aantal jaar weer een Maasmeisje (ongeveer dezelfde situatie als bij sharlyne dacht ik) hebben. Tja dat is dan zo zei hij, maar de transitie is echt nodig. Ik kon die man wel wat aandoen met zijn kekke jasje en veel te dure schoenen. Hoe kunnen zulke mensen het beleid bepalen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelope_ schreef op 17 februari 2016 @ 22:08:

[...]





Tragische wendingen zijn niet altijd te voorzien, dit is een bijna logisch gevolg van hulpverlening die aan alle kanten tekort schiet. Zoveel meldingen, zoveel aanwijzingen...

Mijn hart huilt voor dit arme meisje, ik hoop dat de betrokken instanties flink op de vingers worden getikt en bestraft voor hun onkunde.





Ik hoop dat de vader de kracht heeft om indien nodig tot het Europese Hof door te gaan. En dat Nederland keihard op de vingers getikt wordt. Dit is echt zo hard falen. Schandalig. Gewoon niks doen. Helemaal niks ondanks tal van ernstige meldingen jaren achter elkaar.



Ik hoop echt dat vader het emotioneel aankan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven