Entertainment alle pijlers

Ziggo dome eten en drinken

08-09-2015 09:40 41 berichten
Ik ga met mijn zoon naar U2 en hij wil geen eten van La Place. :-) Ik ben zelf nog nooit in de Ziggo Dome geweest en vraag mij af of er ook ongezonde rommel zoals chips, patat, hotdogs verkocht worden in het gebouw zelf (dus niet er buiten). Weet iemand dit?



Op de site lees ik alleen dat er La Place zit en dat je lekkere drankjes kan kopen, maar info relevant voor mijn zoon hoop ik via jullie te krijgen. Alvast bedankt. :-)
Alle reacties Link kopieren
Nee Noor .. Je kan er ook friet etc kopen. Buiten zit de FEBO ;) goedkoper dan in ziggo (op arena plein zit van alles )
Alle reacties Link kopieren
Binnen zit er ook een soort FEBO overigens .. Waarom niet buiten ?
Alle reacties Link kopieren
Dan neem je je eigen gezonde voedsel mee in een zakje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ik ben jaloers!

Maar ik wens je wel veel plezier! Doe Bono de groeten van me.
Waarom niet buiten: omdat ik op tijd binnen wil zijn. :-) En ik verwacht niet ruim op tijd daar al te kunnen zijn.



Maar zit er dus binnen ook een snackgebeuren? Ik wil het wel graag weten anders voorzie ik diepe teleurstelling bij zoon die het al enorm spannend vindt.
En ik begreep dat je juist geen eigen eten en drinken mee naar binnen mag nemen. Dus daarom neem ik geen eigen spul mee. Dat is ook de reden dat ik dit topic plaats, anders zou ik wel wat chips meenemen. :-)
Alle reacties Link kopieren
'La Place' in de ziggo dome is geen 'La Place' zoals in de gemiddelde V&D. De ruimtes rondom de eigenlijke hal zijn 1 doorlopende aaneenschakeling van bar/eten/bar/eten, waarbij de bar afwisselend 'heineken' en 'bacardi' heet, en het eten allemaal 'la place'. Maar die verkopen ook gewoon friet hoor. Volgens mij wisselen ze het assortiment wel een beetje per soort concert.



Er zitten ook nog 1 of 2 echte restaurants in de Ziggo dome, maar daar ben ik nooit geweest.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Je mag geen eten en drinken mee naar binnen .. Heb je staanplaatsen .. Dan moet je er al vroeg staan om beetje vooraan te staan (al kan je niet helemaal vooraan , die plekken zijn apart voor de red zone kaarten )



Deuren gaan pas open om 18.00 uur en dan staat de rij voor veld al tot onder viaduct .. Ik zou echt van te voren eten .. Vergeet niet .. Hij vindt het al spannend .. Het is druk , warm , beetje duwen .. Kortom misselijkheid ligt op de loer .. Dus buiten eten voor je naar binnen gaat en niet te vet/veel . Binnen zit snackbar en Laplace inderdaad .. Duur en rete druk ,, vaak staat merchandising er vlak bij, dus druk druk druk





Ik ben er ook morgen .. Ook staan (helaas) en ik ga op tijd maar heb niet de illusie dat ik vooraan sta.. Dan moet ik er vannacht al gaan liggen .. Die tijd ligt achter me ;)
Alle reacties Link kopieren
Omen als je staanplaatsen hebt kan je niet effe heen en weer.. Dan is je plekke weg.. Dus wil je echt beetje vooraan , dan is het staan en blijven staan ...
Alle reacties Link kopieren
Of eten meenemen en in de rij buiten opeten .. Koop je bij FEBO buiten frietje eet je dat op in de rij buiten .. Klaar is Kees ..
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook staanplaatsen en ik vroeg me juist hetzelfde af. Ik hoef ook niet vooraan te staan,liefst niet zelfs dat is me te druk.



Deuren gaan om 18.30 open stond er in de mail van mojo trouwens.
quote:poldervrouw schreef op 08 september 2015 @ 10:35:

Je mag geen eten en drinken mee naar binnen .. Heb je staanplaatsen .. Dan moet je er al vroeg staan om beetje vooraan te staan (al kan je niet helemaal vooraan , die plekken zijn apart voor de red zone kaarten )



Deuren gaan pas open om 18.00 uur en dan staat de rij voor veld al tot onder viaduct .. Ik zou echt van te voren eten .. Vergeet niet .. Hij vindt het al spannend .. Het is druk , warm , beetje duwen .. Kortom misselijkheid ligt op de loer .. Dus buiten eten voor je naar binnen gaat en niet te vet/veel . Binnen zit snackbar en Laplace inderdaad .. Duur en rete druk ,, vaak staat merchandising er vlak bij, dus druk druk druk





Ik ben er ook morgen .. Ook staan (helaas) en ik ga op tijd maar heb niet de illusie dat ik vooraan sta.. Dan moet ik er vannacht al gaan liggen .. Die tijd ligt achter me ;)Oooh ik wou dat ik ook kaarten had. Het kriebelt behoorlijk door jouw bericht! Vroegah.. Dan lag ik er al 's nachts.. Man, dat waren tijden. Ben benieuwd of mn ouwe concertmaatjes er nu ook liggen hahaha.
Oh wat leuk TO! Ik ga ook morgen en ik eet van tevoren iets, ik heb geen staanplaatsen.

Heb één keer vooraan gestaan; in 't Gelredome, was leuk maar nooit meer
quote:DeKenau schreef op 08 september 2015 @ 10:48:

[...]





Oooh ik wou dat ik ook kaarten had. Het kriebelt behoorlijk door jouw bericht! Vroegah.. Dan lag ik er al 's nachts.. Man, dat waren tijden. Ben benieuwd of mn ouwe concertmaatjes er nu ook liggen hahaha.Dat waren idd geweldige tijden!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen ook! Ook geen staanplaatsen, trouwens.



Iemand een tip mbt parkeren? Ik denk erover om bij een metrostation te parkeren om niet in de ergste file te staan.
Alle reacties Link kopieren
Op zich is de omgeving van de Ziggo Dome wel ingericht op zulke bezoekersaantallen, dus parkeren is geen heel groot probleem (tenzij er ook iets in de Arena is). Meeste metrostations verder naar het zuiden zijn niet ideaal, weinig plaats en geen echt veilige omgeving. Waar kom je vandaan? Met het OV komen is altijd fijner in Amsterdam.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Ik parkeer gewoon bij mediamarkt . Je betaald evenementen tarief , ik maak er een dagje van heb ik parkeren er makkelijk uit (iets van 15¤) ik woon qua Ov onmogelijk dus gewoon met de auto .



Ik ben laatst bij Ariana grande (dochter is fan ) geweest en dat was prima te doen om daar te parkeren terwijl de toppers en toen tegelijkertijd waren.. Plek zat
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 08 september 2015 @ 10:43:

Wij hebben ook staanplaatsen en ik vroeg me juist hetzelfde af. Ik hoef ook niet vooraan te staan,liefst niet zelfs dat is me te druk.



Deuren gaan om 18.30 open stond er in de mail van mojo trouwens.O half zeven pas ook prima .. Ii hoef niet vooraan .. Ga lekker achteraan staan.. Kan ik lekker dansen en naar de wc
Alle reacties Link kopieren
Wij maken er ook een dagje van en gaan met de trein eerst Amsterdam in of iets anders doen daar in de omgeving. Komen ook met de trein,heb nog zo'n dagkaart.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met name angstvisioenen voor het wegrijden na afloop... Laatste keer dat U2 in de Arena was, was het ver-schrik-ke-lijk om weg te komen.
quote:DeKenau schreef op 08 september 2015 @ 10:48:

[...]





Oooh ik wou dat ik ook kaarten had. Het kriebelt behoorlijk door jouw bericht! Vroegah.. Dan lag ik er al 's nachts.. Man, dat waren tijden. Ben benieuwd of mn ouwe concertmaatjes er nu ook liggen hahaha.



Oja joh. Uuuuuuuuuuren heb ik voor de deur van Ahoy gelegen. En ja, ik had een plek he-le-maal vooraan.

Ik heb Bono toen zelfs aangeraakt............

Tja, dat waren nog eens tijden zeg.
Hee het gaat nu niet meer over eten en drinken :-)



Ik heb zitplaatsen met zoon, die is veel te klein om te staan!



Dus ik wil er juist niet uren van tevoren zijn, dan haakt hij al af voordat U2 begonnen is.

Eten in de rij geen gek idee. Wij gaan de rij in van de Hot tickets links, dat is ws. een andere rij dan die voor veldkaarten? Wij mogen daar een U2 cadeautje ophalen (zwaar voor betaald natuurlijk).



Wegrijden drama, dat was idd zo bij de Arena. Wij worden nu opgehaald en denk dat het slim is als we al iets voor het eind weggaan. Maarja: straks missen we dan het halve concert. :-) Zoon moet ook weer gewoon naar (basis)school volgende dag...
quote:Psych1 schreef op 08 september 2015 @ 13:23:

Hee het gaat nu niet meer over eten en drinken :-)



Ik heb zitplaatsen met zoon, die is veel te klein om te staan!



Dus ik wil er juist niet uren van tevoren zijn, dan haakt hij al af voordat U2 begonnen is.

Eten in de rij geen gek idee. Wij gaan de rij in van de Hot tickets links, dat is ws. een andere rij dan die voor veldkaarten? Wij mogen daar een U2 cadeautje ophalen (zwaar voor betaald natuurlijk).



Wegrijden drama, dat was idd zo bij de Arena. Wij worden nu opgehaald en denk dat het slim is als we al iets voor het eind weggaan. Maarja: straks missen we dan het halve concert. :-) Zoon moet ook weer gewoon naar (basis)school volgende dag...



Oeps, sorry!



Ik ben ook nog nooit in het Ziggo Dome geweest, dus zou het niet weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Psych1 schreef op 08 september 2015 @ 13:23:

Hee het gaat nu niet meer over eten en drinken :-)



Ik heb zitplaatsen met zoon, die is veel te klein om te staan!



Dus ik wil er juist niet uren van tevoren zijn, dan haakt hij al af voordat U2 begonnen is.

Eten in de rij geen gek idee. Wij gaan de rij in van de Hot tickets links, dat is ws. een andere rij dan die voor veldkaarten? Wij mogen daar een U2 cadeautje ophalen (zwaar voor betaald natuurlijk).



Wegrijden drama, dat was idd zo bij de Arena. Wij worden nu opgehaald en denk dat het slim is als we al iets voor het eind weggaan. Maarja: straks missen we dan het halve concert. :-) Zoon moet ook weer gewoon naar (basis)school volgende dag...Met zitplaatsen boven hoef je helemaal niet op tijd te komen. Nergens voor nodig. Gewoon op je gemakje op de Arena Boulevard wat gaan eten, en dan een keer richting Ziggo Dome wandelen. Dat ding is enorm groot en modern, geen krappe kleine trappenhuizen maar je wandelt gewoon 'in alle rust' (wel samen met duizenden anderen, maar zonder geduw) naar je plek. En die is vrij, want je hebt een kaartje voor je stoel, dus zelfs als je tijdens het voorprogramma binnenkomt komt dat helemaal goed. Er staan bij elke deur lieve meisjes om je naar je plek te brengen
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven