Entertainment alle pijlers

Zou ik bij u op verjaardag mogen komen - MP advertentie

17-10-2013 11:51 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op Marktplaats is nu de volgende advertentie te vinden:





"Hallo,



Ik ben Kees en ik ben op zoek naar verjaardagen.



Ik vind verjaardagen interessant en vaak ook erg leuk. Zelf heb ik het nooit echt gevierd. Dit jaar wil ik daar iets aan doen. Ik ben pas jarig in maart, maar tot die tijd ben ik op zoek naar verjaardagen waar ik bij zou mogen zijn, om te zien hoe het op verschillende plekken gevierd wordt.



Bent u jarig? Ik kom graag langs. Misschien geeft u een groot feest en vindt u het niet erg als er iemand bij is die u niet kent. Of misschien viert u het in besloten kring en denkt u: dat kan best grappig zijn, als er iemand bij is die we nog niet kennen. Of u bent jarig, maar u heeft niet echt iemand om uit te nodigen, dan bent u bij mij ook zeker aan het juiste adres.



Natuurlijk breng ik een cadeau mee. Als u dat wat lijkt, kunnen we zelfs samen nadenken over de organisatie van de verjaardag, zoals de slingers die worden opgehangen, de taart die wordt geserveerd, de muziek, etc. Maar dat hoeft niet. Ik zou het al prachtig vinden als ik ergens zou worden uitgenodigd om gewoon te kijken en te genieten. Al vind ik het ook erg leuk om feesthoeden te maken.



Dus, als u binnenkort jarig bent, stuur me dan snel een bericht, dan ben ik graag van de partij.



Vriendelijke groeten,



Kees de Haan.





p.s. hier kun je een aantal taarten bekijken die ik gemaakt heb:



]



Ik vraag me nu af of dit echt is of niet.... Vooral als je de taarten bekijkt die hij gemaakt heeft......

De Advertentie is bijna 80.000 x bekeken!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-10-2013 12:47
Reden: Commerciële links verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
OMG ik kom niet meer bij!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er gewoon een commerciele oproep in om tegen betaling taarten te maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb je de 'taarten' wel bekeken MV? Dat zijn toch geen taarten!



Ik vind het hilarisch.
Hahahha, ik dacht dat je bij de Minister President op de verjaardag wilde komen!



*Het is een verrassing wat we gaan doen, zwemspullen meebrengen, groet Mark!*
Die taarten!!
Alle reacties Link kopieren
Episch geschreven!

Het lachen vergaat je als je de taarten ziet OMG die taarten... OMG
Alle reacties Link kopieren
Bizar.



Ik moest direct denken aan een artikel in een tijdschrift dat ik had gelezen over een fotografe die verjaardagen fotografeert. Als je dan toch een onbekende op je verjaardag zou willen hebben lijkt me dat leuker...
Volgens mij is het gewoon een heel eenzaam iemand die zo probeert zijn vriendenkring/ sociaal leven uit te breiden. Ik vind het wel dapper dat hij dit zo doet!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er wel de humor van inzien
some people are so broke, all they have is money.
Op basis van de foto's lijkt de meneer mij een paradijsvogel.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg! en die mensen eten er gewoon van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op 17 oktober 2013 @ 11:58:

Heb je de 'taarten' wel bekeken MV? Dat zijn toch geen taarten!



Ik vind het hilarisch.



Nee nog niet bekeken. Zal even kijken.



Edit; Ieuwwwwww
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Die taarten! Ik kom niet meer bij!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:_Gayl_ schreef op 17 oktober 2013 @ 11:59:

Hahahha, ik dacht dat je bij de Minister President op de verjaardag wilde komen!



*Het is een verrassing wat we gaan doen, zwemspullen meebrengen, groet Mark!*En dan naar een indoor-skicentrum gaan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Die taarten
Gadver, hoe krijg je het voor elkaar om zulke lekkere dingen er zo onsmakelijk uit te laten zien. Ik dacht dat ik een ramp was in taarten maken
Alle reacties Link kopieren
Het is dat ik pas jarig ben geweest, anders had ik (smeer)Kees zeker uitgenodigd! Geweldige taarten!
Met mensen neuken in de hoop dat je gevoelens overgaan is echt zooo denken dat glijmiddel anticonceptie is. #Murdoch#
Alle reacties Link kopieren
Dit kan gewoon niet echt zijn... Die taarten . Steek een paar bounty's in een homp deeg en je hebt een taart.

En van die reacties op dat forum lig ik ook in een stuip! "Je hebt een hele eigen en creatieve inslag" *proest*
Some flies are too awesome for the wall
Oh my...
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben jarig vandaag, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt Keestaart uit te nodigen
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Ik verwachtte echt mooie taarten, maar hier werd ik echt misselijk van!!! En ik ben een enorme chocolade fan.....
Alle reacties Link kopieren
Haha, inderdaad die reacties; en*de*kids*are*still*alive..... en, vaak begin ik bij het woord TAART al te watertanden big_smile ,

had ik nu helemaal geen last van
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Femselien!
Tja . . . . . ???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven