Entertainment alle pijlers

Zou ik bij u op verjaardag mogen komen - MP advertentie

17-10-2013 11:51 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op Marktplaats is nu de volgende advertentie te vinden:





"Hallo,



Ik ben Kees en ik ben op zoek naar verjaardagen.



Ik vind verjaardagen interessant en vaak ook erg leuk. Zelf heb ik het nooit echt gevierd. Dit jaar wil ik daar iets aan doen. Ik ben pas jarig in maart, maar tot die tijd ben ik op zoek naar verjaardagen waar ik bij zou mogen zijn, om te zien hoe het op verschillende plekken gevierd wordt.



Bent u jarig? Ik kom graag langs. Misschien geeft u een groot feest en vindt u het niet erg als er iemand bij is die u niet kent. Of misschien viert u het in besloten kring en denkt u: dat kan best grappig zijn, als er iemand bij is die we nog niet kennen. Of u bent jarig, maar u heeft niet echt iemand om uit te nodigen, dan bent u bij mij ook zeker aan het juiste adres.



Natuurlijk breng ik een cadeau mee. Als u dat wat lijkt, kunnen we zelfs samen nadenken over de organisatie van de verjaardag, zoals de slingers die worden opgehangen, de taart die wordt geserveerd, de muziek, etc. Maar dat hoeft niet. Ik zou het al prachtig vinden als ik ergens zou worden uitgenodigd om gewoon te kijken en te genieten. Al vind ik het ook erg leuk om feesthoeden te maken.



Dus, als u binnenkort jarig bent, stuur me dan snel een bericht, dan ben ik graag van de partij.



Vriendelijke groeten,



Kees de Haan.





p.s. hier kun je een aantal taarten bekijken die ik gemaakt heb:



]



Ik vraag me nu af of dit echt is of niet.... Vooral als je de taarten bekijkt die hij gemaakt heeft......

De Advertentie is bijna 80.000 x bekeken!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-10-2013 12:47
Reden: Commerciële links verwijderd
% gewijzigd
Iemand een blokje kaas?
quote:_Gayl_ schreef op 17 oktober 2013 @ 13:52:

Zoo, een beetje mosterd maar.. nee, da's niet lekker op zo'n afgeroomde creatie.
Hahahhaa Bergje als je ze nu nog niet kunt vinden..
Alle reacties Link kopieren
Bitterbal of stukje kaas anyone? Of liever een worstentaart?
Alle reacties Link kopieren
quote:Katherina schreef op 17 oktober 2013 @ 13:53:

[...]





nee, da's niet lekker op zo'n afgeroomde creatie. Je weet het niet hé, smaken verschillen.
Alle reacties Link kopieren
Jaja.... nu weet ik het.

Mijn God, mn dag is goed. Als dit echt is, vind ik het heel zielig.



Ík ga hem uitnodigen!
quote:_Gayl_ schreef op 17 oktober 2013 @ 13:54:

[...]





Je weet het niet hé, smaken verschillen. En je mag de pot er gewoon omheen laten bij Kees. Gewoon HOPPA bovenop de taart smijten.
Het gezicht van dit kind links boven is echt priceless







@mod, ik snap dat je de leukste taarten link er uit gehaald hebt omdat daar een webshop aan gekoppeld zit. Maar dit is een mijnalbum. Geen verkooppraatje of verkoopmogelijkheid. Dat mag wel toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje26 schreef op 17 oktober 2013 @ 13:38:

[...]





Dat of omdat hij zich graag met kinderen omringt? Misschien zeg ik iets achterlijks maar ik zou zo iemand niet uitnodigen op mijn kinderen hun feestjes.Raar interview



Ik vind het ongelofelijk hoe serieus jij dit neemt



Ik vind SmeerKees echt een koning!
I am surrounded by morons
Hahaha dat interview op de site van de Revu, over de blote meisjes .
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje26 schreef op 17 oktober 2013 @ 13:38:

[...]





Dat of omdat hij zich graag met kinderen omringt? Misschien zeg ik iets achterlijks maar ik zou zo iemand niet uitnodigen op mijn kinderen hun feestjes.Raar interviewKomen e rook blote meisjes, hij is nog maagd!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien kan hij naar de verjaardag van Adje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 17 oktober 2013 @ 13:57:

[...]





Ik vind het ongelofelijk hoe serieus jij dit neemt



Ik vind SmeerKees echt een koning! Dat kan hoor. Ik heb een beetje teveel rare verhalen gehoord de laatste tijd. Vandaar misschien. Maar ik zou hem in ieder geval nooit uitnodigen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.funx.nl/index2 ... emist&view=detail&id=7748



vanaf 01:21:00



spoort niet
Het lijkt mij geweldig Kees uit te nodigen op een saaie, kring verjaardag met allerlei saaie ooms en tantes en dan de taarten van Kees zonder blikken of blozen uitdelen.
quote:monalisalove schreef op 17 oktober 2013 @ 14:04:

Het lijkt mij geweldig Kees uit te nodigen op een saaie, kring verjaardag met allerlei saaie ooms en tantes en dan de taarten van Kees zonder blikken of blozen uitdelen. Dat zie ik helemaal voor me.
Alle reacties Link kopieren
Worteltjestaart



Er was eens een konijn en die ging naar de bakker. hij vroeg: bakker heeft u worteltjes taart??? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. de volgende dag ging het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart?? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. toen dacht de bakker ik ga worteltjes taart bakkken. en hij was twaalf uur lang bezig met worteltjes taart bakken de volgende dag kwam het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart? ja zegt de bakker ik heb worteltjes taart. zegt het konijn: vies he????
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij niet een ontzettend bekende stem? ik weet niet wie het is, maar het komt me zo bekend voor.
Alle reacties Link kopieren
als dit een grap is, dan is die man briljant en in dat geval kan ik me niet voorstellen dat er niemand ooit van hem gehoord heeft
Alle reacties Link kopieren
Hier heeft iemand enorm veel moeite gedaan om een goede grap neer te zetten.



Wellicht zelfs ten koste van zijn neef/buurman/vriend.



Leuk, maar niet serieus natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Zie nu pas dat die kids die worsten aten van z'n taart

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OQT8ECF6-D.jpg
Alle reacties Link kopieren
quote:wendy7474 schreef op 17 oktober 2013 @ 14:22:

Hier heeft iemand enorm veel moeite gedaan om een goede grap neer te zetten.



Wellicht zelfs ten koste van zijn neef/buurman/vriend.



Leuk, maar niet serieus natuurlijk.Je kan dit toch ook niet serieus nemen?
Iemand een plakje cake ? :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor net dat stukje van funx radio sorry maar hij klinkt echt heel zielig :s
Iemand een plakje cake ? :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:alysha00 schreef op 17 oktober 2013 @ 14:01:

http://www.funx.nl/index2 ... emist&view=detail&id=7748



vanaf 01:21:00



spoort niet





Denk je dat ik bekrompen ben in mijn visie op jouw taarten?!



Maar goed. Ik vind hem eigenlijk vrij normaal klinken. Wereldvreemd dat wel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven