Entertainment alle pijlers

Zou ik bij u op verjaardag mogen komen - MP advertentie

17-10-2013 11:51 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op Marktplaats is nu de volgende advertentie te vinden:





"Hallo,



Ik ben Kees en ik ben op zoek naar verjaardagen.



Ik vind verjaardagen interessant en vaak ook erg leuk. Zelf heb ik het nooit echt gevierd. Dit jaar wil ik daar iets aan doen. Ik ben pas jarig in maart, maar tot die tijd ben ik op zoek naar verjaardagen waar ik bij zou mogen zijn, om te zien hoe het op verschillende plekken gevierd wordt.



Bent u jarig? Ik kom graag langs. Misschien geeft u een groot feest en vindt u het niet erg als er iemand bij is die u niet kent. Of misschien viert u het in besloten kring en denkt u: dat kan best grappig zijn, als er iemand bij is die we nog niet kennen. Of u bent jarig, maar u heeft niet echt iemand om uit te nodigen, dan bent u bij mij ook zeker aan het juiste adres.



Natuurlijk breng ik een cadeau mee. Als u dat wat lijkt, kunnen we zelfs samen nadenken over de organisatie van de verjaardag, zoals de slingers die worden opgehangen, de taart die wordt geserveerd, de muziek, etc. Maar dat hoeft niet. Ik zou het al prachtig vinden als ik ergens zou worden uitgenodigd om gewoon te kijken en te genieten. Al vind ik het ook erg leuk om feesthoeden te maken.



Dus, als u binnenkort jarig bent, stuur me dan snel een bericht, dan ben ik graag van de partij.



Vriendelijke groeten,



Kees de Haan.





p.s. hier kun je een aantal taarten bekijken die ik gemaakt heb:



]



Ik vraag me nu af of dit echt is of niet.... Vooral als je de taarten bekijkt die hij gemaakt heeft......

De Advertentie is bijna 80.000 x bekeken!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-10-2013 12:47
Reden: Commerciële links verwijderd
% gewijzigd
quote:cakedoos schreef op 17 oktober 2013 @ 14:36:

Ik hoor net dat stukje van funx radio sorry maar hij klinkt echt heel zielig :sJa ik vond m ook n beetje zielig klinken, weet niet of hij een typetje speelt of dat hij echt zo is.
Wel leuk voor hem dat hij is uitgenodigd door veel mensen. Alleen die cadeaus he
Alle reacties Link kopieren
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat hier zielig aan te vinden is hoor?

Hij heeft als kind gewoon feestjes gehad. Dat hij daar nu heel dramatisch over doet is toch zijn eigen keus? Wat is er precies zielig aan deze man? Stel dat hij echt helemaal geen vrienden heeft, dan zal dat toch ook deels aan hem liggen? Het is een volwassen vent hoor, ik vind er niks zieligs aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:wendy7474 schreef op 17 oktober 2013 @ 14:22:

Hier heeft iemand enorm veel moeite gedaan om een goede grap neer te zetten.



Wellicht zelfs ten koste van zijn neef/buurman/vriend.



Leuk, maar niet serieus natuurlijk.Gek genoeg denk ik dat hij wel serieus is. Briljante mensen scoren bijvoorbeeld vaak slecht op sociale vaardigheden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hij heeft een FB pagina al vanaf 2010.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha dat interview van de Nieuwe Revu....
Alle reacties Link kopieren
quote:monalisalove schreef op 17 oktober 2013 @ 15:01:

Hij heeft een FB pagina al vanaf 2010.Ik kan hem niet vinden,
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind het helemaal niet grappig eigenlijk. Al geloof ik wel dat het grappig is bedoeld en dat dit niet serieus is. Maar ik word er een beetje misselijk van.
Alle reacties Link kopieren
Ik luister nu naar het stukje radio.

Dit is bloedserieus..... echt waar!

En hij wil ook een verjaardagsdans doen.........
Kees de Haan, geboren in Hoogwoud, heeft zichzelf op Marktplaats gezet. Voor nul euro te koop om op je verjaardag te komen. En hij neemt een kunstige taart mee. Inmiddels heeft hij al honderden reacties. Dit weekeinde kan hij kiezen uit dertig verjaardagen.





Je gaat niet op verjaarsvisite. Je móet op verjaarsvisite. En je móet ook je verjaardag vieren. Dat schuurt een beetje als het om een feestje gaat. Kees de Haan grijpt het verjaardagsongemak aan voor een onderzoek. Hij wil bij iedereen op verjaarsvisite.



Als kind vond hij zijn verjaardag prachtig. ,,Dan werd het voor je gevierd.’’ Maar er komt een omslagpunt als het verjaarsfeestje een verplicht nummer wordt. ,,Er zijn gebruiken en regels waar je aan moet voldoen. Is er wel voldoende taart, zijn er genoeg hapjes? Je koopt dingen die je zelf niet eens lekker vindt.’’





Rietveld





Hij vertelt het allemaal als hij net van zijn meditatiekleedje is afgekropen in zijn studentenkamer in de Amsterdamse kolenkitbuurt. Geheel ingericht met zelfgemaakte meubels, op Rietveld geïnspireerd. Ja, hij zit op de Rietveldacademie (Beeld & Taal), maar zijn verjaardagsonderzoek is niet ludiek en geen experiment. ,,Alles is heel oprecht. Verjaardagen hebben vreemde sociale aspecten. Je zet een willekeurige groep mensen van buren, vrienden en familie bij elkaar die niet altijd iets met elkaar hebben. Soms vallen de gesprekken stil.’’
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Marvellous schreef op 17 oktober 2013 @ 14:48:

Wel leuk voor hem dat hij is uitgenodigd door veel mensen. Alleen die cadeaus hevind je? Ik denk dat er geen hond is die hem thuis uitnodigt, maar dat hij op kroegfeestjes mag komen opdraven als een soort circusact en dat mensen hem eens lekker in de zeik kunnen nemen en uitlachen. Mensen als Kees zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden
quote:elfje26 schreef op 17 oktober 2013 @ 13:29:

Maar ben ik de enige die denkt dat er misschien duistere redenen achter zijn bezoekjes kunnen zitten????

Krijg een beetje de kriebels..Ik vertrouw hem ook niet helemaal, al voor ik dat rare interview las.
Nu ik dat radiofragment heb gehoord ben ik er helemaal van overtuigd dat het een grap of onderzoek is. Ik zie het al voor me: studenten onder mekaar: wedden dat ik op de radio meer dan tien minuten een radiomaker aan de praat hou?
Arnon Grunberg heeft iets enigszins vergelijkbaars gedaan door met wildvreemde families op vakantie te gaan. Ik geloof dat het geen onverdeeld succes was. Grunberg is ook een enigszins vreemd, sociaal niet heel aangepast figuur. Hij is alleen lang niet zo creatief met taart.



Hier een stukje over dat project: http://www.cultuurbewust. ... antie-met-arnon-grunberg/

(ik zie dat het maar 1 familie was)
http://www.noordhollandsd ... /ALTERNATES/w470/kees.JPG





Deze foto stond op de site van het Leids Dagblad met de tekst die ik eerder plaatste
Ik vind hem hilarisch hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Het is dat ik mijn verjaardag nooit vier maar echt dat hij wel had mogen komen. En zijn taarten, heb me rot gelachen. Daar had ik er dan zeker ook een paar van besteld.
Alle reacties Link kopieren
Is er een link voor dat taartenforum kan hem niet vinden nl.
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 17 oktober 2013 @ 19:26:

Is er een link voor dat taartenforum kan hem niet vinden nl.Als je op pagina 4 kijkt dan struikel je bijjna over de hoeveelheid links
Who lit the fuse on your tampon?
Alle reacties Link kopieren
Van de site van de nieuwe revu:





Nieuwe Revu stuitte op een, op zijn zachts gezegd, vreemde oproep op Marktplaats. Kees de Haan (zie foto) wil namelijk graag op je verjaardag komen: ?Misschien geeft u een groot feest en vindt u het niet erg als er iemand bij is die u niet kent. Of misschien viert u het in besloten kring en denkt u: dat kan best grappig zijn, als er iemand bij is die we nog niet kennen.? Kees maakt ook zelf, ietwat vreemde, verjaardagstaarten. U begrijpt; dit schreeuwde om een interview. Dus we hebben Kees even opgebeld. En dat gesprek verliep nog vreemder dan zijn advertentie.



Kees: ?Ik ben er niet.?



Nieuwe Revu: ?Ehhhh hallo??



Kees: ?Ik ben er niet.?



Nieuwe Revu: ?Maar u neemt de telefoon op?!?



Kees: ?Ja, dat is zo. Maar sinds mijn marktplaatsoproep word ik non-stop gebeld en gemaild. En dat was niet de bedoeling, dus nu neem ik steeds op een andere manier de telefoon op. Wie bent u??



Nieuwe Revu: ?We zijn van Nieuwe Revu en willen u wat vragen stellen over uw Marktplaatsoproepje.?



Kees: ?Nieuwe Revu.. Wat is dat ook alweer??



Nieuwe Revu: ?Dat is een tijdschrift.?



Kees: ?oh oke, staan daar ook blote meisjes in??



Nieuwe Revu: ?Nee. En dat is toch ook niet relevant??



Kees: ?Nee, maar dat zou wel leuk zijn.?



Nieuwe Revu: ?Maar goed, vertel eens iets over uw oproep op Marktplaats. Waarom wilt u verjaardagen van wildvreemde bezoeken??



Kees: ?Omdat ik nog nooit mijn eigen verjaardag heb gevierd en dat wil ik nu graag gaan doen, maar ik weet niet hoe. Dus ik dacht als ik nou bij heel veel verjaardagen ga kijken, dan weet ik misschien hoe ik het aan moet pakken.?



Nieuwe Revu: ?Dus u heeft nog nooit uw verjaardag gevierd??



Kees: ?Nee, ik ben een beetje angstig voor verjaardagen.?



Nieuwe Revu: ?Angstig????



Kees: ?Ja, er zijn dan zoveel verschillende mensen die allemaal op een andere manier in relatie staan tot elkaar. Neef, nicht, kleinkinderen, exen, minnaars, vrienden enzovoort. Ik word daar een beetje warrig van en weet dan niet meer zo goed wie ik ben.?



Nieuwe Revu: ?Dus dan is het positief te noemen dat u nu door zoveel mensen wordt uitgenodigd toch??



Kees: ?Ja, op zich wel, maar ik wil niet dat straks alle aandacht op mij gevestigd is en dat mensen vol verwachting denken ?Nou daar komt ie dan.? Het draait niet om mij, ik wil alleen maar kijken hoe het gaat eigenlijk. Maar goed, ik heb het me voorgenomen dus dan moet ik het doen ook.?



Nieuwe Revu: ?Nou, als u echt niet wilt, dan hoeft het toch niet??



Kees: ?Nee, maar ik wil toch weten hoe ik mijn verjaardag moet vieren. Wat moet je dan allemaal in huis halen bijvoorbeeld? Ik denk dat ik gewoon iedere week een verjaardag ga bezoeken. Ja, dat lijkt me het beste.?



Nieuwe Revu: ?Maar heeft u zelfs als kind nog nooit uw verjaardag gevierd of een verjaardag meegemaakt??



Kees: ?Jawel en toen vond ik het ook best leuk met al die mensjes. Maar op een gegeven moment, als je ouder wordt, wordt het je zo opgelegd. Dan verwachten mensen dat je je verjaardag viert en dan gaan ze dingen voor je regelen, zoals je huis versieren.?



Nieuwe Revu: ?Is het anders een idee, aangezien u zo angstig bent, dat we eens mee gaan naar zo?n verjaardag??



Kees: ?Ja dat lijkt me leuk! Komen er dan ook blote meisjes??



Nieuwe Revu: ?Nee, dat niet.?



Kees: ?Maar we zouden wel een verjaardag met blote meisjes kunnen doen. Tenminste als je dat wilt. Ik weet het ook niet, maar het lijkt me leuk.?



Nieuwe Revu: ?We denken het niet Kees, maar wie weet.?



Kees: ?Oke, ik hoor het wel.?



Nieuwe Revu: ?Is goed, dag.?



Kees: ?Dag.?





Whahahahahahhaahhaaj!!!!
quote:Fame schreef op 17 oktober 2013 @ 15:22:

[...]





Ik kan hem niet vinden,Kees de Haan en dan op pagina 4, met de foto uit de krant.
GENIAAL!
Alle reacties Link kopieren
Of hij nou serieus is, of dat het een 'goeie' grap is, aan deze man zit een steekje los.



Als hij serieus is, heeft hij ze niet allemaal op een rij.

Als hij probeert grappig te zijn, faalt hij jammerlijk. Domme humor.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 18 oktober 2013 @ 12:34:

Of hij nou serieus is, of dat het een 'goeie' grap is, aan deze man zit een steekje los.



Als hij serieus is, heeft hij ze niet allemaal op een rij.

Als hij probeert grappig te zijn, faalt hij jammerlijk. Domme humor.



Min één.



I SmeerKees. Zelden zo gelachen als om zijn taartcreaties.
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 18 oktober 2013 @ 15:05:

[...]





Min één.



I SmeerKees. Zelden zo gelachen als om zijn taartcreaties.





+1! Ik ben écht dol op Paradijsvogels, Gekke Mensen en Maffe Acties in dit "doe maar normaal..............landje..."



Meer Armands, Smeerkezen en andere figuren please!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven