Entertainment alle pijlers

Zwanger in Showbizzland etc.

09-03-2010 21:36 3001 berichten
Dan gaan we hier maar weer verder met de zwangere en bevallen beroemdheden....
Alle reacties Link kopieren
he? alweer een nieuwe topic?
Ja die andere was al vol
Alle reacties Link kopieren
Even wat plaatjes om het nieuwe topic op te leuken



Micheal, Catherina en kinderen









Jim Carrey is opa geworden!

Jim Carrey’s 22-year-old daughter, Jane, welcomed a son in Los Angeles Friday, a rep for Jim confirmed.



Jackson Riley Santana was born at 12:28 Friday morning and weighed in at 7 lbs., 11 oz. and is 20 inches long, the rep added.



Emma Thompson met dochter Gaia (10)









Brad en Maddox:

The time is now
Wanneer is Katja eigenlijk uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 09 maart 2010 @ 22:59:

Wanneer is Katja eigenlijk uitgerekend?Volgende maand!
Alle reacties Link kopieren


Sandra Bullock met stiefdochters Sunny en Chandler





Salma Hayek en Valentina





Jason Priestley en familie





Kimora Lee Simmons met zoontje Kenzo Lee





Nicole Kidman en Sunday
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
Waar is het oude topic??
Alle reacties Link kopieren
quote:_69_ schreef op 10 maart 2010 @ 09:07:

Waar is het oude topic??Helemaal onderaan de lijst..
VOL!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'even' de laatste 35 pagina's van het vorige topic doorgespit op zoek naar deze posting van Sproet:



--------------------------------------------------------



Maart 2010



* Karen Damen (zangeres K3) & Antony Van der Wee (kapper/drummer The Ditch): eerste kind

* Lies Visschedijk (actrice) & Marc van Uchelen (acteur): broertje of zusje van Ko

* Mariëlle Tweebeeke (presentatrice RTL nieuws) & Marnix Zijderlaan: tweede kind, broertje of zusje van Valérie Merlijn



April 2010



* Katja Schuurman (presentatrice/actrice) & Thijs Römer (acteur): eerste kind

* Tooske Breugem (presentatrice) & Bastiaan Ragas (acteur): derde kind samen, broertje of zusje van Fien en Leentje en halfbroertje of -zusje van Sem

* Kim-Lian van der Meij (musicalster) & Daniel Gibson: tweede kind samen, broertje of zusje van Ronja

* Anouk (zangeres) & Unorthadox (rapper): eerste kind samen, halfbroertje of -zusje van Benjahmin Kingsley, Elijah Jeremiah en Phoenix Ray en Jera-Guadalupe

* Marieke van Ginneken (zangeres) & Marrick Verhoeven: tweede kind, broertje of zusje van Catootje Aukje

* Guus Meeuwis: vierde kind, broertje of zusje van Sarah, Pepijn en Teun



Mei 2010



* Jochem Myjer (cabaretier) & Marloes Nova (zangeres): tweede kind, broertje of zusje van Limoni



Juni 2010



* Nikkie Plessen (presentatrice) & Ruben Bontekoe: eerste kind

* Marleen Veldhuis (zwemster) & Camiel Huisman: eerste kind



Juli 2010



* Fleur van de Kieft (actrice) & Richard: eerste kind

* Michel Vorm (keeper FC Utrecht) & Daisy: eerste kind

* Tjitske Reidinga (actrice) & Vincent Croiset: derde kind, broertje of zusje van tweeling Foppe en Klaas



Augustus 2010



* Edsilia Rombley (zangeres) & Tjeerd Oosterhuis: eerste kind

* Renate Verbaan (presentatrice) en Winston Gerschtanowitz (presentator): tweede kind, broertje of zusje van Julian.



--------------------------------------------------------



En dan voeg ik deze er nog even aan toe:



September 2010



* Jools & Jamie Oliver: vierde kind, broertje of zusje van Poppy Honey, Daisy Boo en Petal Blossom
Alle reacties Link kopieren
3FM-dj Michiel Veenstra wordt voor de tweede keer vader.



"Jaja, een broertje of zusje voor Marthe (1) erbij. Kunnen we weer leuk teruggrijpen naar de gebroken nachten, ingevroren melk in de koelkast en vol verwondering kijken naar weer zo'n kleine wolk erbij", schrijft Michiel op zijn website.



Jessica, de vriendin van Michiel, is in de zomer uitgerekend.
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
Plien van Bennekom,de ene helft van Plien en Bianca, is zwanger! Plien is voor de derde keer in verwachting van een spruit.



De actrice is inmiddels een paar maanden in verwachting en hoopt het kindje in de zomer te verwelkomen. Vorig jaar was de cabaretière ook al zwanger, maar toen is het helaas mis gegaan.



Het eerste kindje van Plien en haar man Jeroen Wassmer werd op 13 december 2006 geboren en luistert naar de naam Mees. Het stel stapte in 2008 in het huwelijksbootje.
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Kip!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 10 maart 2010 @ 09:19:

VOL!Ja, dat snap ik wel hoor kippie, ik kan nl. lezen, maar ik wilde de laatste berichten er nog even bekijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:vingino schreef op 10 maart 2010 @ 10:00:

Plien van Bennekom,de ene helft van Plien en Bianca, is zwanger! Plien is voor de derde keer in verwachting van een spruit.



De actrice is inmiddels een paar maanden in verwachting en hoopt het kindje in de zomer te verwelkomen. Vorig jaar was de cabaretière ook al zwanger, maar toen is het helaas mis gegaan.



Het eerste kindje van Plien en haar man Jeroen Wassmer werd op 13 december 2006 geboren en luistert naar de naam Mees. Het stel stapte in 2008 in het huwelijksbootje.Ja, dat hoorde ik gisteren ook op tv. Maar ik wist helemaal niet dat t vorige keer was mis gegeaan. Ze was toen al 5 maanden! Heel erg voor haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Majo1979 schreef op 10 maart 2010 @ 09:16:

[...]



Helemaal onderaan de lijst..Thnx majo
Alle reacties Link kopieren


Bria Murphy dochter van Eddie





Jennifer weer ouderwets in de slobberpak!





Jodie Sweetin met dochter Zoie





Matthew McConaughey en Levi





Max Bratman zoontje van Christina Aguilera





Nahla en Halle
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
*is afgeknapt op levi. stuur dat joch naar de kapper, die max mag gelijk mee trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Mmh, ik hou juist wel van wat langer haar (al is dit wel erg lang) ik hou niet van die opgeschoren stekelvarkentjes.



Enniewee, die max droogt niet heel bijzonder goed op ofwel dan?
Alle reacties Link kopieren
Guus krijgt weer een zoon, maar dat wisten we al toch? Ik zag alleen hier in t lijstje nog staan zoon/dochter. Vandaar.
Alle reacties Link kopieren
Doe mij maar stoer stekels! Mijn zoontje heeft een bril en daar vind ik dat toch het leukste bij. Anders wordt het snel zo'n suf gezicht vind ik.



Ik vind lang haar bij sommige jongentjes wel erg leuk. Bij mooie (liefst blonde) jongetjes.
Alle reacties Link kopieren
Omg, die Levi van Matthew mcconnanogwat is echt niet een oempaloempa .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Hi All,



ik lees net op nu.nl dat Mario Lopez van saved by the bell vader wordt!



Saved by the bell-ster Mario Lopez en zijn vriendin Courtney Laine Mazza zouden over een klein half jaar hun eerste kindje verwachten.



De acteur zou dolgelukkig zijn met het blijde nieuws. "Courtney is ongeveer drie maanden zwanger en gezond en gelukkig", vertelt een bron aan PerezHilton.com.



"Mario vertelde het nieuws aan vrienden en familie terwijl hij dure sigaren uitdeelde. Na de eerste schok vond iedereen het fantastisch."
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini schreef op 10 maart 2010 @ 20:49:

Omg, die Levi van Matthew mcconnanogwat is echt niet een oempaloempa .





ik zeg niets ...maar als ik levi kom steek ik hem zo in mijn zak,.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven