Entertainment alle pijlers

Zwanger in Showbizzland etc.

09-03-2010 21:36 3001 berichten
Dan gaan we hier maar weer verder met de zwangere en bevallen beroemdheden....
Alle reacties Link kopieren
hebben we eigenlijk al bedacht hoe kleine katja gaat heten?



Ik denk Teddy

of Beertje of zo.
Alle reacties Link kopieren
Na alweer een supersnelle bevalling van slechts één uur zette Tooske Ragas veertien dagen geleden Catoo Ragas op de wereld. „Mijn lijf raakt echt gewend aan bevallen. Leentje van nu drie was de snelste. Zij was in drie kwartier op de wereld”, grinnikt Tooske. „Het is bijna jammer dat we nu echt een punt achter dit gezin zetten. Oefening baart kunst. Maar vier is genoeg.”



Catoo heeft het guitige kuiltje van Bastiaans moeder. Tooske: „Kuiltjes zijn erfelijk en zij heeft er ook een.”



Bastiaan en Tooske hebben nu nog slaapgebrek door de nieuwe spruit omdat ze ’s nachts voedingen nodig heeft. „Als ze honger heeft huilt ze. En dan laat ze zich echt gelden”, vertelt Tooske.



Sem van 8 jaar, Leentje en Fien van twee hebben hun zusje hartelijk verwelkomd. „Sem heeft in groep vier een heel knutselboek gemaakt en Leentje is een echt poppenmoeder. Zij loopt de hele dag met luiers en flesjes te sjouwen en ik moet over een tijdje echt oppassen dat ze niet ook Catootje uit de wieg wil tillen om het even zelf te doen.”





God, dat kind is 2 weken oud, slaapt ze nou nog niet door
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:75twinkel schreef op 21 april 2010 @ 13:47:

hebben we eigenlijk al bedacht hoe kleine katja gaat heten?



Ik denk Teddy

of Beertje of zo.



Puck wordt veel genoemd.

Ik denk iets van Senna ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Leentje en Catootje.. Gottegod..
Alle reacties Link kopieren
Ik moet bij die naam altijd aan de suffe Libelle denken (van de o zo grappige strip Jan, Jans en de kinderen).
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:75twinkel schreef op 21 april 2010 @ 13:47:

hebben we eigenlijk al bedacht hoe kleine katja gaat heten?





Ja, een aantal van ons hadden Puck bedacht!



En wordt dat het niet, dan denk ik zelf aan namen zoals Livia, Ava, Lisa, Emma. Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Olivia gok ik!
Stressed is just desserts spelled backwards
Olivia is wel een goeie. Of Sophie
Alle reacties Link kopieren
Ik denk Romy. Romy Römer
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook een mooie okapi. Maar niet zo mooi als Koppe Koppeschaar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
nog een leuk onzinbericht:





Sjimmy Bruijninckx is een strenge moeder



Presentatrice Sjimmy Bruijninckx weet hoe ze haar kinderen in het gareel moet houden. "Mijn zoons hebben me nog nooit trut of hoer genoemd, en hoeven dat ook niet te proberen.



"Ik zie iets te vaak van die gillende kinderen die hun moeder voor rotte vis uitschelden", vertelt Sjimmy in het tijdschrift Grazia. Als haar twee zoontjes Thijs en Ziggy vloeken, volgen er strenge maatregelen. "Dan moeten ze hun mond met zeep spoelen, maar dat is misschien één keer gebeurd."



Laatst ging de blonde presentatrice zelf de fout in. "Toen ik werd afgesneden in het verkeer en diegene uitschold voor klootzak, hoorde ik Ziggy zeggen: 'Jaaa, mamma, zeep eten!'."





Dus je bent een strenge moeder als je geen hoer of trut genoemd wil worden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 21 april 2010 @ 13:53:

Olivia is wel een goeie. Of Sophieze is toch wel aardig dinnetjes met la hilbrand, of niet? dan zou ik sophie niet gokken. romy römer vind ik ook wel een goede
Ow dan ben ik heel streng want ik accepteer niet eens Joh, of mens....
Alle reacties Link kopieren
Thijs en Ziggy, dat past echt niet bij elkaar.



Voor Katja's dochter denk ik aan Uma, Jules, Emme, Leah of Mia.
Ik gok op Medea, of iets met Sonja bij de Römertjes
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 14:01:

nog een leuk onzinbericht:





Sjimmy Bruijninckx is een strenge moeder



Presentatrice Sjimmy Bruijninckx weet hoe ze haar kinderen in het gareel moet houden. "Mijn zoons hebben me nog nooit trut of hoer genoemd, en hoeven dat ook niet te proberen.



"Ik zie iets te vaak van die gillende kinderen die hun moeder voor rotte vis uitschelden", vertelt Sjimmy in het tijdschrift Grazia. Als haar twee zoontjes Thijs en Ziggy vloeken, volgen er strenge maatregelen. "Dan moeten ze hun mond met zeep spoelen, maar dat is misschien één keer gebeurd."



Laatst ging de blonde presentatrice zelf de fout in. "Toen ik werd afgesneden in het verkeer en diegene uitschold voor klootzak, hoorde ik Ziggy zeggen: 'Jaaa, mamma, zeep eten!'."





Dus je bent een strenge moeder als je geen hoer of trut genoemd wil worden. Duidelijk een geval waarbij ze er niet uit kwamen bij het kiezen van de naam. "Oké, dan kies ik de naam voor dit kind, en dan mag jij de naam van de volgende verzinnen"
Alle reacties Link kopieren
ma schuurman heet sonja toch? hoe maak je daar nou iets hips van?
quote:75twinkel schreef op 21 april 2010 @ 14:12:

ma schuurman heet sonja toch? hoe maak je daar nou iets hips van?Sonya? Sonia?
Of misschien vernoemen ze opa Piet wel...Pietje Römer

Ik heb gekkere dingen zien gebeuren
Alle reacties Link kopieren
quote:dalida schreef op 21 april 2010 @ 14:06:

Thijs en Ziggy, dat past echt niet bij elkaar.

.Zo heet de hond van iemand die ik ken. stomme naam voor een kind dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sjimmy ook niet de leukste naam...
Alle reacties Link kopieren
hadden we deze al:







De Nederlandse tv-presentatrice Katja Schuurman kan elk moment bevallen, maar dat belet haar niet nog te poseren voor een spannende fotoshoot. De hoogzwangere brunette laat in het blad 'Linda' zien dat zwangere vrouwen nog steeds erg sexy kunnen zijn. 'De Telegraaf' meldt dat de actrice al bijna een week overtijd is. Schuurman was voor vorige week uitgerekend, maar uit een onderzoek in het ziekenhuis bleek dat dat de baby nog helemaal geen haast om naar buiten te komen. In ieder geval hoeven Katja en haar man, acteur Thijs Römer, zich niet af te vragen of het een jongen of meisje wordt. De eerste telg van het acteurstel wordt een meisje.
Whatever, I do what I want
Wat ik me wel afvraag of Sjimmy haar mond ook heeft gespoeld met zeep. :-) Dat zegt ze er namelijk niet bij...
Alle reacties Link kopieren
Nederland kijkt reikhalzend uit naar de geboorte van het eerste kind van Katja Schuurman en Thijs Römer. In de statistieken van deze website kan ik zien dat er druk wordt gesurfd op de zoektermen ‘Wanneer Katja Schuurman uitgerekend’. Dat is ook niet zo gek want Katja had al lang en breed bevallen moeten zijn. Vorige week woensdag (14 april) was de uitgerekende datum.



Het meisje maakt echter nog geen aanstalten om ter wereld te komen. Omdat Katja al bijna een week ‘te laat’ is wordt ze nauwlettend in de gaten gehouden door haar gynaecoloog, schrijft de Telegraaf dinsdag. Maandag ging ze nog in het in gezelschap van haar echtgenoot Thijs op controle in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam.
Whatever, I do what I want
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Katja haar dochter Lola noemt.

Of Sterre, Juno, Jules, Bibi...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven