Entertainment alle pijlers

Zwanger in Showbizzland etc.

09-03-2010 21:36 3001 berichten
Dan gaan we hier maar weer verder met de zwangere en bevallen beroemdheden....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nooit zo mooi, een hoogzwangere vrouw in dat soort lingerie. Of tenminste, ik zou dat niet zo in de publiciteit doen zeg maar. Zulke kousen kan je niet eens zelf aantrekken als je hoogzwanger bent
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficient: jouw motto en avatar, prachtig!
Alle reacties Link kopieren
quote:loedoe schreef op 21 april 2010 @ 15:14:

Maleficient: jouw motto en avatar, prachtig! Ach, ik kan er zelf nu ook wel weer om lachen, maar zonder die kutvulkaan lag ik nu op het strand ipv hier te zitten waar het 10 graden is. Maar we hebben kunnen omboeken naar de herfst dan zal het wel over zijn met aswolken en andere ellende.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:crini schreef op 21 april 2010 @ 14:45:

Katja had al lang en breed bevallen moeten zijn. Vorige week woensdag (14 april) was de uitgerekende datum. Het meisje maakt echter nog geen aanstalten om ter wereld te komen.



Ik snap dat nooit zo goed. Dat kinderen tot de 42e week binnen worden gehouden. Eens in de zoveel tijd gaat dat fout. En waarom? Omdat de natuur zijn gang moet kunnen gaan. Bullshit. Vind ik dan. Zeker bij iemand die al miskraam heeft gehad.

Ik ken iemand met meerder miskramen. Eindelijk zwanger. Mocht pas met 42 weken bevallen - want was beter voor het kind - kindje overleden omdat het in het vruchtwater heeft gepoept en dat in de longetje is gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal eens met je Christiane, ik ken een vergelijkbaar verhaal. Langer dan 41 weken is echt niet nodig, kind is heus wel klaar hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook absoluut geen voorstander van om vrouwen zo lang door te laten lopen.



Mal, zouden jullie op vakantie gaan?

Balen zeg dat dat niet door kon gaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:loedoe schreef op 21 april 2010 @ 09:24:

[...]





Zojuist hoorde ik Jort op de radio. Hij werd gebeld om iets anders, maar er werd natuurlijk ook even gevraagd 'of hij Georgina al gesmst had'. Hij heeft heel kort gereageerd in de trant van 'joh, dat is een ex!' en grapte nog 'ik ben niet de vader'. Hij wist het dus wel, en lijkt geen gebroken hart te hebben (of hij moet erg goed kunnen acteren).



Tot zover het nieuwsbulletin, u aangeboden door Loedoe Dankjewel Loedoe!
Alle reacties Link kopieren
mal, waar ga je heen? in het kader van: wellicht maak je kans op een goede orkaan in ruil voor de aswolk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 15:25:

Ik ben het helemaal eens met je Christiane, ik ken een vergelijkbaar verhaal. Langer dan 41 weken is echt niet nodig, kind is heus wel klaar hoor.



En ook ik ben het er helemaal mee eens.

Ik ken helaas ook een vergelijkbaar verhaal.



En ik zelf ben van de eerste bevallen met 42 weken en 3 dagen, ze wilden me eigenlijk laten doorlopen tot week 43 (beleid van dat ziekenhuis). Ik werd ingeleid, maar toen ze na wat weeën de vliezen braken om het te bespoedigen bleek zoontje in het vruchtwater te hebben gepoept.

Hij moest er dus redelijk snel uit, maar hij bleef hangen, paste er echt niet langs met zijn dikke kop en ook nog in aangezichtsligging. Hij bleek 9 pond en het had een keizersnee moeten zijn, maar daar was het toen al te laat voor. Ze hebben geduwd, getrokken en nog net niet op mijn buik gezeten en ik dacht echt "dat kind leeft al niet meer, maar haal hem er in godsnaam uit want zodadelijk ga ik zelf dood van de pijn". Hij kwam er gelukkig wel levend uit, maar wel erg paars (navelstreng zat om de hals gestrengeld) en met een zware hersenschudding wegens de vacuümpomp die er aan te pas had moeten komen.



Ik weet natuurlijk niet hoe het geweest was als hij 2,5 week eerder was gekomen, maar dan was hij in ieder geval lichter geweest.
Whatever, I do what I want
Alle reacties Link kopieren
quote:DJ Momo schreef op 21 april 2010 @ 15:39:

mal, waar ga je heen? in het kader van: wellicht maak je kans op een goede orkaan in ruil voor de aswolk? maak Mal gekkkkkk
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 14:55:

Ik vind het nooit zo mooi, een hoogzwangere vrouw in dat soort lingerie. Of tenminste, ik zou dat niet zo in de publiciteit doen zeg maar. Da vind ik nou ook. Ik vind t op een of andere manier geen porum.
Alle reacties Link kopieren
quote:crini schreef op 21 april 2010 @ 15:43:

[...]





En ook ik ben het er helemaal mee eens.

Ik ken helaas ook een vergelijkbaar verhaal.



En ik zelf ben van de eerste bevallen met 42 weken en 3 dagen, ze wilden me eigenlijk laten doorlopen tot week 43 (beleid van dat ziekenhuis). Ik werd ingeleid, maar toen ze na wat weeën de vliezen braken om het te bespoedigen bleek zoontje in het vruchtwater te hebben gepoept.

Hij moest er dus redelijk snel uit, maar hij bleef hangen, paste er echt niet langs met zijn dikke kop en ook nog in aangezichtsligging. Hij bleek 9 pond en het had een keizersnee moeten zijn, maar daar was het toen al te laat voor. Ze hebben geduwd, getrokken en nog net niet op mijn buik gezeten en ik dacht echt "dat kind leeft al niet meer, maar haal hem er in godsnaam uit want zodadelijk ga ik zelf dood van de pijn". Hij kwam er gelukkig wel levend uit, maar wel erg paars (navelstreng zat om de hals gestrengeld) en met een zware hersenschudding wegens de vacuümpomp die er aan te pas had moeten komen.



Ik weet natuurlijk niet hoe het geweest was als hij 2,5 week eerder was gekomen, maar dan was hij in ieder geval lichter geweest.Lieverd, hoe rot je verhaal ook is: het had weinig uit gemaakt. Het koppie was allang dat formaat. Die laatste weken kweken die koters vooral vet op de rest van het lijfje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 14:55:

Ik vind het nooit zo mooi, een hoogzwangere vrouw in dat soort lingerie. Of tenminste, ik zou dat niet zo in de publiciteit doen zeg maar. Zulke kousen kan je niet eens zelf aantrekken als je hoogzwanger bent Eens. De Wollford jurk foto's zijn mooier.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met 41 weken en 3 dagen bevallen. 3 uur voordat ik de eerste controle in het ziekenhuis zou hebben qua CTG, vruchtwater, echo enz. Ik heb het niet als vervelend ervaren. Ik was nog mobiel, werkte de dag daarvoor nog in de tuin en had geen kwaaltjes of wat dan ook..



alleen dat wachten he, vooral omdat het na 38 weken toch wel echt spannend werd met gerommel enz.



Ik hoop snel nieuws van Katja te horen, ben zo benieuwd naar de naam. Ik hoop dat ze ook nog steeds geniet; ze heeft een prachtige buik die het waard is om gezien te worden!!!
Alle reacties Link kopieren
ik vind t er wel mooi uit zien!



en t kind is wel ongever klaar met 41 weken, maar opwekken heeft allerlei nadelen tov natuurlijk bevallen (bijvoorbeeld; bij natuurlijke bavalling maakt t lichaam op t laatst een hormoon aan dat de longrijping nog even een laatste 'boost; geeft. bij opwekken gebeurt dat vaak niet, zo zijn er nog meer nadelen), dus als t niet nodig is...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk geen emma, sophie of dat soort naam. Echt iets hips, Puck, rifka, Coco zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:DJ Momo schreef op 21 april 2010 @ 15:39:

mal, waar ga je heen? in het kader van: wellicht maak je kans op een goede orkaan in ruil voor de aswolk?



Gran Canaria



en maar hopen dan dat die vulkaan vlakbij zich daar dan een beetje rustig houdt, dat ze elkaar niet aansteken enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
ik denk niet Puck hoor. vind ik alweer n beetje van 5 of 10 jaar geleden, haha!

Coco is wel een goeie ja. Uma vond ik ook een aardige optie. Maar blijf bij Teddy.
Teddy vindt ik wel goed passen bij de naam van haar neefje Chico.



Zou alleen niet mijn keuze zijn.



Ik vind Tirza een mooie naam.
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 21 april 2010 @ 16:03:

Teddy vindt ik wel goed passen bij de naam van haar neefje Chico.





ja, dat vond ik ook maarehhh chico, ik vind t echt géén naam. teddy zou t ook niet zijn voor mij nee!

Hoop ook dat ze niet de naam van mijn dochter kiest. Want je zult zien dat de naam, welke t ook is flink gaat stijgen in de charts.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag zwanger worden en bij elke celeb die gaat bevallen hoop ik maar weer dat ze niet MIJN namen kiezen



erg ben ik he!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 16:07:

Ik wil heel graag zwanger worden en bij elke celeb die gaat bevallen hoop ik maar weer dat ze niet MIJN namen kiezen



erg ben ik he!nee hoor. niet erg, volkomen normaal.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent, misschien kun je octrooi aanvragen op de naam van je toekomstige kind!
Welke naam had je in gedachten dan Male?
Daar ben ik ook wel erg nieuwsgieri naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven