Entertainment alle pijlers

Zwanger in Showbizzland etc.

09-03-2010 21:36 3001 berichten
Dan gaan we hier maar weer verder met de zwangere en bevallen beroemdheden....
Alle reacties Link kopieren
quote:emmenn schreef op 21 april 2010 @ 16:11:

Maleficent, misschien kun je octrooi aanvragen op de naam van je toekomstige kind!



Nou, zoooo erg ben ik nou ook weer niet hoor

maar zoals Wendy van Dijk, die kreeg toen Sem, nou pakweg een jaar later staat die naam op 1 in de top 10.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zijn hele normale namen hoor, wel lang, want dat vind ik zelf mooier. Beetje in de lijn van Jonathan, wat erbij past.



Maar goed, eerst maar eens zwanger zien te raken he!
Stressed is just desserts spelled backwards
Katja gaat vast haar dochtereen oud-Hollandse naam geven, ala Minke
we gaan voor je duimen Malifecent.
Iets als Josefien of Willemijn bedoel je?

Of Annelies/Anneloes, Helena, Anna, Leah? Babette misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 21 april 2010 @ 16:23:

we gaan voor je duimen Malifecent.Rond de 28e graag duimen, dan springt me ei
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoyla schreef op 21 april 2010 @ 16:24:

Iets als Josefien of Willemijn bedoel je?

Of Annelies/Anneloes, Helena, Anna, Leah? Babette misschien?Nee, allemaal fout en niet mijn smaak. En je mag wel doorgokken maar ik zeg het toch niet
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 16:25:

[...]





Rond de 28e graag duimen, dan springt me ei



Ik zal het in de agenda zetten: op 28 april springt het ei van Male.

Succes!
quote:Zoyla schreef op 21 april 2010 @ 16:24:

Iets als Josefien of Willemijn bedoel je?

Of Annelies/Anneloes, Helena, Anna, Leah? Babette misschien?



Leah vind ik inderdaad ook echt een naam voor Katja. Of wat denken jullie van bijvoorbeeld Guusje (als 2e naam dan).



De nichtjes van Thijs (zus Nienke) heten overigens Nele en Rosa.
Alle reacties Link kopieren
Rosa vind ik wel leuk! Nele niet zo, beetje boers.
Stressed is just desserts spelled backwards
[quote]louisavuitton schreef op 21 april 2010 @ 16:30:

[...]





foutje
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 16:25:

[...]





Rond de 28e graag duimen, dan springt me ei Wel op tijd gaan klussen babydancen neuken dan hè

Succes!
Guusje zou ook nog kunnen ja, als eerbetoon aan Guusje Nederhorst.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me best doen met me hubbie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh tis ook niet meteen mijn smaak, alhoewel ik Josefientje wel scheetig vind. En Anna en Leah wel weer mooi vind. En Helena doet het hem ook wel.



Hmmm okee; Rebecca, Esther, Rosanne, Charlotte, Liselotte, Daphne, Eveline, Muriel, Leanne, Ceciel, Janine, Ilse, José, Karlijn, Lena, Mara, Nina, Pascalle, Renate, Wende, Sasha, Tara, Victoria??? Zit ik al warmer?

Wat vind je zoal mooi dan, roept u eens, want ik zit nu maar lukraak een richting op te zoeken, maar mss zit ik er wel falikant naast. Zoek je een lange naam, een korte, heb je een aparte naam in gedachte of juist niet?
Alle reacties Link kopieren
Haha Mal, wanneer is je NOD?
The time is now
Ik lees net ergens dat Katja momenteel ligt te biggen...
Ik lees net ergens dat Katja momenteel ligt te biggen...
Alle reacties Link kopieren
Je zit er helemaal naast Zoyla.



Maar goed. Ik vind voor een meisje bijvoorbeeld Vivienne heel leuk. Dat vind mijn man niks, maar dan weet je ongeveer in welke hoek ik zit. Voor een jongen gaat het wat meer richting hockey-kak. Ik heb die namen al 3 jaar in mijn hoofd, dus elke keer als er iemand in mijn omgeving zwanger is dan hoop ik dat ze iets heel anders bedacht hebben maar goed, mocht dat een keer 'fout' gaan dan is het niet het einde van de wereld hoor, dan moeten we gewoon weer opnieuw alle namenboekjes doornemen. Het is niet het grootste probleem, als ik nu eerst maar eens zwanger wordt. Ik ben geen Momzilla ofzo
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoyla schreef op 21 april 2010 @ 16:49:

Ik lees net ergens dat Katja momenteel ligt te biggen...dat zeiden ze vanmorgen bij Koffietijd ook. het lijkt wel of Maxima moet bevallen
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 13:51:

Olivia gok ik!



Ik vind Olivia geweldig leuk

Maar Teddy ook, erg stoer.
O en die foto in lingerie vind ik niet mooi (maar ik zei maar even niets ), de rest vind ik wel mooi.
Ik zeg: Madeleine @ Male
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 14:01:

nog een leuk onzinbericht:





Sjimmy Bruijninckx is een strenge moeder



Presentatrice Sjimmy Bruijninckx weet hoe ze haar kinderen in het gareel moet houden. "Mijn zoons hebben me nog nooit trut of hoer genoemd, en hoeven dat ook niet te proberen.



"Ik zie iets te vaak van die gillende kinderen die hun moeder voor rotte vis uitschelden", vertelt Sjimmy in het tijdschrift Grazia. Als haar twee zoontjes Thijs en Ziggy vloeken, volgen er strenge maatregelen. "Dan moeten ze hun mond met zeep spoelen, maar dat is misschien één keer gebeurd."



Laatst ging de blonde presentatrice zelf de fout in. "Toen ik werd afgesneden in het verkeer en diegene uitschold voor klootzak, hoorde ik Ziggy zeggen: 'Jaaa, mamma, zeep eten!'."





Dus je bent een strenge moeder als je geen hoer of trut genoemd wil worden. Ziggy. Was ze bezopen?
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 14:34:

[...]





Zo heet de hond van iemand die ik ken. stomme naam voor een kind dus.Goh van wie dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven