Afvallen in de avond ;-)

29-05-2016 20:07 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok check, ik weet het allemaal. En het gaat ook goed....overdag.

's Avonds kids op bed, man van huis: en dan weet ik het nog steeds allemaal maar dan gaat het steeds mis.

Herkenbaar?? Helpen we elkaar met dit topic de snaailoze avonden door?



Ik begin vanavond! Er liggen nog hele lekkere koeken in de kast. En daar ga ik vanaf blijven
Waarom snaailoos? Gewoon lekker die koeken uit huis, en de gezonde snacks in huis.
Herkenbaar, ik vind het echt wilskracht om er niet aan toe te geven. Lukt mij inmiddels prima, ook tijden gehad dat ik op zulke avonden alles at wat los en vast zat. Nu dus gelukkig niet meer.
En ik eet wel wat lekkers maar houd het bij 1 chocolaatje of koekje.
Alle reacties Link kopieren
Kan ook maar blijkbaar werkt het bij mij niet zo. Zodra ik iets snaai (ook al is het gezond) dan is het einde zoek :-$en eindig ik steevast met zoet. Dus beter voor mij niks....
Waarom stel je niet in dat je 1 ongezonde tussendoortje in de avond mag zodat je de rest van de dag gezond kunt blijven eten? Volgens mij wordt de verleiding dan minder groot.
jij blijft gewoon van die koeken af geef je handen wat anders te doen.
Alle reacties Link kopieren
precies singels, dit topic
Alle reacties Link kopieren
gizzmo knap! heel soms lukt dat me ook, soms

sophiever ik neem dan beter overdag iets lekkers, ken mezelf
Snaaispul in de kast, deurtje op slot en man de sleutel?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon vanmorgen en vanmiddag minder gegeten dus ik mag.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
ditto is optie maar boterham met hagelslag zit niet in dat kastje

Wilskracht kweken, of kan je dat ergens kopen ??
Alle reacties Link kopieren
ik mag van mezelf wel wat snoepen,maar dan overdag.

Trouwens genant detail maar sinds ik wat meer chocokoek eet heb ik veel minder last van mijn chronische diaree door medicijngebruik
quote:healthie schreef op 29 mei 2016 @ 20:21:

ditto is optie maar boterham met hagelslag zit niet in dat kastje

Wilskracht kweken, of kan je dat ergens kopen ?? Kweken helaas
quote:miedo schreef op 29 mei 2016 @ 20:21:

ik mag van mezelf wel wat snoepen,maar dan overdag.

Trouwens genant detail maar sinds ik wat meer chocokoek eet heb ik veel minder last van mijn chronische diaree door medicijngebruikWaarom overdag wel?
Geen ongezonde snaai meer in huis halen.



Ik herken het wel, van in de avond iets lekkers willen. Wat voor mij werkt is een grote beker kruidenthee nemen.

Soms eet ik er wel wat bij: blokje 80% pure chocolade, een speltwafel met hutekase, augurk met een plakje kipfilet, etc.



Voor mijn dochter heb ik wel wat snoep in huis maar dan wel wat ik niet lekker vind. Ik ben zelf gek op drop maar dat lust mijn dochter gelukkig niet.
Alle reacties Link kopieren
retro das dus heel bewust snaaien, zou ook optie kunnen zijn. maar bij mij komt het zo spontaan (uche) op dat inplannen niet meer gaat dan.

(wat voor lekkers heb je op het menu?)
Healthie, wat heb je vandaag gegeten? Geef eens een volledig lijstje.
Maar is het juist dus niet spontaan snaaien? Je weet dat je alleen bent, en denkt er dus al de hele dag over na en gaat vervolgens los?
Alle reacties Link kopieren
miedo werkt overdag beter dan 's avonds?

yajes die kids ook hè. ja er is vanalles in huis, snoepjes, koek maar ook zoet broodbeleg (eet ik nooit overdag, maar in de avond met stip op 1 )
Zoetbeleg doet mij gelukkig niets. Maar je echt de knop omzetten. Neem iets gezonds ervoor in plaats.

Schaaltje fruitsalade?
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje, ontbijt 1 volkeren boterham met 30+kaas, rijstewafel met humus.

lunch bak magere yoghurt met havermout/bosbessen/amandelen

tussendoor worteltjes met humus dip

avondeten zilvervliesrijst met kip en wokgroentes in sojassusjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:healthie schreef op 29 mei 2016 @ 20:28:

miedo werkt overdag beter dan 's avonds?

yajes die kids ook hè. ja er is vanalles in huis, snoepjes, koek maar ook zoet broodbeleg (eet ik nooit overdag, maar in de avond met stip op 1 )Ik heb het idee dat als ik voor 15 uur eet, ik er minder van aankom.
Alle reacties Link kopieren
quote:healthie schreef op 29 mei 2016 @ 20:24:

retro das dus heel bewust snaaien, zou ook optie kunnen zijn. maar bij mij komt het zo spontaan (uche) op dat inplannen niet meer gaat dan.

(wat voor lekkers heb je op het menu?)Ik ontbijt van nature nooit en de lunch is vaak ook tamelijk karig. Dus 's avonds plan ik wat in. Vandaag was er curry en bij de koffie bitterkoekjespudding met veel Dulce de Leche en spuitroom. Dulce de Leche valt best mee qua calorieën, ongeveer hetzelfde als halvajam.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Thee werkt bij mij altijd heel goed.

En een vriend die me heel boos aankijkt als hij thuiskomt en ziet dat ik in de snoepkast heb gezeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven