Afvaltopic (Fiefje, Kaylie, Strid, Maya, Linessa, the gang)

07-08-2007 19:15 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is ons topic nu helemaal niet meer terug te vinden?

Dat zou ook behoorlijk balen zijn!



Hoe gaat het bij jullie? Ik haat forumvernieuwings :'-(
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben er ook nog. Wilde net na de vakantie weer wat gaan posten en nu lijkt alles verdwenen... Hier kunnen we elkaar in ieder geval terug vinden en dan maar zien maar we gaan verder posten.



Groetjes Blomster
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen,



Ik was 'ons' ook al kwijt, maar ik wilde nog 1x goed gaan kijken. Ik dacht namelijk dat het aan mij lag.



@Fiefje: hoe vind je de plaatjes?? Ik kan ze niet meer vinden.



Groetjes Maya
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Ik had gister al een hele lap tekst getypt, maar dat is ook verdwenen net zoals ons topic. Dus even opnieuw:



Ik ben dus weer terug in het platte, koude en stomme Nederland!

We hebben een mega vakantie gehad in Amerika. We zijn begonnen in San Francisco en hebben toen met een huurauto een soort van rondreis gemaakt. We zijn alle natuurpraken afgegaan zoals de grand canyon, bryce canyon, zion, yosemite, antelope canyon, enz. enz.

We hebben ruim 5000 km gereden, en natuurlijk ook even naar Las vegas geweest uiteraard. Helaas maar 7,50 gewonnen.

We hebben heel erg veel gelopen, veel trails gedaan in de parken. Heel veel geklommen ook, en moeilijke trails waarbij je over allerlei rotsen en bomen heen moest klimmen, en dat in ruim 38 graden.

We hebben dus heel veel mooie dingen gezien, en ontzettend genoten.



De terugreis was een drama. Met 30 uur vertraging zijn we pas zondag middag thuisgekomen, slecht geslapen en 9 uur tijdsverschil....dus ik zat maandag met een jetlag op het werk. Was niet zo prettig.

Ik heb nu steeds wel last van de jetlag, wordt elke nacht rond 3 uur wakker en lig dan steeds te draaien en kom niet goed meer in slaap. Hopelijk wordt dat snel beter.



Voor ik wegging heb ik me gewogen, en ik woog toen 65.6

Na vele hamburgers, chips, en zelfs een zak M&M's van 1,5 kilo (!!!) woog ik vanmorgen 65,6 !!!!!!! Ik ben daar erg blij mee.

Vanaf nu dus weer netjes eten en geen snoep door de weeks. Misschien begin ik volgende week weer langzaam aan met hardlopen. Moet even kijken hoe dat gaat.



@ Fiefje: nog van harte gefeliciteerd. Heb je een leuke dag gehad?

Leuke kado's gekregen?



@ Linessa: wat vervelend om te lezen zeg! Ik hoop dat je je alweer wat beter voelt.



Ik zal proberen het schema hierin te krijgen als iedereen die thuis is zijn gewicht door heeft gegeven.

Maar ik moet wel erg wennen aan dit forum...kan mijn blauwe kleurtje ook niet vinden. Nouja, even wat testen en dan went het vast wel.



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hey girls,



Pfff ik heb jullie weer gevonden. Wat een gedoe. Het werkt hier ook nog niet zoals het zou moeten. Ik vind veranderingen ook niet leuk Fiefje!



MAar gelukkig, jullie zijn er weer haha. Hier is alles goed. Ben alleen erg moe, had wat dingen te regelen vandaag die energie slurpen. Dus vanmiddag op bed gegaan, maar ik was te onrustig om te slapen helaas. Dus ben er maar weer uit gegaan.



Tussen de middag heb ik in de stad gelunchd met een uitsmijter. Heb dat als avondeten gebombardeerd en doe vanavond rustig aan.



Bij jullie alles ok?



Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven