alessi koektrommel

04-10-2012 14:48 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is ie in de aanbieding bij de bijenkorf! Wil hem heel graag hebben maar vind hem nog steeds best duur voor een koektrommel!

Wie heeft hem en blijven je koekjes lekker in de koektrommel?
Er zijn nog 140.000 wachtenden voor u
Ik heb hem. En het is gewoon... Een koekjestrommel. Alleen na een keer vallen is de bovenkant van de onderkant los gelaten en als ik niet oplet met optillen heb ik dus al mijn koekjes over de vloer.
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 oktober 2012 @ 14:54:

Ik heb hem. En het is gewoon... Een koekjestrommel. Alleen na een keer vallen is de bovenkant van de onderkant los gelaten en als ik niet oplet met optillen heb ik dus al mijn koekjes over de vloer.Dat heb ik ook, verder sluit hij nog wel goed.
Dat is juist handig bij het schoonmaken, een losse boven en onderkant.
Alle reacties Link kopieren
Staat ook op marktplaats ;) scheelt weer een stuk
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nog steeds een gele tupperware koektrommel met sterdeksel uit de jaren 70. En in dezelfde serie een hoge knaloranje voor dropjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:south schreef op 04 oktober 2012 @ 15:14:

Dat is juist handig bij het schoonmaken, een losse boven en onderkant.Ik kwak 'm gewoon in de vaatwasser joh, nog makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de trommel van Alessi al 14 jaar, en heb er nog nooit één koekje in bewaard Heb 'm voor de sier, en ben er nog altijd blij mee.



Ook ben ik nog altijd verliefd op deze:



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Die was 10 jaar geleden ook al in de aanbieding bij de DDD, echt waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:missfiona schreef op 04 oktober 2012 @ 15:44:

Ik gebruik nog steeds een gele tupperware koektrommel met sterdeksel uit de jaren 70. En in dezelfde serie een hoge knaloranje voor dropjes.



Die hebben mijn moeder en oma ook nog. Maar dan in het (vaal) rood . Nostalgie!



Ik vind m wel heeeel leuk! Zat er ook naar te kijken, maar ik heb al genoeg opbergrommel/voorraadpotjes/Tupperwaremeuk/Ikeazooi. Dus ik mag niet van vriend
Volgens mij heb ik hem bij Oldenhof vandaan en was hij toen goedkoper dan bij de DDD.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 04 oktober 2012 @ 15:49:

Ik heb de trommel van Alessi al 14 jaar, en heb er nog nooit één koekje in bewaard Heb 'm voor de sier, en ben er nog altijd blij mee.



Ook ben ik nog altijd verliefd op deze:



[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... Eo93o0Jd2k[/img]Die heb ik laatst allemaal weggedaan. Wat waren die lelijk geworden!
Alle reacties Link kopieren
Dus ik moet m vooral niet laten vallen! Ik denk dat ik m gewoon ga halen. Vind m al jaren leuk en al jaren te duur maar ja! 10 jaar geleden was ie dus ook al in de aanbieding! Heb ik gemist!

Ga trouwens voordat ik moet werken dus hoop dat er dan nog geen rijen staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 04 oktober 2012 @ 16:10:

Die heb ik laatst allemaal weggedaan. Wat waren die lelijk geworden!

Maar dan gebruikte je ze waarschijnlijk gewoon?

Ik niet, ik heb er eentje voor de sier.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel kost ie nu? Ik heb m inmiddels drie jaar geleden ergens in een winkel voor ¤ 25,- gehaald. Zo blij mee. Nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje,in de rij gaan staan voor een koektrommel..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem trouwens ook niet mooi.. heb niet gekeken op de website van de Bijenkorf.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 04 oktober 2012 @ 15:49:

Ik heb de trommel van Alessi al 14 jaar, en heb er nog nooit één koekje in bewaard Heb 'm voor de sier, en ben er nog altijd blij mee.



Ook ben ik nog altijd verliefd op deze:



[afbeelding]Ah, die heb ik. In 3 maten. Gekregen voor mijn verjaardag. Praktisch zijn ze niet. Maar leuk om te zien wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 04 oktober 2012 @ 15:49:

Ik heb de trommel van Alessi al 14 jaar, en heb er nog nooit één koekje in bewaard Heb 'm voor de sier, en ben er nog altijd blij mee.



Ook ben ik nog altijd verliefd op deze:



[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... Eo93o0Jd2k[/img]Ik heb deze . Staat bij docher op de kamer. De rest van de alessi spullen heb ik helaas na mijn scheiding bij ex achter gelaten. Dom, dom, dom
Alle reacties Link kopieren
Ik hem m! En nee Lichtbron, niet in de rij gestaan voor een koektrommel. Was ik ook niet van plan.

Die voorraad potten waren ook in de aanbieding trouwens, voor degene die de potten leuk vond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 04 oktober 2012 @ 17:13:

[...]



Maar dan gebruikte je ze waarschijnlijk gewoon?

Ik niet, ik heb er eentje voor de sier.Ik heb ze jaren in de vensterbak gehad, voor de sier, en daar verkleurde die dekseltjes. Daarna hebben ze een tijdje in de keukenlade gestaan en die dekseltjes zagen eruit alsof ze door muizen waren aangevreten. Waardeloze kwaliteit. Maar dat vind ik eigenlijk van al het plastic van Alessi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven