Amerikaanse fastfoodketens komen naar Nederland

28-08-2015 22:38 102 berichten
http://www.nu.nl/eten-en- ... tens-komen-nederland.html



Welke (fastfood)ketens moeten er echt komen? En welke mogen juist wegblijven? Ben er zelf niet zo bekend mee, maar brand los!
Alle reacties Link kopieren
Applebee's, maar dat overstijgt de term fastfood alweer vond ik (vrij uitgebreid menu)



Héél uitgebreid menu: http://www.allmenus.com/c ... hoe/89935-applebees/menu/
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Applebee's. Lekker eten voor een redelijke prijs. Helaas al jaren uit Nederland verdwenen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn Taco Bell en White Castle?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Laten wegblijven... Al scheelt het dat ze vaak naar de grote steden komen en daar woon ik niet in de buurt. Voor mij scheelt het, maar ik denk dat het geen goed idee is om het aanbod wat de obesitas epidemie heeft veroorzaakt in Amerika uit te gaan breiden naar NL.
Ik denk niet dat ze hier echt een poot aan de grond krijgen omdat fastfood de laatste paar jaar een stuk minder populair is dan daarvoor, ook onder jongeren.
Alle reacties Link kopieren
Five guys komen waarschijnlijk en die hebben echt heerlijke burgers en patat! Dus daar ben ik wel blij mee!

Charlies zou ik ook leuk vinden, heerlijke philly cheesesteak hebben zij.
Alle reacties Link kopieren
Tgi Fridays ❤️❤️
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de Phillyburger, een broodje met vlees en kaas. En ook Jack-in-the-Box.

Het is tijd dat ik weer eens naar Amerika ga.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylvia_1982 schreef op 28 augustus 2015 @ 22:48:

Tgi Fridays ❤️❤️



+1 lekkere sandwiches!

Chipotle, Veggie Grill (vegan fastfood)
Wat er ook komt, ik denk dat ik het sowieso wel wil uitproberen maar vermoed dat het eerst in de grootste steden zal komen.
quote:redbuIIetje schreef op 28 augustus 2015 @ 22:41:

Applebee's, maar dat overstijgt de term fastfood alweer vond ik (vrij uitgebreid menu)



Héél uitgebreid menu: http://www.allmenus.com/c ... hoe/89935-applebees/menu/Die zit hier al een jaar of 10.
Alle reacties Link kopieren
Taco Bell alhoewel dat het natuurlijk nooit haalt bij echt (Tex) Mexicaans eten.



Tgifridays frozen Margarita!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Jamba juice!

Het is fast en het is food
Alle reacties Link kopieren
Taco Bell

Nando's (niet amerikaans)
Alle reacties Link kopieren
TGI Fridays vind ik echt een super tent. Maar hoeft van mij echt niet naar NL te komen. We gaan altijd, als we in het buitenland zijn voor werk, naar TGIFridays. Altijd leuk, maar juist ook omdat het niet in NL zit. Zelfde voor Red Robin, Red Lobster, Applebee's, Denny's: allemaal leuk om naar toe te gaan omdat we het hier niet hebben. Ik vermoed dat het prijsniveau i.c.m. porties ook niet hetzelfde zal zijn in Nederland. Overigens vind ik Subway in Nederland wel een aanwinst. Dat vind ik wel echt lekker, maar zo ongezond ook. Cinnabons zit ook al in Nederland. Ook lekker, maar daar kom ik eigenlijk ook nooit.



Taco Bell vind ik matig, Taco Time is veel betere kwaliteit. De rest van de "echte" fastfoodrestaurants doen me ook weinig. Ik vind Pret a Manger/ Porter wel goed eten hebben, maar dat is oorspronkelijk Brits volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 augustus 2015 @ 22:58:

[...]





Die zit hier al een jaar of 10.In welke plaats? Zou er wel eentje in mijn omgeving willen.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Subway vind ik overal goor, van Australie tot Amerika.
Shoot first, ask questions later!
Subway's is toch niet zó ongezond? Maar goed, ik vind McDonalds ook niet ongezond. (Niet dat ik er nou naartoe ga voor een gezonde maaltijd, dat nou ook weer niet.) Mijn vrouw heeft tijdens de zwangerschap van de oudste jammer genoeg broodjes Subway tegen gegeten dus nu komen we er niet meer heel vaak.
Ik weet nog hoe hysterisch blij ik was toen de eerste Starbucks in NL kwam. Die associeerde ik met tussenstops van reizen! Iedereen was toen (in Utrecht) geloof ik hysterisch. En hoeveel zouden er nu in Nederland zitten? Toch al gauw 50 denk ik?
Hoewel ik een koffiejunk ben, ben ik nog nooit bij Starbucks geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom op reis wel 'ns bij 'n Starbucks, niet voor de koffie (lust ik niet ) maar voor 'n verse jus en 'n broodje.
Shoot first, ask questions later!
quote:Cateautje schreef op 28 augustus 2015 @ 23:17:

Hoewel ik een koffiejunk ben, ben ik nog nooit bij Starbucks geweest.Is dat uit principe?
quote:NYC schreef op 28 augustus 2015 @ 23:18:

[...]





Is dat uit principe?Nee, ik heb geen principes. Het is er nooit van gekomen.
De Lemoncake van Starbucks vind ik ook heerlijk! En rond kerst verheug ik mij op de Christmas-specials! Maar goed, Starbucks is nu denk ik voor velen al even gewoon als de McDonalds (wat ik als kind overigens ook echt een big happening vond! Ik kwam er met mijn ouders zelden, maar als ik met andere familie in de auto mocht meerijden voor een langer reisje/familiebezoekje dan was het meestal een welkome tussenstop)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven