BBQ feestje, catering?

25-07-2016 20:30 18 berichten
Hoi allemaal,



Binnenkort wil ik een BBQ feestje geven voor zo'n 50 personen. Heeft iemand ervaring met een catering aan huis? En dan het complete verhaal, aankleding, dranken ect.?
Ja. Maar elke cateringservice is anders.
Niet het complete verhaal. Zelf drank halen bleek nl veeeeel goedkoper.

Maar wel alles geleverd incl grote gasbbqen borden bestek.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt waarvoor je betaald. Alles aanhoud is kwa kosten vergelijkbaar met naar een restaurant gaan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Wij hebben ook de drank zelf gehaald, en de slager hier om de hoek gevraagd alles verder te regelen. Inclusief barbecue, gasflessen, vlees, brood, salades.. Uitstekend voor elkaar . Kostte een euro of 14 pp (ex drinken, dus), dat was prima.
quote:Bloemetjesolifant schreef op 25 juli 2016 @ 20:37:

Wij hebben ook de drank zelf gehaald, en de slager hier om de hoek gevraagd alles verder te regelen. Inclusief barbecue, gasflessen, vlees, brood, salades.. Uitstekend voor elkaar . Kostte een euro of 14 pp (ex drinken, dus), dat was prima.Dat heb ik ooit ook eens gedaan, niet de slager om de hoek maar via a-z bbq, dat was trouwens ook prima. Wel de drank en aankleding etc. zelf geregeld. Nu wil ik eigenlijk (door persoonlijke omstandigheden) niets doen. Maar ik heb totaal geen ervaring met cateringbedrijven.
Heb je niet in de buurt een locatie met catering waar het kan? Bij je thuis moet je stiekem nog best veel doen. Waar wij binnenkort bbq. Feestje hebben is basis bbq vanaf 17.50 pp. Drank wordt geturfd.
quote:MN-- schreef op 25 juli 2016 @ 20:56:

Heb je niet in de buurt een locatie met catering waar het kan? Bij je thuis moet je stiekem nog best veel doen. Waar wij binnenkort bbq. Feestje hebben is basis bbq vanaf 17.50 pp. Drank wordt geturfd.Pcies, dat is dan nog veel handiger als je zelf niets wil doen. Anders moet je toch je huis opruimen/spullen verzetten/toilet schoonmaken ed. Op een andere locatie lijkt me veel praktischer
quote:friezinnetje2014 schreef op 25 juli 2016 @ 21:22:

[...]





Pcies, dat is dan nog veel handiger als je zelf niets wil doen. Anders moet je toch je huis opruimen/spullen verzetten/toilet schoonmaken ed. Op een andere locatie lijkt me veel praktischerKlopt, maar alle uitnodigingen zijn de deur al uit. En onze eigen tuin lijkt me, voor de kinderen, het leukste.
Alle reacties Link kopieren
Is het een idee om je gasten allemaal wat drank mee te laten nemen? En een aantal mensen vragen een uurtje eerder te komen? De bbq en vlees en salades kun je dan door een slager laten regelen idd. Je zal vast wel uit kunnen leggen door welke omstandigheden je zelf nu ff geen boodschappen kan doen. Ik zou het iig niet raar vinden om dan als gast ff mee te helpen. Maar ja dan moeten het geen hele vage bekenden zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Sorry geen antwoord,op je vraag. Geen ervaring met catering maar het lijkt me erg duur. Fijne bbq in ieder geval
quote:wiesekee schreef op 25 juli 2016 @ 22:46:

[...]





Klopt, maar alle uitnodigingen zijn de deur al uit. En onze eigen tuin lijkt me, voor de kinderen, het leukste.hoe lang duurt het nog tot de bbq?
quote:R-Woman schreef op 25 juli 2016 @ 22:54:

Sorry geen antwoord,op je vraag. Geen ervaring met catering maar het lijkt me erg duur. Fijne bbq in ieder geval dank je
Geen ervaring, weet wel dat het bestaat. Inclusief "personeel" dat op bewuste datum en tijdstip aanwezig is om de gasten te voorzien van hap en drank. Dus ook dat behoort tot de mogelijkheden. Hoef je ook niet zelf te BBQ-en en drankjes te schenken.

Ligt er dus net aan wat je graag wil. Zal wel een prijskaartje aan hangen.



Veel plezier gewenst ondanks de omstandigheden.
Alle reacties Link kopieren
Als je in de buurt woont wil ik het ook wel verzorgen

Heb een rijdende grillwagen.
quote:Kuzu schreef op 26 juli 2016 @ 09:46:

Als je in de buurt woont wil ik het ook wel verzorgen

Heb een rijdende grillwagen.Een rijdende grillwagen? Dat klinkt super leuk, ik ga het onthouden voor een volgend feestje!
Iedereen bedankt voor de tips, ik heb een slager om de hoek gevonden die de BBQ gaat verzorgen en mijn man regelt de drank dus alles komt vast goed
Wie versiert en catert?



Leuk dat het geregeld is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven