De AH-pannenactie topic

27-10-2016 22:55 135 berichten
Afgelopen maandag 24 oktober is er een nieuwe actie begonnen bij AH voor de Villeroy en Boch pannen. Ik ben helemaal enthousiast, aangezien ik graag mijn pannenassortiment wil uitbreiden en fan ben van V&B sinds de messenactie.



Ik ga voor de pan+stoominzet en waarschijnlijk ook wel voor de wokpan, koekenpan....Nou ja, ik wil ze bijna allemaal eigenlijk

Wil eigenlijk ook wel die gietijzeren pan, maar vraag mij af of het geld waard is (1 spaarkaart+ €40,- bij betalen) en of ik dan niet beter een Creuset oid zou kunnen halen. Iemand ervaring of informatie?



Ik doe niet vaak boodschappen bij de Ap, dus heb vrienden en familie gevraagd of zij (evt overblijvende) zegels wil sparen. Gelukkig loopt de actie tot 12 februari. Met de feestmaand dus hopelijk zat tijd om te sparen



Ben je enthousiast over de actie? Waarom wel/niet? Welke pannen ga jij halen? Deel je ervaringen over de actie en Villeroy en Boch
Alle reacties Link kopieren
60 zegels voor een volle kaart. Dan moet je voor 600 euro bij AH hebben gekocht . Of anders alleen artikelen kopen waar je een gratis zegel bij krijgt. Nou dat gaat mij niet lukken...
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
voornamelijk de kookpan van 024, heb al een tijdje een nieuwe pan voor de soep nodig en misschien daarna voor een koekenpan



heb nu 10 zegels
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik werd ook enthousiast toen de Cassiere vroeg of ik panzegels spaar, maar na het zien van de prijzen werd ik iets minder enthousiast.



Miss ga ik maar voor het steelpannetje.



Die gietijzerenpan zou ik ook graag willen, maar vraag me ook af wat de kwaliteit daarvan is vergeleken met een le creuset.
quote:krullenbol1966 schreef op 27 oktober 2016 @ 22:59:

60 zegels voor een volle kaart. Dan moet je voor 600 euro bij AH hebben gekocht . Of anders alleen artikelen kopen waar je een gratis zegel bij krijgt. Nou dat gaat mij niet lukken... Bij de wijnglazen actie had ik wel 4 boekjes vol, kreeg vaak zegels van andere mensen, soms kreeg ik extra zegels, of zegels van iemand anders in de supermarkt. Je moet ze gewoon echt overal vandaag ronselen.
Alle reacties Link kopieren
De prijs voor een goede pan is hoog, maar ik zie die 60 zegels bij elkaar sparen niet zitten..
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook enthousiast! Vind alleen ook dat je wel erg veel zegels moet sparen en dan nog best een boel moet bijleggen.. ik doe best veel boodschappen bij de ah maar ik denk dat ik maar 2 kaarten vol krijg (en dan nog met een beetje hulp)
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikje86 schreef op 27 oktober 2016 @ 23:02:

[...]





Bij de wijnglazen actie had ik wel 4 boekjes vol, kreeg vaak zegels van andere mensen, soms kreeg ik extra zegels, of zegels van iemand anders in de supermarkt. Je moet ze gewoon echt overal vandaag ronselen.Oh zo
Help iedereen een handje
Nee ik word een beetje kierewiet van al die acties. Eerst vershouddoosjes, dan dagje weg zegels, en nu weer pannen. Ik heb al die tijd alles braaf gespaard, geplakt en vervolgens weggegeven omdat ik er toch niets mee doe. Ik denk dat ik nu maar bedank.
Ik wilde bij de kassa vandaag nee zeggen, maar toen bleek dat ik schijnbaar alle juiste bonusdingen had genomen en al 20 zegels kreeg heb ik ja gezegd. Maar toen ik thuis het foldertje eens goed bekeek schrok ik van de prijzen, ik vraag me toch af of die pannen zoveel bijbetalen echt waard zijn...
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa, ik doe mee! Wij willen al tijden een gietijzeren pan en laatst onze Tefal wok in de kliko gegooid, dus ik ga voor die 2! Dus mocht iemand zegeltjes over hebben.. graag
Gietijzer is altijd goed. als je het juist behandeld heb je daar een pan voor het leven aan.

Ik heb daarvan twee braadpannen in verschillende maten, een wok en een koekenpan.

Nooit in de vaatwasser of afwassen met sop. Alleen heet water en daarna invetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 27 oktober 2016 @ 23:04:

Nee ik word een beetje kierewiet van al die acties. Eerst vershouddoosjes, dan dagje weg zegels, en nu weer pannen. Ik heb al die tijd alles braaf gespaard, geplakt en vervolgens weggegeven omdat ik er toch niets mee doe. Ik denk dat ik nu maar bedank.Je vergeet de restaurantzegels
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je moet best veel mee betalen dat zeker..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Villeroy & Bosch



Het is Villeroy & Boch. Bosch maakt elektrische apparaten.



Sorry, ik doe niet mee aan de actie, maar dit moest even..........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
de combinatie Gezin & gat-in-de-hand zorgen altijd dat ik binnen no-time boekjes vol heb. Maar ik vind bijbetalen niet veel an.
Ik kan geen tips geven betreffende de spaaractie (al had ik inderdaad eerst ook: wat een leuke actie! Totdat ik de benodigde zegels + prijzen zag...), maar voor degenen die nog op zoek zijn naar een goede, gietijzeren pan: de SENIOR gietijzeren pannen van de IKEA zijn een enorme aanrader! Ze zijn 35 of 45 Euro, dus qua prijsklasse vergelijkbaar met die van de appie en qua kwaliteit absoluut vergelijkbaar met die van Le Creuset. Heb die van mij al 8 jaar nu en hij is (na heel veel gebruik) nog steeds in perfecte staat.

Dus als je geen zin hebt om zegetjes te sparen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 28 oktober 2016 @ 08:02:

Villeroy & Bosch



Het is Villeroy & Boch. Bosch maakt elektrische apparaten.



Sorry, ik doe niet mee aan de actie, maar dit moest even.......... Ja ik vond m ook leuk. Misschien een leuke samenwerking: elektrische pan....?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee! Ik ga voor een koekenpan, wok en stoominzet. De rest heb ik niet nodig, heb ik al (van andere merken, dat wel).
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:himalaya schreef op 28 oktober 2016 @ 06:25:

[...]



Je vergeet de restaurantzegels Oja die ook nog! Gespaard voor dat leuke restaurant waar we vorig jaar heen gingen, blijkt die niet meer mee te doen met de actie dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze gisteren daar laten liggen. Pannen heb ik echt zat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:the-dowager schreef op 28 oktober 2016 @ 08:17:

Ik kan geen tips geven betreffende de spaaractie (al had ik inderdaad eerst ook: wat een leuke actie! Totdat ik de benodigde zegels + prijzen zag...), maar voor degenen die nog op zoek zijn naar een goede, gietijzeren pan: de SENIOR gietijzeren pannen van de IKEA zijn een enorme aanrader! Ze zijn 35 of 45 Euro, dus qua prijsklasse vergelijkbaar met die van de appie en qua kwaliteit absoluut vergelijkbaar met die van Le Creuset. Heb die van mij al 8 jaar nu en hij is (na heel veel gebruik) nog steeds in perfecte staat.

Dus als je geen zin hebt om zegetjes te sparen... Die ikea-pan heb ik laatst na een half jaar gebruik teruggebracht omdat de zwarte binnenkant aan het verkruimelen was.
quote:krullenbol1966 schreef op 27 oktober 2016 @ 22:59:

60 zegels voor een volle kaart. Dan moet je voor 600 euro bij AH hebben gekocht . Of anders alleen artikelen kopen waar je een gratis zegel bij krijgt. Nou dat gaat mij niet lukken...



Hier ook hetzelfde, maar ik doe dus ook ronselen



En anders is het: leuk als het lukt, anders pech.
quote:bubbelwijn schreef op 27 oktober 2016 @ 23:04:

Nee ik word een beetje kierewiet van al die acties. Eerst vershouddoosjes, dan dagje weg zegels, en nu weer pannen. Ik heb al die tijd alles braaf gespaard, geplakt en vervolgens weggegeven omdat ik er toch niets mee doe. Ik denk dat ik nu maar bedank.



AH (anderen supermarkten tevens ook) moet wel. Ik doe mijn boodschappen bij de Plus en bij de AH voor wat dingetjes. Wat mij de laatste tijd opgevallen is dat zowel Plus als AH regelmatig spaaracties heeft. Marketing voordelen zoals dat mensen meer producten kopen bij die supermarkt (om meer uit te geven, maar ook voor producten waar je zegels bij krijgt) en ook om mensen naar die supermarkt te krijgen.

Dus geen spaaractie, is minder omzet.



Ik snap wel dat je het gedoe vind. Maar sparen voor een ander is toch kleine moeite, maar wel een lief gebaar?
quote:catherinah schreef op 27 oktober 2016 @ 23:26:

Ik wilde bij de kassa vandaag nee zeggen, maar toen bleek dat ik schijnbaar alle juiste bonusdingen had genomen en al 20 zegels kreeg heb ik ja gezegd. Maar toen ik thuis het foldertje eens goed bekeek schrok ik van de prijzen, ik vraag me toch af of die pannen zoveel bijbetalen echt waard zijn...Ik twijfel dus over die gietijzeren pan. Maar ja, het is een bekend merk in huishouden en ik ben zeer tevreden over de messen. Anders toch alleen de pan van €15,99 om te proberen. Voor dat bedrag heb je in de winkels vaak nog geen pan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven