De AH-pannenactie topic

27-10-2016 22:55 135 berichten
Afgelopen maandag 24 oktober is er een nieuwe actie begonnen bij AH voor de Villeroy en Boch pannen. Ik ben helemaal enthousiast, aangezien ik graag mijn pannenassortiment wil uitbreiden en fan ben van V&B sinds de messenactie.



Ik ga voor de pan+stoominzet en waarschijnlijk ook wel voor de wokpan, koekenpan....Nou ja, ik wil ze bijna allemaal eigenlijk

Wil eigenlijk ook wel die gietijzeren pan, maar vraag mij af of het geld waard is (1 spaarkaart+ €40,- bij betalen) en of ik dan niet beter een Creuset oid zou kunnen halen. Iemand ervaring of informatie?



Ik doe niet vaak boodschappen bij de Ap, dus heb vrienden en familie gevraagd of zij (evt overblijvende) zegels wil sparen. Gelukkig loopt de actie tot 12 februari. Met de feestmaand dus hopelijk zat tijd om te sparen



Ben je enthousiast over de actie? Waarom wel/niet? Welke pannen ga jij halen? Deel je ervaringen over de actie en Villeroy en Boch
quote:Hexx schreef op 01 december 2016 @ 14:51:

Ik heb vandaag de 20cm pan gekocht. Nu ga ik voor de stoominzet, de volgende kaart is al half vol.

Maar eigenlijk vind ik het veel te duur.



Ik zie veel mensen ook zo'n ding gebruiken van de Ikea.



Deze is het (€3,99)





Maar het mandje van de V&B lijkt mij handig als je een wat hogere pan heb, kan je onder ook wat koken.
quote:catherinah schreef op 01 december 2016 @ 16:00:

[...]





Ik kreeg laatst bij een Nederlandse supermarkt ook al speelgoed aangeboden dat je gratis bij de kassa kreeg: "voor de baby straks". Daar heb ik wel nee tegen gezegd, je had de hele set nodig om het leuk te maken en ik zou niet weten wanneer ik weer eens bij die winkel kom!Je hebt niet om de hele set gevraagd?
quote:reizigster2004 schreef op 01 december 2016 @ 15:59:

Ik ben ook druk aan het sparen. Heb al een oproep aan mijn FB-vrienden gedaan om ze voor me te bewaren als ze ze zelf niet nodig hebben en dat heeft me er al heel wat extra opgeleverd. Hier in het dorp zit maar 1 supermarkt en dat is de AH. Ik heb inmiddels 1,5 kaart vol.



Mijn pannenset is van BK en 16 jaar oud. Die heeft mijn moeder voor me bij elkaar gespaard met een vergelijkbare actie destijds. Inmiddels zijn van de meeste pannen de glazen deksels gesneuveld. Bovendien merk ik dat mijn 3 steeds groter wordende jongens ook steeds meer gaan eten, dus ik heb grotere pannen nodig. Ik ga dus voor de gewone kookpannen.Wat leuk om te horen! Ik hoop dat deze pannen voor jou ook minimaal 16 jaar mee gaan
quote:Lovestar schreef op 01 december 2016 @ 23:27:

[...]





Je hebt niet om de hele set gevraagd? Haha, dan moest ik wel erg lang bij die kassa blijven staan denk ik. Het waren van die zakjes met een soort lego dingetjes erin
quote:catherinah schreef op 02 december 2016 @ 00:06:

[...]





Haha, dan moest ik wel erg lang bij die kassa blijven staan denk ik. Het waren van die zakjes met een soort lego dingetjes erin



Gewoon van de kassamevrouw

(zo brutaal ben ik ook niet hoor haha)
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb van de week alle pannen gehaald die ik graag wilde hebben voor m'n uitzet.

Steelpan, kookpan 16cm , kookpan 20cm 2x en de kookpan24cm en de gietijzeren pan.

Alle buren sparen mee dus bij mij ging het aardig snel.

Ik denk dat ik de stoominzet ook nog wil kopen, omdat ik denk dat de koekenpannen minder lang meegaan.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het fijn dat de pannen mooi in elkaar zakken.

vooral de steelpannetjes zijn van onder minder breed dan van boven.

Dat had ik bij mijn oude pannetjes niet, 2 oude pannetjes namen meer ruimte in dat de 3 nieuwe van de AH Actie
Heb bijna mijn 1e spaarkaart vol, nog 5 zegeltjes. En ik krijg binnenkort nog zegeltjes van een vriendin!
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie tevreden over de gietijzeren pan?

Ik twijfel nog namelijk
Alle reacties Link kopieren
Naar mijn mening moet je belachelijk veel bij betalen voor sommige pannen, zeker naar gelang hoeveel zegels je moet hebben. Ik laat deze actie lekker aan me voorbij gaan en geef mijn zegeltjes weg aan degenen die ik er wel blij mee kan maken
Alle reacties Link kopieren
quote:annie2 schreef op 08 januari 2017 @ 22:54:

Zijn jullie tevreden over de gietijzeren pan?

Ik twijfel nog namelijk



Zeer tevreden. Over kleur. Zwart. Model is goed , mooi hoog en best groot nog. Super dikke gladde bodem v onder. Heel fijn vasthouden. En sauzen maken ( bv lasagne of groeteprut. Gaat prima . Ook vlees braden.



Wil al jaren zo n pan en eindelijk 1 gekocht. Ik had alleen een gewone emaillen braadpan.



Die van Ikea leek me minder; handvaten niet zo fijn en kleur wit ook minder .



Verder ook 20 cm kookpan van AH Actie gekocht. Met glazen deksel .
Alle reacties Link kopieren
quote:annie2 schreef op 08 januari 2017 @ 22:54:

Zijn jullie tevreden over de gietijzeren pan?

Ik twijfel nog namelijk



Zeer tevreden met de pan. Over de kleur. Zwart. Model is erg goed , mooi hoog en best groot nog. Maar niet te groot. Super dikke gladde bodem v onder. Zware pan natuurlij, maar Heel fijn vasthouden. En sauzen maken ( bv lasagne of groeteprut. Gaat prima . Ook vlees braden.

Na gebruik omspoelen en beetje invetten met olijfolie.



Wil al jaren zo n pan en eindelijk 1 gekocht. Ik had alleen een gewone emaillen braadpan.



Die van Ikea leek me minder; handvaten niet zo fijn en kleur wit ook minder .



Verder ook een mooie 20 cm kookpan van AH Actie gekocht. Met glazen deksel .
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels dankzij "connecties", geluk en de dure decembermaand inmiddels de wok met deksel, de twee grote koekenpannen en de kleine...klaar!!!!!

Nu sparen voor een collega die de hele collectie wil.

Ben erg tevreden over de pannen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:annie2 schreef op 08 januari 2017 @ 22:54:

Zijn jullie tevreden over de gietijzeren pan?

Ik twijfel nog namelijk



Ik heb um!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Hij zit nog in de doos en hoop binnenkort er gebruik van te maken.
Handig om te weten!



De garantie op de pannen bedraagt 2 jaar na aankoopdatum.

U kunt gedurende de actieperiode in uw winkel terecht als u gebruik wilt maken van de garantie. U kunt de pan ook teruggeven en het aankoopbedrag terug ontvangen. Let wel; we kunnen de door u ingeleverde volle spaarkaart niet meer aan u teruggeven, omdat we deze niet in de winkels bewaren. Na de actieperiode zal de garantieprocedure via een andere weg gaan, wat we later zullen communiceren.

Schade door eigen toedoen (bijvoorbeeld deksel van de pan laten vallen) valt niet onder de garantieregeling.
Wat leuk om de tevreden berichten te horen! Hoor ook graag de ontevreden berichten hoor
Alle reacties Link kopieren
Hier inmiddels ook een aantal pannen in gebruik!



* 2 x de middelgrote koekenpan.

* 1 x de grote koekenpan.



Ze bakken lekker en zijn mooi hoog zodat je er heel wat eten in kunt bereiden. Fijn formaat en goed te hanteren.



* 1 x middelgrote kookpan.



Nog niet uitgepakt dus ben benieuwd!



Ik ging eerst alleen voor nieuwe koekenpannen maar ik krijg van Veel mensen zegels dus kan net zo goed de collectie verder uitbreiden. Elke pan is mooi meegenomen. Alleen ik vind de wok zo onmogelijk groot. Die past never nooit in de kast hier. Dus die sla ik over denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de gietijzeren pan en de stoominzet aangeschaft. We waren eigenlijk aan het sparen voor de wokpan en de koekenpan.. Maar bij de TKMax ontdekt dat ze extreem veel pannen hebben van super kwaliteit! Dus die daar aangeschaft.



De gietijzeren pan van V&B is ook echt perfect! Ik gebruik hem het liefst zo vaak mogelijk. Gerechten die ik eerst altijd maakte in een braadpan van mindere kwaliteit en nu in de gietijzeren worden echt veel lekkerder....



Over de stoominzet ben ik ook tevreden, maar die nog niet zo vaak gebruikt.
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee..
Ik heb inmiddels de 24 cm kookpan in gebruik. Ik heb het idee dat hij er veel langer over doet om warm te worden dan mijn BK pannen, maar dat kan ook toeval zijn. Ik ben niet gewend aan zo'n gootje in de deksel bij het afgieten, dat was wel even vreemd de eerste keer.



Morgen ga ik de 16 cm kookpan ook halen. Die pan gebruik ik nu het meest en wil ik eigenlijk wel dubbel hebben.
@Discover

Je hebt dus 3x de middelgrote pan (20 cm)?



Ik twijfel nog over welk formaat pannen en of ik niet eerst voor een koekenpan ga.....Ik wil MEER zegels



@Cat

Ik denk dat het komt door de dikke bodem. Hierdoor heeft ie meer tijd nodig om op te warmen, maar geleidt ie beter warmte. Pannen met dikke bodems zijn beter dan de dunne. Die worden snel heet en verbranden het eten sneller.
Ah zo, dat zou het inderdaad verklaren!
Alle reacties Link kopieren
Bijna een volle spaarkaart! Ik zie dit topic pas nu. Ik ga het op een ander moment even helemaal door lezen, want eigenlijk nog geen idee wat voor een pan we ermee gaan kopen en recensies zijn altijd handig!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uiteindelijk flink zegeltjes geplakt! In totaal nu:

3x 20cm

1x stoominzet

2x steelpannetje

2x grote koekenpan

1x 16cm

1x wok

1x braadpan

1x 26cm



Nu moet ik nog 20 zegels voor nog een pannetje 16cm
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop overigens dat de volgende spaaractie uit borden bestaat. ;)
Ik heb de wokpan. Wil nu nog voor de 2 koekenpannen gaan. Heb weer een kaart bijna vol, dus 1 koekenpan moet sowieso lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven