Diepvriespizza

03-06-2014 19:02 95 berichten
Wie durft te bekennen dat hij wel eens een diepvriespizza eet?

En kun je die dan helemaal op? Ik was eigenlijk nooit zo'n liefhebber maar sinds kort is er een nieuwe versie van Dr Oetker met zalm, tonijn en garnalen en die is best heel lekker. Nadeel daarvan is dat ik hem helemaal op eet, in plaats van maar 3/4.
Ja hoor, vind ik af en toe best lekker. En ik eet hem ook helemaal op. Ik heb dan wel de rest van de avond dorst.
Regelmatig. Bij voorkeur Hot Dog pizza!
Alle reacties Link kopieren
Ik koop de euroshopper pizza Margaritha als basis en fluf hem dan zelf op met de dingen die ik lekker vind. En ja, die eet ik dan meestal helemaal op.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik at vroeger een keer bij een vriendinnetje, en daar kreeg je maar een halve diepvriespizza en een bakje sla Wat een trauma.
Ja hoor, ik eet wel eens een diepvriespizza. En die eet ik dan helemaal op. Het liefst quattro formaggi of de Boston pizza van Wagner, met roomkaas en spinazie.
Alle reacties Link kopieren
Heel soms eten we die, zoals vorige week op vakantie. Maar sinds we een pizzasteen hebben, maak ik het het liefst zelf



Ik eet hem ook helemaal op trouwens.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
ik vind de Bostonpizza van Wagner erg lekker, maar die eet ik niet in 1 x op. Haal net de helft
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Texas vind ik ook lekker, is met salami. Of Hawaii.
Dr. Oetker mozzarella. Hoewel ik weet dat het spul wat er op zit waarschijnlijk niets met echte mozzarella te maken heeft. En ik eet hem op. Helemaal.
Dr. Oetker bolognese! Heerlijk en die gaat makkelijk op ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ze niet zo vaak, maar ik vind ze wel lekker. Het liefst de Vegetale van Dr. Oetker Ristorante, of eentje van Grand'Italia of Albert Heijn Excellent met spinazie.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik vind 1 diepvriespizza eigenlijk altijd te klein.... heb altijd nog trek daarna...
quote:gismo72 schreef op 03 juni 2014 @ 19:11:

Ik vind 1 diepvriespizza eigenlijk altijd te klein.... heb altijd nog trek daarna... Ik dacht dat ik de enige was krijg zelfs een hele pizza van de shoarmatent in een keer op. Ook een goed gevulde met shoarma.
Ja hoor. Lekker makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ze ook, big americans cheese union, er blijven alleen kruimels over.
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
De spinaziepizza en gegrilde groentenpizza van de Lidl zijn echt lekker en veel groente erop.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
Alle reacties Link kopieren
Toch vind ik ze van de Turkse zaken het allerlekkerst (ook die eet ik makkelijk helemaal op)
Bi sonraki hayatimda gel.
Pizza's lijken altijd in mijn holle kies te verdwijnen
jazeker!





de Boston Big American, met spinazie en witte kaas



ik durf te bekennen dat ik er wel anderhalf van op kan
Wij hebben ze altijd in de vriezer voor als we geen tijd/zin hebben om te koken. En ik eet ze helemaal op.
quote:rosanna08 schreef op 03 juni 2014 @ 19:08:

ik vind de Bostonpizza van Wagner erg lekker, maar die eet ik niet in 1 x op. Haal net de helft



oh is die van Wagner?

hoe dan ook, hij is heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Eén keer zo'n aangekleed stuk karton gegeten, ik maak ze zelf wel, dan zijn ze ook iets beter gevuld.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:soley79 schreef op dinsdag 03 juni 2014 19:22 Pizza's lijken altijd in mijn holle kies te verdwijnenBij jou ookal ik eet ze ook gerust als lunch. Héérlijk
Bi sonraki hayatimda gel.
Ik eet ze zelden, laatste keer twee jaar geleden. Maar dan halen we er vijf, voor vijf personen en dan wel nog soep vooraf, met stokbrood en kruidenboter! Grote eters hier, en voor iedereen er over valt: twee kinderen met flink ondergewicht, één kind balanceert op het randje van ondergewicht/normaal gewicht. Man heeft een normaal gewicht, en ik ben slechts een kilo te zwaar voor het juiste gewicht bij mijn lengte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven