Diepvriespizza

03-06-2014 19:02 95 berichten
Wie durft te bekennen dat hij wel eens een diepvriespizza eet?

En kun je die dan helemaal op? Ik was eigenlijk nooit zo'n liefhebber maar sinds kort is er een nieuwe versie van Dr Oetker met zalm, tonijn en garnalen en die is best heel lekker. Nadeel daarvan is dat ik hem helemaal op eet, in plaats van maar 3/4.
Alle reacties Link kopieren
Voorheen at ik graag pizza mozzarella of hawaii. Sinds ik weet dat ik allergisch ben voor tomaten(saus) heb ik er geen meer op.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze lekker maar sinds ik weet dat ze 1100 kcal per stuk zijn eet ik liever wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Misschien 1x op 2-3 maanden.



Ik heb er altijd een in de vriezer, maar meer uit gemak. Onverwacht laat thuis of echt geen zin om te koken, dan maar pizza. Maar ik vind het niet echt lekker. Wij hebben dan 1 pizza met zn tweeen en dat is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aardbeienthee schreef op dinsdag 03 juni 2014 19:08 Dr. Oetker mozzarella. Hoewel ik weet dat het spul wat er op zit waarschijnlijk niets met echte mozzarella te maken heeft. En ik eet hem op. Helemaal.



+1

Een van de weinige diepvries pizza's die ik lekker vind!

Pizza bestellen doe ik helemaal zelden, dat vind ik zo belachelijk duur.
Alle reacties Link kopieren
Never, echt niet lekker. Zelf maken is een koud kunstje.



Ik heb dit boek, staan 300 varianten in. Erg tof.





Pizza
Ja lekker af en toe.



Deze:



En ik gooi er wel nog wat champignons en pijnboompitten op.



Lukt me prima om helemaal op te eten.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 03 juni 2014 @ 19:35:

Never, echt niet lekker. Zelf maken is een koud kunstje.



Ik heb dit boek, staan 300 varianten in. Erg tof.



quote:ime21 schreef op 03 juni 2014 @ 19:20:

Toch vind ik ze van de Turkse zaken het allerlekkerst (ook die eet ik makkelijk helemaal op)Same here! Of in een Italiaans restaurant... En ja, ook die krijg ik makkelijk helemaal op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 03 juni 2014 @ 19:36:

Ja lekker af en toe.



Deze:

[img]https://www.casadimamapizza.nl/upload/i ... t_mozz.png[/img]

En ik gooi er wel nog wat champignons en pijnboompitten op.



Lukt me prima om helemaal op te eten.Ja deze! Ook mijn favoriet. Ik vind niet alle diepvriespizza lekker maar de casa di mama varianten wel
De Pizza Milanese vond ik ook erg lekker, van Pizza Crossa of zoiets, ook dr. Oetker volgens mij. Maar die is er niet meer, zo ontzettend jammer.
Alle reacties Link kopieren
Samen met mijn kinderen verdeel ik het koken en dat lost het probleem van' ik heb geen zin om te koken' grotendeels op



Soms heeft toch niemand zin in koken en dan worden er pizza's gehaald.



We hebben in dat geval wel allemaal onze voorkeuren.. Pizza's worden dan gehaald bij 2 winkels.

Gelukkig is het maar 3-4 keer per jaar.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik maak een heel makkelijke pizza, altijd calzone, van croissantdeeg (krokante bodem vinden we niet lekker), de plakjes rol ik iets uit en dan friemel ik ze in een quichevorm, tomatensaus, salami, voorgebakken uienringen, paprika, paddenstoelen, plakjes tomaat, ansjovis of olijven, niet allebei want dat wordt te zout, Mozzarella, rest van het deeg er overheen, jammie. Vorige week nog gedaan.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mezelf wil verwennen dan regel ik een diepvries pizza. Als ik man wil verwennen dan maak ik ze zelf. Dat kan ik ook errug goed.



Ben sowieso dol op pizza. Ow en als we geld over hebben dan natuurlijk laten bezorgen. Of uit eten.... insalata caprese erbij



Ik geef het glansrijk toe. Ok, we eten niet letterlijk wekelijks pizza haha! Maar dat is zeker een guilty pleassure....
quote:aventura_ schreef op 03 juni 2014 @ 19:32:

Ik vind ze lekker maar sinds ik weet dat ze 1100 kcal per stuk zijn eet ik liever wat anders.

Mijn favoriet 812 kcal.

Nog steeds veel maar kan ik voor een avondmaaltijd wel mee leven.
Ik vind ze niet te (vr)eten, sorry. Ik koop wel vaak zo'n kant en klare verse lap deeg (zit altijd al zo'n potje saus bij in). Opleuken met wat ik op dat moment in huis heb, heerlijk!
quote:sandt schreef op 03 juni 2014 @ 19:26:

Ik eet ze zelden, laatste keer twee jaar geleden. Maar dan halen we er vijf, voor vijf personen en dan wel nog soep vooraf, met stokbrood en kruidenboter! Grote eters hier, en voor iedereen er over valt: twee kinderen met flink ondergewicht, één kind balanceert op het randje van ondergewicht/normaal gewicht. Man heeft een normaal gewicht, en ik ben slechts een kilo te zwaar voor het juiste gewicht bij mijn lengte.

Joh, waarom zou je jezelf verdedigen. Af en toe mag je best genieten.



Ik hou heel erg van diepvriespizza. Heb dat eigenlijk net zo lief (of misschien zelfs liever, want gewenning?) dan eentje die je haalt bij een pizzeria.

Laatst had ik zo'n zin in pizza dat ik een kleinere (zelf met groente belegde) pizza als lunch heb gegeten, en nog een pizza als avondeten. Maar dat doe ik nooit hoor. Ik mag er maximaal eentje per week.



Big American Hawai, Supreme, Salami, Cheese Onion, of de Ristorante Hawai, Salami, Fungi, Vegetale, gaan er allemaal wel in!
Alle reacties Link kopieren
De pizza salmone van La Place vind ik wel heel lekker, als ze die ter plekke maken in de steenoven.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 03 juni 2014 @ 19:02:

Wie durft te bekennen dat hij wel eens een diepvriespizza eet?

En kun je die dan helemaal op? Ik was eigenlijk nooit zo'n liefhebber maar sinds kort is er een nieuwe versie van Dr Oetker met zalm, tonijn en garnalen en die is best heel lekker. Nadeel daarvan is dat ik hem helemaal op eet, in plaats van maar 3/4.Deze nieuwe van dr. Oetker is de eerste kant en klare pizza die ik lekker vind. Niet te zout en lekker smeuïg. We maken altijd zelf pizza. Vind kind ook leuk.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ja hoor, wij eten ze soms. Haalden 2 smaken en die delen. Vriend eet dan meer dan ik.

Meestal de big pizza's met cheese onion, bbq chicken of die ene met pepers erop. Geen idee hoe die heet
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ook mer gemak een diepvriespizza op, een vers belegde trouwens ook! En als ik denk dat ik het niet ga redden leg ik de korstjes opzij om ruimte te sparen voor het belegde deel!
Alle reacties Link kopieren
Ohh, heerlijk!

De big american's. En dan nog een bord friet erbij. Frietzadag noemen we dat

Wij doen het af en toe als de pizza's in de aanbieding zijn.

Volgens mij hoorde ik net een reclame van Appie voorbij komen..
Moest trouwens wel lachen om die posts over die halve pizza met een bakje sla... zo kreeg ik het thuis ook. M'n gezin bestaat uit nogal kleine 'beschaafde' eters. Nu ik op mezelf woon eet ik met gemak een hele pizza op.
Alle reacties Link kopieren
Ohja als ik mijn favoriete bezorgpizza eet laat ik er een bakje kruidenboter bij bezorgen....om de korstjes op te leuken
Alle reacties Link kopieren
Het erge is dat ik die mozzarella en quattro formaggi van dr Outker lekkerder vind dan die van de pizzeria. En soms doe ik er nog wat zout bij...
quote:jellybelly schreef op 03 juni 2014 @ 19:50:

[...]



Joh, waarom zou je jezelf verdedigen. Af en toe mag je best genieten.



Ik hou heel erg van diepvriespizza. Heb dat eigenlijk net zo lief (of misschien zelfs liever, want gewenning?) dan eentje die je haalt bij een pizzeria.

Laatst had ik zo'n zin in pizza dat ik een kleinere (zelf met groente belegde) pizza als lunch heb gegeten, en nog een pizza als avondeten. Maar dat doe ik nooit hoor. Ik mag er maximaal eentje per week.



Big American Hawai, Supreme, Salami, Cheese Onion, of de Ristorante Hawai, Salami, Fungi, Vegetale, gaan er allemaal wel in!Verdedig uit gewoonte, sorry, kinderen hier eten niet veel brood, maar echt heel veel warm eten. En anderen vinden er altijd wel iets van, zelden iets goeds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven