Double Up lollies, waar te koop?

03-12-2016 22:02 22 berichten
Hoi allemaal,



Vanavond heb ik voor bij de film (Pathé bios) een lollie gekocht en die was erg lekker... Ik zou ze graag in de winkel willen kopen, weet iemand waar dat dan kan? Dit was Alpine strawberry - een aanrader



Grtz Poes.
Alle reacties Link kopieren
Eerste hit op Google.

http://www.nielspopcorn.nl/blank-1
120 stuks is wel erg veel
Ja dat vond ik ook wel... Al zijn ze erg lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat je als particulier ook kan bestellen door te mailen.
Ja, maar dan moet je alsnog minstens 1 doos á 120 stuks bestellen
Gedaan Liever nog in de winkel, dan kan ik ze maandag al halen

Ik kom haast nooit in het Kruidvat oid (dan ben ik in 5 min overprikkels), maar had gehoopt dat ze in zo'n winkel wel die lollies hadden... En dat iemand dat dan wist.
Alle reacties Link kopieren
Supermarkt Deen en big bazar bij de kassa
O super, dankjewel!!
Kater is naar de Big Bazar geweest. Ander merk, even grote lolly's, dus die gaan we ook proberen. En we hebben samen 1 doos via die site besteld... Ben benieuwd!
Kater en poes krijgen die 120 lolly's, a 60 per viervoeter, wel op hoor. Ze zijn een tijd houdbaar, dus het hoeft niet morgen al verorberd te zijn he.



Laat het jullie smaken!
Haha dankjewel! Ze zijn onderweg, worden morgen bezorgd
Hoeveel kosten ze uiteindelijk incl verzenden als ik vragen mag?
33,90 in totaal voor 120 stuks... In de bios kost 1 lollie 0,80 en per 3 betaal je 2 euro. Superdeal
Aangezien je er een paar filmpjes mee vooruit kunt is het een superdeal!





WTF... Het pakketje is binnen en het blijken maar 60 stuks te zijn. Niet zo'n hele goeie deal dus...
Ow?
Ef belletje of het klopt?
Ik heb ze gemaild. In mijn mail had ik het al over 120 stuks en op de site staat dat ze per 120 verpakt zijn. Dus dat het er ineens maar 60 zijn, was mij niet duidelijk. Op de pakbon staat ook 60 stuks.



Nou ja, ik ga ze eerlijk delen met Kater en voorlopig kunnen we wel vooruit
Die Niels is wel een kansloze gast dan. Op je site het hebben over 120 stuks en er dan maar 60 leveren
Ja, het ging over zakken en dozen. Maar als je schrijft dat ze per 120 verpakt zijn, en ik gevraagd heb om 120 stuks... Niet heel duidelijk.



Red Diamond was wel lekker net.
Update... we hebben voor de meerprijs van de 120-variant nog een 2e zak lolly's inmiddels

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven