En, wat eten we vandaag?

27-03-2011 22:47 3010 berichten




Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!



Vorig topic: En? Wat eten we vandaag?



De topics daarvoor:

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?
Hey, ik had een bericht getypt en volgens mij ook gepost. Weird.



Naja, het preitaart recept dat ik altijd maak is ook met kerrie. Dat is idd een goede combi. Maar ik heb me bedacht. 1 van mijn vriendinnen moet glutenvrij eten. Dus ik ga iets anders maken. Misschien sushi, of vietnamese loempia's of... Weet nog niet. Als ik iets oosters maak moet ik wel glutenvrije sojasaus hebben alleen. Ik ga er nog even over nadenken.



Ik heb teveel aan mijn hoofd. Dan heb ik niet zo'n zin in eten. Ik ga zo wel een beetje eten maken.
Alle reacties Link kopieren
Vervelende dingen aan je hoofd GB? Of gewoon druk? Nou ja, wat het ook is... lastig dat het maakt dat je niet zo veel trek hebt.



En vreemd dat je bericht verdwenen is
lampje
Alle reacties Link kopieren
Lampje, ik verwacht zo wel een overlijdensbericht in het NOS-journaal van acht uur .



Ik at vanavond een vegasalade met volkoren fusilli, mozzarella, edamamebonen, kappertjes en courgette. Met een dressing van olijfolie, basilicum en peterselie (naar een recept uit Plenty). Lekkerrrrr.



Waarschijnlijk zondag weer.
Werk, andere dingen. Gewoon gezeur.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n dag GB....
Het is niets bijzonders. Ik zit mezelf gewoon een beetje in de weg.


De frittata van Teig! Die ga ik maken.
En misschien iets van grote gevulde champignons.



Sushi is lekker, maar past niet goed bij salade en pasta salade en brood met mozzarella en tomaat enzo. Bovendien is het bewerkelijk, en ik heb nog meer te doen morgen. Ik ben blij met mijn plan.
Alle reacties Link kopieren
GB Niet fijn dat je jezelf in de weg zit.

Ik hoop dat de frittata lekker zal zijn!
Alle reacties Link kopieren
Oh, wacht... Ik dacht dat je nu zelf frittata ging maken maar dat bedoel je voor morgen



Portobello's zijn wel lekker gevuld met een beetje geitenkaas, pb pitten en wat honing.
GB
Alle reacties Link kopieren
Sartan, hoe is het met je kookzin?
Nee, nu maak ik groene curry. Het is bijna klaar.



En thanx. Maar het is gewoon gezeur en ik doe het allemaal zelf.



Hoe voel jij je eigenlijk?
Hahaa die Drift wat ben je scherp... hmnee nog steeds niet volop aanwezig. Heb vandaag een uitsmijter gemaakt.

Maar wel alle boodschappen in huis gehaald voor de ontertussen beroemde quinoa salade met avocado grapefruit mais etc.

Die maak ik morgen en het restant gaat maandag mee naar mijn werk. En zondag weet ik nog niet.....
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 24 juni 2011 @ 20:06:

Hoe voel jij je eigenlijk?

Mwah. Ik slaap niet zo goed, en ben wat gespannen. Er spelen al wat langer dingen die er eens in de zoveel tijd voor zorgen dat het in mijn hoofd ook behoorlijk vol is.

Maar nu lekker weekend en dat scheelt, dan hoef ik even niet zo veel. Ik ga zo lekker de film kijken die op rtl4 komt, Julie & Julia. Een kookfilm
Alle reacties Link kopieren
Echt scherp voel ik me anders niet Sartan

Goede plannen voor de salade!



Als ik iemand quote druk ik soms bijna op het knopje om berichten te verbergen
Die heb ik gezien. De meningen zijn erover verdeeld, maar ik vind 'm leuk.



En verder .
Alle reacties Link kopieren
Thanks GB!

Ik ben benieuwd naar de film. Het lijkt me wel een lekkere weg kijk film.
Alle reacties Link kopieren
Heb net gegeten... dat grillen duurde echt twee keer zo lang met dat kleine ding! Ik zit me hier echt rot te lachen om jullie reacties trouwens! Uitvaartdienst... ammehoela! We wijden er hier tientallen posts aan en dan laat hij me zomaar in de steek, het is wel goed! Ik heb 'm 'de kleine' nog even voorgehouden, zodat hij zich eventueel nog kon bedenken, maar hij is echt ter ziele vrees ik. Man heeft er zelfs z'n hele gereedschapskist op losgelaten, maar ook dat heeft niet gebaat.



Vervelend, GB, dat je hoofd zo vol zit en daardoor je maag niet echt. Jezelf in de weg zitten, is echt strontvervelend. Je hebt wel een lekker eetplan bedacht voor morgen!



Lekker, Drift, dat je een langer weekend hebt. Ik heb 'Julie & Julia' ook gezien, geen Oscar waard ofzo, maar wel een lekkere verstand-op-nul-film.



, GB & Drift!
Ha die film zit ik ook te kijken
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk moeten we jou vooral erg steunen nu Lampje? Jammer dat je man dat ding met de dreiging van de gereedschapskist ook niet aan de praat gekregen heeft



Die film nodigt wel uit tot koken moet ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee hoor, Drift, ik ga 't redden...
Alle reacties Link kopieren




Vandaag maak ik zalm in de stomer ( ) met gekookte broccoli en een salade van tomaatjes en basilicum erbij. Ananas toe.
Ah. Een trend is geboren: de stomer is de nieuwe contacgrill



De film heeft geholpen ghehe. Maak vandaag een enorme pan Marokkaanse tomatensoep (a la Jamie Oliver met een Sartan twist)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven