En, wat eten we vandaag?

27-03-2011 22:47 3010 berichten




Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!



Vorig topic: En? Wat eten we vandaag?



De topics daarvoor:

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Ruza, heeeeeel veeeeeel succes!
Alle reacties Link kopieren
Neem een kop rustgevende kamillethee







en heel veel succes straks!



Alle reacties Link kopieren
WOOOO HAPPY NEW TOPIC!

zoooooooo ik had heel wat bij te lezen na een lang wknd afwezigheid! Zoveel lekkere dingen gegeten en ook veel gefeest en gedronken enzo dus mn geheugen is een beetje verrot.



Donderdagavond iig niet meer bij toko@Den Haag gegeten,want toen ik thuis kwam stond er een vriendin van ons bij mij thuis te koken..Altijd fijn zo'n verrassing.Heerlijke pasta met pesto en brocolli.



Gister Thais gehaald, die lieve Thaise meneer vroeg nog "waarom eet jij zolaat?" ehm.. zomertijd..blabla.. Ik was vergeten te eten eigenlijk na n heftig wknd. Hij heeft na sluit nog voor me staan roerbakken. LIEF!



En tussen donderdag en maandag in? Gaten in mn geheugen.....



Ik heb in mn Reggae Cookbook (ECHT GEWELDIG BOEK!) Een fantastisch recept voor Caribische maissoep gevonden, die wil ik binnenkort gaan maken en ik laat jullie het recept dan ook nog weten.



Ruza zet m op!
Alle reacties Link kopieren
Ruuz heel veel succes!!!



Gefeliciteerd met het nieuwe topic!

Ik heb even niet meegedaan (zowel met lezen, schrijven als lekker koken niet...!).

Deze week begin ik met wat minder werken en manlief begint aan zijn nieuwe baan dus kan ik weer fatsoenlijke dingen op tafel zetten.
Alle reacties Link kopieren
Succes Ruza met het examen!





Ik moet vandaag overblijven en neem de rest van de loempia vulling mee,of ik eet het koud of ik gooi het daar in de magnetron.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruza schreef op 28 maart 2011 @ 11:18:

[...]



Ik heb het examen pas om half 2 Lampje zit me hier helemaal suf te stressen en alles nog een keer door te nemen. Heb het gevoel dat het hem net wel of net niet wordt.Succes! Had net ook een belangrijke tentamen, en denk dat dat hem HELEMAAL niet is geworden..
Alle reacties Link kopieren
Koreveen: nee klopt, ben hier niet zo vaak meer.. Druk met school! Hoe gaat het met jullie?



Vanavond gekruide rijst met gewokte witte kool/ui/paprika en gemarineerde tilapia.

(En als ik me toets wonder boven wonder haal een kapsalon )
Alle reacties Link kopieren
Geslaagd
G E F E L I C I T E E R D ! ! !



Nu op naar 't praktijk examen?
Alle reacties Link kopieren
Tnx GB, praktijk duurt nog even, ben pas halverwegen mijn lessen
Alle reacties Link kopieren
WHOEHOEEE VET! Nu mag je jezelf op wat extra lekkers trakteren :D
Alle reacties Link kopieren
Ik trakteer mezelf denk ik op de kapper
Alle reacties Link kopieren




Gefeliciteerd, Ruza!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben er weer. Eindelijk weer meer trek zodat ik weer redelijk iets eet.



Het was helaas kant en klaar omdat ik toch ergens moet beginnen maar vandaag mihoen met kip in ketjabsaus. Ik heb er net al wat van op, ik wilde de helft vandaag en de helft morgen maar het vult niet, de mihoen vult niet en in het hele bakje zitten maar 8 stukjes kip. Maar die saus is zoooo heerlijk. Ik ga het deel voor morgen straks ook opeten.



Teig, heb even gemist hoe je vakantie was. Hoop dat je een leuke tijd hebt gehad.



Toen je net de deur uit was op vakantie dacht ik, ohhhh vergeten te vragen naar die lekkere ketjabsaus waar je die gehaktballetjes in had en ook een foto van had geplaatst. Mag ik het recept alsjeblieft?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ruza
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat goed MV dat je eetlust weer een beetje terug komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruza schreef op 28 maart 2011 @ 16:58:

Wat goed MV dat je eetlust weer een beetje terug komt



Dank je meis. Ik heb dagen gehad dat ik letterlijk niets heb gegeten. Echt niets. Maar het voelt beter nu ik weer trek krijg. Misselijkheid gaat weg. Ik kan weer beter lopen. Ik voel me niet meer zo depressief. Dus het is heel fijn dat een beetje eten toch zoveel kan doen.



Na maanden uitstellen vanwege de angst gaat het morgen gebeuren, ze gaan bij mij thuis bloedprikken. En woensdag hoor ik wanneer ik geholpen kan worden tegen de hyperventilatie en de angstaanvallen.



Sorry dat ik zo off ga maar als ik niet eet dan kom ik hier ook niet en ik heb heel veel dagen niets gegeten. Dus ik ben blij als ik hier weer iets kan schrijven wat ik heb gegeten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@sabbb en kuzu: leuk dat jullie weer even langskomen . Je moet ook eten als je het druk hebt, dus gewoon snel blijven posten!



@ruza: jeeeej, gefeliciteerd!! Wat goed van je zeg, dat het je gelukt is. Al dat stresskip-gebeuren was dus niet nodig, je hebt het gewoon gehaald! *doet klein dansje*



@MV: goed weer van je te lezen, en goed te lezen dat je weer een beetje opkrabbelt. Ik had gelezen dat je het recept van de ketjapballetjes wilde hebben (en ik heb een leuke vakantie gehad, dankjewel voor het vragen ) maar lief had die balletjes gemaakt, en die kookt nogal freestyle. Morgenavond is hij thuis en dan zal ik het hem vragen, of hij een linkje heeft ofzo voor je.



Ik ga zometeen aan de witlof, heerlijk. Ik kan daar zo van genieten. Zou ook nog graag spruitjes willen eten, heb ik de hele winter nog niet op omdat lief het niet lekker vindt. En binnenkort komen er weer asperges, yummie! Het is te hopen dat ik vaak alleen moet eten .
Heerlijk Teig, witlof. Is denk ik toch wel mijn favoriet. Spruiten zijn ook lekker.



Heb net paksoi en boontjes en mango gehaald. Maak iig de Som Tam salade (mijn verslaving) met de onrijpe mango. En verder ga ik denk ik iets roerbakken met paksoi, lente ui, tofu en champignons. Nog even zien precies hoe en wat.
Goed zo Ruza!!! Hoe is het nu met je? Zijn de scherpe randjes al wat aan het slijten van het verdriet? En hoe bevalt je baan?



Mv, wat fijn dat het wat beter gaat. Ik had wel meegekregen dat je niet zo goed in je vel zat, maar niet wat er aan de hand is. Vervelend allemaal... en wat dapper dat je gaat bloedprikken! Komt vast goed. Ik was in de eerste maanden van mn burnout ook constant kotsmisselijk, kreeg ook geen hap door mn keel, weet dus hoe het is.... fijn dat je weer wat eetlust hebt, dat is een goed teken! Sterkte



Teig, wat ga je doen met de witlof?



Ik eet alleen vandaag, ik eet een lahmacun met rundergehakt, ui, paprika, tomaat. En ijsbergsla met een flinke kwak aioli.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet pasta met rode saus, waarbij de saus uit de diepvries komt. Ga vanavond nog sporten en het is weer rennen geblazen....
Alle reacties Link kopieren
MV, dit is niet voor niets het kletstopic van 'wat eten we vandaag' hier mag off-topic gekletst worden.



Teigera, tnx. Ik heb die stress volgens mij gewoon nodig. Altijd als ik heel gestresst ben komt het uiteindelijk goed.



Maris, de scherpe randjes zijn er net vanaf..begint hij dat hij spijt heeft en het toch nog een keer wil proberen en ik weet het nu even niet meer....De baan is leuk beetje bitchy manager maar daar heb ik verder geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Ruza wat goed van je examen!!!!! En wat rot dat net nu je opkrabbelt er weer twijfel toeslaat... Maakt het niet makkelijker...



MV fijn je weer te lezen. Miste je al de laatste dagen. En goed van je dat je bloed gaat laten prikken! Fijn dat ze bij je thuis willen komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis kuzu trouwens!!



Joehoe??? Kuzje? Waar ben je?
Alle reacties Link kopieren
Ruza: Fantastisch gedaan! Volgens mij gaat die praktijk ook helemaal goed komen .

En even een digitale knuffel voor alle twijfel op dit moment.



MV: Goed dat je bloed laat prikken . Fijn om te lezen dat je weer aan het opkrabbelen bent.



Ik ga zo eens aan het eten beginnen. Vanavond maak ik mie met sesamolie en cashewnootjes. En daarbij zoete chilikip met broccoli en paprika.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven