Ervaringen airfryer?

12-05-2012 23:32 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen met ervaringen met deze frietpan?

Het lijkt me fijn ivm geen frituurvet. Maar is het lekker genoeg? Knapperig? En even snel klaar?





Actifry schijnt ook zoiets te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bij een vriendin een keer patatjes er uit gehad, erg lekker
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
De airfryer of actifry?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Sorry
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tijdelijk een airfryer via the insiders. En ik denk dat ik hem hou. De frietjes zijn lekker krokant en mooi goudbruin, maar buiten de frietjes is het een geweldig ding. Vlees, groente, cake... Alles kan er in. Heerlijk!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een actifry. Heerlijke frietjes. Ik vind wel de ene friet er lekkerder uit de actifry komen als de andere
Hier hebben we ook een actifry en erg lekkere friet inderdaad. Je kunt er ook andere dingen in doen zoals kip die ook erg lekker is dan.



Die airfryer is toch met 2 verschillende bakjes waar je iets in kunt doen? Lijkt me ook ideaal want dan zit niet alles door elkaar en heb je meer mogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren
Ik test ook de Airfryer via Insiders en ben tot nu toe heel tevreden. De smaak van friet, chips, gepaneerde kip etc. is echt prima en dan dus echt met veeel minder vet. Groot voordeel vind ik ook dat je die frituurgeur niet in de keuken hebt, ideaal. Ik heb er nog niet in gebakken (bijvoorbeeld cupcakes), maar dat wil ik nog wel proberen.

Nadeel vind ik de prijs en dat het een vrij groot apparaat is (heb een beetje weinig ruimte in de keuken), terwijl je niet enorme porties tegelijk kan bereiden.
Alle reacties Link kopieren
Kun je ook dingen als bitterballen etc in de Actifry frituren? En wordt dat dan lekker?
Ja, maar dan moeten het wel de 'oven' snacks zijn. Als je er gewone in doet, blijven ze blank.
Alle reacties Link kopieren
Bitterballen kunnen niet in de actifry hoor, die vallen uit elkaar. Net als kroketten. Gepanneerde producten kunnen niet, patat en loempia's wel.



Ik kreeg er een cadeau en gebruik 'm heel vaak. Erg lekker, maar anders dan friet van de frietboer. Het lijkt meer op aardappeltjes uit de oven dan gefrituurde patat. Maar prima ding, ook om te roerbakken, croutons, tofu etc.



Enige nadeel: hij schijnt allesbehalve energiezuinig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
In de airfryer kunnen wel bitterballen en kroketten. In de actifry niet omdat daar iets in ronddraait en dat draait het dan kapot.



In de airfryer vind ik de frietjes juist wel echt snackbar kwaliteit. Maar dan zonder dat vet! Ideaal!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Voorgebakken snacks/frites zijn net zo goed vet.



Je behaalt pas voordeel als je ze zelf snijdt. Met goede aardappels kan dat zelfs prima met schil Met kruimige aardappelen (meer zetmeel) krijg je het knapperigste resultaat. Lekker als je er (knoflook)of olijfolie gebruikt dat ene lepeltje en ik doe er altijd rookzout overheen naderhand, met zo'n lekker rokerig smaakje. Erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg tevreden met mijn airfryer. Ik bak er Franse ovenfrietjes in. Heerlijk!!

En kip en gisteren heb ik er een aantal tomaten ingelegd om uit te proberen. Lekker!

Ik ben alleen niet tevreden over de bitterballen, want die worden echt niet krokant. Op het doosje (van Mora) staat wel dat ze in de airfryer kunnen, maar ze blijven slap (verder wel te eten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven