Exact vertellen wat je vandaag hebt gegeten - deel 3!

24-01-2016 21:13 3005 berichten
En hier kletsen we weer verder, deel 3 alweer! We plaatsen natuurlijk nog onze eerlijke eetlijsten maar daaromheen wordt lekker veel gekletst over van alles en nog wat. Wees welkom iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Varkenshaas (krap 300 gr) met samoeraisaus (afgestr. lepel), spinazie a la creme (300 gr), pommes duchesse (3 st) , 4 st fruit, geitenkaas (20 gr), een oliebol (kleintje), paar snoepjes (2). Verder weet ik niet meer. Vanavond nog banaan (1), brood (1), magere kwark (150 gr), koffie (totaal 10).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zat nog in het vorige deel te lezen. Daar een linkje doen naar deel 3?
De tip van Mandarijn moet wel even hier hoor: restaurant Etenstijd in Tilburg. Daar kun je alleen toetjes gaan eten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ligt het ook al wel aan de naam: all you can eat. Dan zie ik ook meteen van die dikke Amerikanen in een eetwedstrijd voor me, not so pretty.

Etenstijd was toen met de opening nog best een nieuw concept. Weet dat ze er toen ook bv struisvogelbiefstuk hadden enzo, dus ook wat aparte dingen. Maar ben er nooit geweest.
Alle reacties Link kopieren
Joehoeee deel 3!!!



All inclusive doen wij wel als we met de hele fam op vakantie gaan.. weten mn ouders precies hoeveel ze kwijt zijn en is praktisch met 12 man, waarvan (bijna) 4 kids..



All you can eat sushi idd ook wel, wokken of iets dergelijks alleen met grote groepen en heel af en toe dus ook met de fam. Je kan trouwens het verschil in sushi heeel goed proeven... wok onderaan, dan all you can eat en dan de 'echte' tentjes.. welliswaar ook een groot prijs verschil!



Ik ben weer onderweg naar het werk.. morgen nog een lange late dienst en dan lekker 6dgn niet op de groep!



Fijne nieuwe week allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Lekker vooruitzicht pollewop! Ga je dan ook nog weg die dagen?

Reserveren voor het toetjesbuffet. Hmm. Zou ik een goede vriend (en mezelf stiekem ook) heel blij mee kunnen maken dus die ga ik onthouden.

Ik ben ook onderweg naar het werk. Voel me weer een stuk beter, maar nog niet 100% fit. Vandaag alleen maar vergaderingen, aan een stuk door. Gelukkig wel ook extern dus dan ben ik wel even buiten. Vandaag op het lijstje:

O proats met een banaan

T ei en groente, twee mandarijnen

L bak Skyr cranberry framboos

T fruit: kiwi, sinaasappel en ananas

D pasta met zalm en pastinaak
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
deel 3 !!!! Leuk !
Alle reacties Link kopieren
Jeetje deel drie alweer. Dank voor het openen van het nieuwe topic Momo.



All inclusive heb ik geen ervaring mee maar ik heb er dezelfde negatieve associaties bij als Elko: zich volvretende tokkies... helemaal geen zin in.



Gebruikersnaam, fijn je weer te lezen! Hoe gaat het met je stemming? en met je blessure?



Elko, ik kan me goed voorstellen dat je er genoeg van hebt steeds zo weinig te kunnen fysiek. Nog even volhouden meid, en ik hoop dat je na de bevalling fysiek in elk geval snel weer op de been bent!



Pollewop, gaan jullie geregeld met de hele familie op vakantie? grappig lijkt me dat, maar wel druk... fijn dat je binnenkort zes dagen niet hoeft te werken, geniet ervan!



Momo, Eurodisney, wat gaaf voor jullie en vooral voor je kinderen.



Infinity, doe nog maar een beetje rustig aan dan als je nog niet 100 procent fit bent. Je bent toch al zo'n harde werker...



Alle anderen: heb een goede dag vandaag en werk ze!



mijn lijstje:

Ontbijt: havermout met banaan, rozijnen, cacao, honing en kokos

Tussendoor: bakje verse ananas

Lunch; 2 boterhammen met kaas, halve paprika, wortels en cherrytomaten

Avondeten; waarschijnlijk een AH maaltijdsalade of iets anders op het station, ben onderweg om etenstijd.
Deel 3, sow, dat gaat hard.



Wij zijn dol op buffet All you Can Eat. Ook met zijn 2 of met zijn 3 doen we dat wel eens. En we kiezen ook graag voor All Inclusive vakanties.

Denk dat het heel sterk bepaald wordt hoe je het ervaart door soort locatie en soort resort. Je kunt op een reisbureau goed navraag doen wat het algemene publiek is. Russen staan er om bekend vreselijk te zijn.

Omgang met andere NL-ers heb je zelf in de hand. Wat je eet en hoeveel je eet en wat je laat staan en hoeveel je laat staan heb je zelf in de hand.



Eurodisney, leuk Momo. Wij hebben betwijfeld of we dit jaar zouden gaan. Hebben besloten er nog 1 a 2 jaar mee te wachten. Dan is kind net wat groter en kan het nóg beter beleven.

Ben er zelf al ontelbare keren geweest als puber en jong volwassene. Het blijft leuk. En als ik nu zou gaan zou het weer helemaal anders zijn, want is al zo lang geleden dat ik er was en er is zo veel veranderd.
Ik ben ook al heel vaak in Eurodisney geweest maar ik heb met de kinderen gewacht tot ze groot genoeg zijn om het echt leuk te vinden. En de jongste kent alle prinsessen en de oudste is gewoon dol op pretparken, dus dat komt helemaal goed.



O: boterham met appelstroop

T1: banaan voor het sporten

T2: klein bakje kwart na het sporten

L: pistoletje ham/kaas en groot glas verse jus

T: druiven

D: wraps met kipfilet en een grote zak roerbakgroente met mexicaanse kruiden en crème fraiche

T: nog geen idee



Net lekker gesport, half uur cardio en 3 kwartier kracht. Was wel fijn omdat ik ook nog een pittige sessie bij de psycholoog had. Nu even uitpuffen!
Ik ben 1 keer in Disneyland geweest, maar toen ik daar rondliep bedacht ik me dat ik de Efteling leuker vond. Maar dat kwam misschien omdat er een aantal attracties gesloten waren. Inmiddels is er ook een hoop bijgekomen geloof ik. Zeker met kleinere kinderen is het er vast leuk.
Echt Isabela! Ik vind Disney echt zooooo geweldig, als ik daar rondloop voel ik me bijna verliefd, alsof ik in een andere wereld ben. Ik vind het er fantastisch. Ik spring nog net niet op en neer als ik er aan denk dat ik er bijna heen ga, maar het scheelt niet veel
Haha Momo! Ik zie het voor me Ik had verwacht dat ik daar ook zo rond zou lopen, maar helaas. Mijn dochter is later nog eens in Disneyland geweest en zij zei dat het er nu wel fantastisch is. Dus wie weet, laat ik me een keer overhalen om te gaan
Maar de Efteling is ook leuk!
Ik ben dol op de Efteling.
Efteling is zeker ook leuk, maar Disney….dat is magisch voor me...
Alle reacties Link kopieren
Pannekoek: Dankje! Met mijn stemming gaat het redelijk. Ik probeer er gewoon het beste van te maken en er goed aan te werken. Ik mag straks weer naar de fysio. Ben benieuwd wat ik straks allemaal moet doen, aangezien de vorige keer meer een intake was.



Wil vandaag weer proberen om normale porties te eten. Vaak houd ik me overdag netjes aan mijn lijstje, maar snoep ik 's avonds te veel.



Ontbijt: 2 ontbijtcrackers met notenpasta, Dolce Gusto Lungo Intenso met cupje melk en wat suiker

Tussendoor: Skyr honing, glas water

Lunch: 2 Geroosterde speltboterhammen met fijne kruiden houmous, speltboterham met appelstroop, glas water

Tussendoor: Sneetje bananenbrood pure choco variant

Diner: Goulash maaltijdsoep met 2 meergranen broodjes

Tussendoor:?



Straks ook nog meer drinken
Succes bij de fysio Gebruikersnaam. Meer drinken ga ik ook eens doen. Je hebt een lekker eetlijstje vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle pretparken geweldig haha.. Ga woensdag naat de efteling ! Disneyland vind ik ook super!



Eerder gingen we elk jaar met zn allen weg, de laatste jaren ook wel een weekend ipv week ivm baby's.. Afgelopen jaar wel weer geweest.. Zus werkt in de reis wereld dus kiest welde betere all inclusive hotels uit..
Efteling 2 x geweest. 1 x als kind, kan me alleen de 3 uur file herinneren... En een keer een paar jaar geleden. Vond het wel een leuk dagje, maar niet heel bijzonder. Disney staat nog op het wensenlijstje. Wel ook 2 keer in movieworld in duitsland geweest. Dat vond ik ook wel een leuk park. Verder zijn we niet zulke pretparkfans. Ik ben meer van de dierentuinbezoeken. Ben gek op het dolfinarium. Krijg altijd tranen in mijn ogen bij de dolfijnenshow. Ga bijna elk jaar er wel heen. En burgers zoo e de apenheul ga ik ook graag heen.



Eetlijstje

o - 2 vk boterhammen met kaas en appelstroop

l - 3 vk boterhammen met kaas en een cup a soup

T - appel en plakje cake

D _ pizza margarita met eigen toegevoegde champignons en kwark na

T -chocolaatje denk ik 25 gram of zo.



Vandaag sloten met rooibosthee gedronken



Outfit : zwarte nieuwe jurk, net boven de knie en aansluitend model, met zwarte panty en zwarte laarzen met een hak.
Wij vinden pretparken erg leuk. Hebben een abbo op Movie World (is voor kind errug leuk park met een eigen groot kinderdeel met attracties) en krijgen daarmee veel korting op andere parken. En per jaar eenmaal gratis entree Efteling per persoon. Tel uit je winst, want Efteling is een van de duurste parken in NL. En onbeperkt gratis toegang tot Bobbejaanland. Om maar wat te noemen.



Misschien een interessante tip voof meer dames hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven