Favoriete Ben & Jerry's?

17-08-2013 14:11 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag voor het eerst deze op:







Voorheen was de Chunky Monkey mijn favoriet, maar na vandaag kon dat zomaar wel veranderen



Wat is jouw favoriete B&J-smaak?
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Social-ice!!! Nog nooit in een supermarkt gezien, haalde het vroeger wel eens bij de videotheek. Sindsdien nooit meer tegen gekomen Was chocolade of vanille ijs (weet niet meer zeker) met frambozen "swirls" en stukjes brownie!!! Goddelijk!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
En nou heb ik zin in ijs! Met chocola



Ik koop expres geen B&J's want dan eet ik wss de hele bak in een keer leeg en ik ben al te zwaar. Die bakjes van magnum heb ik ook gezien en die lijken me ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 17 augustus 2013 @ 15:10:

Half baked en Phish Food. Nog niet geprobeerd, maar Dough-ble Whammy en Cow Power wil ik ook snel eens proberen.Dough-ble Whammy is goed!! Zeker een aanrader. Ik heb vandaag erg staan twijfelen tussen de peanutbutter en de Cow, maar het is toch de peanutbutter geworden dit keer.
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinna schreef op 17 augustus 2013 @ 15:05:

Baked Alaska!

En de core variant Blondie Brownie (met een kern van gezouten karamel, yum!)Dat kwam ik ook zeggen! Mmm. Cherry Garcia en Fairly Nuts zijn ook erg lekker. En Chubby Hubby, maar die wordt in Nederland helaas/gelukkig niet verkocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Marvellous schreef op 17 augustus 2013 @ 15:26:

En nou heb ik zin in ijs! Met chocola



Ik koop expres geen B&J's want dan eet ik wss de hele bak in een keer leeg en ik ben al te zwaar. Die bakjes van magnum heb ik ook gezien en die lijken me ook lekker.Ik deel de grote beker altijd met m'n vriend. We zouden gerust allebei zo'n hele bak in ons eentje kunnen eten, maar dat zou niet verstandig zijn....
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Chubby Hubby?! Hahahahaha!
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa Peanut butter cup, jammie!



Oh en heb laatst bij de AH een versie gevonden waar ook nog een frambozenjam core in zit. Nog niet gegeten maar hij lijkt mij heerlijk!



Verder vind ik er eentje met gewone brownies en blondie brownies met een caramel core ook erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Strawberry Cheesecake......
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 17 augustus 2013 @ 15:43:

Strawberry Cheesecake......Deze en cookie dough
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit Ben & Jerry's gehad
Alle reacties Link kopieren
krijg binnenkort weer twee bakken van moeders (giro loterij prijs of zo)

De ene is blondie brownie en welke andere ik besteld heb weet ik niet mee. Geloof die met gezouten caramel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een keer de Chocolate Therapy gegeten. Die was errug lekker, maar kan 'm niet meer vinden.
Ik vind KaramelSutra het einde! Het karamelijs! En de Caramelcore! Het chocoladeijs vind ik dan weer goor, dus das een garantie dat ik nooit een hele bak in een keer op eet .
OMG reese,s cup ijs!!!!! Wauw die ga ik volgende x proberen!

Mijn favo is chocolat fudge brownie hmmm Inamerika koffieijs met stukjes Daim gehad die was ook zo lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 17 augustus 2013 @ 17:13:

Ik vind KaramelSutra het einde! Het karamelijs! En de Caramelcore! Het chocoladeijs vind ik dan weer goor, dus das een garantie dat ik nooit een hele bak in een keer op eet .Dan zou je de Caramel Chew Chew eens moeten proberen....
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:capricorn schreef op 17 augustus 2013 @ 16:54:

Ik heb ooit een keer de Chocolate Therapy gegeten. Die was errug lekker, maar kan 'm niet meer vinden.Oh ja dat is de aller aller lekkerste! Helaas nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
CHOCOLATE THERAPY... ....By far de beste...



Goeie tweede ,of derde....New York Super Fudge Chunk ....



En o ja Chunky Monkey...



Maar Chocolate Therapy...
Come fly with me on a jetplane
Alle reacties Link kopieren
New york super fudge chunk!! Die stukken wit mmmmmm....
Die 2 mensen hier die nog nooit B&J hebben gehad:







Mijn favorieten:





Het is allemaal veel te lekker.
Alle reacties Link kopieren
Op 1: Half Baked

Op 2: Phish Food



Zooooo lekker
Alle reacties Link kopieren
Cookie Dough.



Die pindakaas lijkt me echt helemaal niet lekker. Op brood wel, maar in je ijs????
Net het pindakaasijs gegeten. Mjah, lekker wel. Beetje 'rul' qua mondgevoel.



Geef mij maar de Strawberry Cheesecake.
Alle reacties Link kopieren




Deze dus,alleen bij albert heijn xl te koop verrukkelijk.Daar mag je mij s'nachts voor wakker maken.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Vroegah bestond de pindakaas pretzel variant. Dat was de allerallerallerlekkerste.

Onlangs de Pindakaas met frambozen op, niet lekker. Te zoet en de combi vond ik niet lekker.

Nu de new york super nogwat en die is wel lekker. Maar niet zo lekker als de pindakaas pretzel.



Ik vind het ijs trouwens zwaar irritant om uit de pot te krijgen. Vanmiddag zat weer overal chocola maar niet in het bakje. Wil niet uit de kartonnen pot eten, vind ik goor. Hoe doen jullie dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven