Geen geld meer voor eten, wat nu?

18-10-2014 17:04 555 berichten
Ik heb voor dit topic een nieuw account aangemaakt, ik ben dus geen trol! Ben alleen even radeloos en schaam mijn voor mijn situatie.

Afgelopen periode is heel roerig geweest,door verschillende redenen verhuisd en bijna tot geen contact meer met familie/vrienden.

Om het verhaal kort te maken, ben ik op dit moment totaal blut. Dit komt door oa verhuizen ( huur en borg, en nieuwe baan waarvan ik pas volgende maand betaald van krijg )

Ik wilde net boodschappen gaan doen, en zag dat ik onvoldoende slado had, toen ik naar huis ging om te kijken hoe dat kan, bleek dat er onverwachts een rekening is afgeschreven. Ik heb alleen koffie in huis.

Over paar dagen wordt zorgtoeslag/huurtoeslag gestort, maar hoe over brug ik nu deze twee dagen?

Hebben jullie tips voor mij, ik weet ook niet zo goed op wie ik nu terug kan vallen, aanbellen bij onbekende buren of naar de supermarkt gaan voor over datum eten?

Ik weet het niet, voel me totaal radeloos. Alvast bedankt voor de tips.
Ja zoiets denk ja nouschi.. 4-5 jaar zeker wel..
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 02 november 2014 @ 20:21:

Wat zijn dat, viva angels? Ahh een newbie
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2014 @ 20:22:

[...]





Niemand heeft jouw gegevens doorgeven. Haal je wat dingen door de war?



Wel fijn te horen dat op het moment dat er geopperd werd dat je wellicht een jaar eerder eenzelfde topic hebt geopend, je meteen weer internetverbinding had op je nieuwe adres.

Ook fijn te bemerken dat je dat internet klaarblijkelijk ook gewoon kan betalen. Dan zal het met die honger gelukkig ook wel meevallen.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor nouschi, ik zit te hopen dat moessie me dat komt uitleggen
Alle reacties Link kopieren
Vooral omdat ik niet eens NAW-gegevens van haar HEB.



Heb het eens nagezocht in mijn mail en zelfs bij haar rekeningnummer heeft ze alleen initialen vermeld.

Dus (en dit is niet wat ze mij gestuurd heeft maar fictief) F.d.G.

Het enige wat ik weet is dat, en een nummer.

Meer wou ze niet prijs geven, dus welke gegevens zou ik door gegeven moeten hebben?



Daarbij had ze een anoniem moessie-mailadres, dus ik heb geen idee wat ik doorgespeeld zou moeten hebben.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 02 november 2014 @ 20:06:

Het enige Moessie, maar dat zal wel van jezelf geweest zijn, is dat ik mail gekregen heb van iemand die je ook wilde helpen maar mij wel vertelde voorzichtig te zijn met zomaar geld sturen.



Ik heb haar één mailtje terug gestuurd met daarin wat ik hier ook gepost heb. Dat ik ergens twijfels had omdat je geen gegevens wilde door geven, niks prijs wilde geven, en dat ik het daarom niet zo erg vond dat ik je niet kón helpen, omdat ik het wel een risico vond.

Maar ik heb haar ook geschreven dat ik alleen risico's neem die ik incalculeer dus dat ik de gok wel wilde nemen dat ik het niet terug kreeg.



Precies wat ik hier op het forum schreef.



Gezien het feit dat die mail blijkbaar van jou kwam (want dat is de enige mailwisseling die ik over dit topic gevoerd heb), denk ik dat je daar op doelt.

Vandaar dat ik het hier gewoon open op het topic gooi, ik vind niet dat ik daarmee iets verkeerd gezegd heb namelijk, het is exact wat ik hier ook getikt heb.



Eigenlijk vind ik zulke insinuaties aan het adres van iemand die je alleen maar probeerde te helpen, nogal smerig.Ik denk dat niemand aan jou twijfelt , maar idd niet leuk om te horen als je iemand wilt helpen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Nou das ook aardig TO, Marels was de eerste die hulp aanbood!
niet zo flauw dames, valsspelers moeten ook eten!
Alle reacties Link kopieren
En daarom was ik best bereid de valsspeler geld te sturen dus Meds
668, the neighbour of the Beast
fideel van je marels, jammer dat de valsspeler daar inmiddels anders over denkt.
Ondank is 's werelds loon, dat zie je hier maar weer. Ze zouden dit topic sticky moeten maken, ter waarschuwing.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ach, niks aan te doen.

Blijkt maar weer dat mijn onderbuikgevoel me niet bedroog.



Ach, ik heb gelukkig vorige week ook een ontzettend leuke, fantastische ervaring gehad met iemand die ik járen eerder eens geholpen had. Dat was zo fijn en bijzonder dat ik daar nog even op kan teren en moessie me verder aan mijn dikke derriere kan roesten.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Je bent een lief mens marels, jammer dat TO dat nu anders ziet.
Weet je moessie,ik heb ook hulp gekregen van hier.

Geen enkel probleem om gewoon mijn naam adres en aan sommigen minn telefoonnummer te geven.

1 forummer is zelfs bij mij aan huis geweest..

Als je echt hulp nodig hebt moet dat geen probleem zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:moessie2014 schreef op 02 november 2014 @ 19:56:

Ik ben na dat je mijn email post en mijn aangemaakte email doorgeven hebt aan derden heel erg blij dat ik mijn naam niet verteld hebt.

De reden dat ik niet eerder online gekomen was, is door dat ik verhuis was en niet over internet beschikte, mijn internet van de vorige bewoner liep nog, en moest zelf ook internet aanvragen, duurt altijd eventjes.

Maargoed ik ga mij verder niet verdedigen, aangezien ik sommige aannames wel erg ver vind gaan



Viva angel, mag het topic verwijderd worden?Wat schoftig om iemand die je serieus wilde helpen op zo'n manier in de zeik te zetten TO. En inderdaad hoogst opvallend dat je internetverbinding het nu opeens wel doet (daar heb je wel geld voor!?)
Alle reacties Link kopieren
En Diamond-gloss, mensen zoals jij maken dat ik me niet af laat schrikken om volgende keer weer iemand te helpen

Blij dat jij geholpen was!!!

Kom je er nu uit?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2014 21:35
Reden: ongepast
% gewijzigd
Och, als ik alles terugkreeg wat ik de afgelopen jaren aan mensen heb gegeven zonder dat ik zeker wist dat het klopte zou ik een half jaar naar Hawaii kunnen, vijfsterren. Als er eentje tussen zat die het echt nodig had, dan is het de moeite waard geweest.
Echt moussie schandalig hoe jij Marels hier nu neerzet! Bah!
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat jammer dat het nu zo gaat.. Ook jammer als het topic weg moet want ik en volgens mij ook andere forummers hebben hierdoor heel veel lieve reacties gehad. En inderdaad, als je op een forum moet toegeven dat je het zelf niet redt, dat kost best wel wat. Het grote verschil is denk ik wel dat het mij dan ook zeer weinig uitmaakt dat die mensen mijn adres en naam weten. Ik ga er namelijk vanuit dat die mensen iets aardigs willen doen en niets anders.
Natte tosti..
Nou idd tomatensoep ik heb dan ook gewoon al mijn gegevens zoals naam adres en telefoonnummer gegeven.

Geen enkel probleem..
Het is hier net de echte wereld hè? Je hebt heel lieve mensen, heel behulpzame mensen, heel slimme mensen, heel wijze mensen. Heel brutale mensen, heel gemene mensen en helaas ook uitvreters!
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt gewoon bizar. Moessie, ontken je nou serieus dat je niks met dat andere topic te maken hebt? Als je het al niet zelf geschreven hebt, dan heb je het minstens als voorbeeld gebruikt om zo geld los te peuteren van goedwillende forummers. En heel laag om dan vervolgens diezelfde forummers van vanalles te gaan betichten.

Walchelijk gewoon...



(Zo beter, Jippie? )
Alle reacties Link kopieren
Let je wel even op je spelling Loiseau? Walchelijke hè, walchelijk
WalCHelijk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven