Gek op Amerikaanse producten

20-08-2015 15:04 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er net als ik gek op Amerikaanse producten?



Mijn favorieten:

- Betty Crocker Peanutbutter cookies mix

- Reese's Peanutbuttercups

- Maple Syrup

- SKIPPY
Alle reacties Link kopieren
Geen last van.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Koffiemelk met smaakjes.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op/van Jiffy's (een mix om een soort van cornbread mee te maken). Gelukkig heb ik voldoende familie in Amerika wonen die regelmatig een pakketje sturen of meenemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:breeuwie75 schreef op 20 augustus 2015 @ 15:09:

Ik ben gek op/van Jiffy's (een mix om een soort van cornbread mee te maken). Gelukkig heb ik voldoende familie in Amerika wonen die regelmatig een pakketje sturen of meenemen.Lucky you
Alle reacties Link kopieren
Echt niet. Amerikaanse producten zitten vrijwel altijd bomvol rotzooi. Bergen suiker. Heb er zelfs een keer "glow-in-the-dark" ontbijtvlokken gezien. Die lichtten groen op in het donker. Dat wil je toch niet eten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Coca Cola
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 augustus 2015 @ 15:07:

Koffiemelk met smaakjes.Jaaa, zo heb ik leren koffiedrinken! Met vanillekoffieroom
Poep, wie heeft jou gescheten?
Honeybuns! Die dingen zijn zoooo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nogal dol op mijn schoondochter, een Amerikaans product.
Alle reacties Link kopieren
Vies (niet je schoondochter die is schoon)
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Donuts van Krispy Kreme (dus NIET Dunkin'Donuts!)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Reeses cups lekker.

Verder ken ik weinig typische Amerikaanse dingen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 20 augustus 2015 @ 15:16:

Vies (niet je schoondochter die is schoon)????
quote:pejeka schreef op 20 augustus 2015 @ 15:11:

Echt niet. Amerikaanse producten zitten vrijwel altijd bomvol rotzooi. Bergen suiker. Heb er zelfs een keer "glow-in-the-dark" ontbijtvlokken gezien. Die lichtten groen op in het donker. Dat wil je toch niet eten?Ik ben bepaald geen eetsnob, maar het in deze helemaal met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Dr. Pepper.......En af en toe een hamburger die ik zelf maak met mijn eigen barbecuesaus, en zo`n 2 keer per jaar eten we Tex mex, met Cheddar Bread, en dat is toch echt het enige.....
Alle reacties Link kopieren
Peanutbutter M&M's! Zo vreselijk lekker, ik snap niet dat ze hier in Nederland niet te krijgen zijn. Ik heb zelfs nog een bedelbrief naar M&M gestuurd, helaas zonder resultaat En dat ze bomvol suiker zitten is natuurlijk helemaal waar maar je hoeft het toch niet iedere dag te eten?
Alle reacties Link kopieren
koekjes deeg op rol.. maakt niet uit welk soort (ooit verkochten ze dat ook in NL trouwens.. weet iemand nog waar? jumbo en ah niet hier )
Alle reacties Link kopieren
oja.. en van die zoute krakelingen in chocolade gedoopt :D
Alle reacties Link kopieren
Ohhh cornbreaf van jiffy's. Heerlijk !!!!!! Dat aten we altijd bij red beans & rice. Dat mis ik ook zo !



En verder al die afhaalketens waar je voor weinig (en echt niet altijd ongezond) kan eten. Vooral Chipotle !
Alle reacties Link kopieren
kettle chips, mountain dew, cheese biscuits en philly cheesesteaks
Alle reacties Link kopieren
En qua restaurantketens gaat er geen week voorbij of ik zit wel bij P. F. Chang. hun wonton soup en lobsterrice is to die for.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het hier ook niet eten, maar in Amerika bezondig ik me wel eens aan die frosty ontbijtdingen: Frosted Wheat Cereals en de wafels met die luchtige boter, ik heb dat nog nooit hier gevonden.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens. Gelukkig hebben we in Amsterdam een expat winkel met veel van de door jullie genoemde producten.
Wij hebben maar 1 supermarkt op onze compound en die verkoopt hoofdzakelijk Amerikaanse, Britse en Australische producten en man man wat een zooi zit er in die producten en ik ben helemaal niet moeilijk met producten. Ik maak nu meestal alles from scratch om rommel te vermijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven