Gek op Amerikaanse producten

20-08-2015 15:04 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er net als ik gek op Amerikaanse producten?



Mijn favorieten:

- Betty Crocker Peanutbutter cookies mix

- Reese's Peanutbuttercups

- Maple Syrup

- SKIPPY
quote:louise1 schreef op 21 augustus 2015 @ 13:50:

[...]



Ik dacht al; volgens mij zijn we het helemaal met elkaar eens ik wil een high five smiley
Alle reacties Link kopieren
quote:tinypotato schreef op 21 augustus 2015 @ 13:52:

Je moet daar niet from scratch koken, er zijn daar ook potten pastasaus, pakken macaroni&cheese en andere kant en klaar zooi net als hier. Of eigenlijk, nóg meer.Bah.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:tinypotato schreef op 21 augustus 2015 @ 13:52:

Je moet daar niet from scratch koken, er zijn daar ook potten pastasaus, pakken macaroni&cheese en andere kant en klaar zooi net als hier. Of eigenlijk, nóg meer.Ik had 't over de groentes en aardappels die niet zoals bij ons in het versvak voorgesneden/gekookt klaarliggen, waardoor je dus veel meer moeite ervoor moet willen doen als je iets van groente wil eten.
Shoot first, ask questions later!
quote:tinypotato schreef op 21 augustus 2015 @ 13:53:

[...]





ik wil een high five smiley
quote:MarianneDavids schreef op 21 augustus 2015 @ 14:00:

[...]

Bah.Nou, inderdaad, je wil niet weten wat erin zit
quote:NYC schreef op 21 augustus 2015 @ 14:05:

[...]

[afbeelding]



jaa, die moet er vast komen!

oh, wacht het bier smiley was ook wel goed geweest
quote:redbuIIetje schreef op 21 augustus 2015 @ 14:01:

[...]



Ik had 't over de groentes en aardappels die niet zoals bij ons in het versvak voorgesneden/gekookt klaarliggen, waardoor je dus veel meer moeite ervoor moet willen doen als je iets van groente wil eten.Ah, maar from scratch koken is alles zelf maken, niet alleen zelf je groente snijden
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de smaken van Dr. Pepper en Mountain Dew daar veel lekkerder.

Zal ook wel veel meer suiker in zitten though.



Ik ben alleen in New York City geweest, dus vooral veel fastfood gegeten en kleine restaurants bezocht.

Toen we in een restaurantje met allerlei curry's belandden heb ik de lekkerste curry ooit gegeten.

En ik vond de Baconator van Wendy's erg lekker, maar ik denk niet dat die nog bestaat.

Wendy's had sowieso echt de beste burgers.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 21 augustus 2015 @ 14:18:

Ik vind de smaken van Dr. Pepper en Mountain Dew daar veel lekkerder.

Zal ook wel veel meer suiker in zitten though.

Er zit idd veel verschil in smaak tussen producten die daar verkocht worden en hier, ondanks zelfde merk.

Ik had dat met een Twix ijsje. Dat vond ik daar zo lekker dat ik het bij thuiskomst ook gelijk kocht, maar ik proefde dat het toch net wat anders smaakte. In Amerika zit er veel meer rommel in, waardoor lekkerder, maar waardoor nóg slechter voor de lijn.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 20 augustus 2015 @ 23:21:

Fluff Die heb ik laatst nog gezien bij Amazing Orïental. Weet niet waar je woont maar die zit in vrij veel grote steden. Ze hadden de normale, de bosbes en de aardbeien versie. Volgens mij heb ik de normale versie ook wel eens bij het Amerikaanse hoekje in een AH XL zien staan.
Oh dan zal ik eens bij de Makro kijken voor relish, daar heb ik vorig jaar ook avjar gevonden wat ik zo lekker vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 21 augustus 2015 @ 14:52:

Die heb ik laatst nog gezien bij Amazing Orïental. Weet niet waar je woont maar die zit in vrij veel grote steden. Ze hadden de normale, de bosbes en de aardbeien versie. Volgens mij heb ik de normale versie ook wel eens bij het Amerikaanse hoekje in een AH XL zien staan.

Oeh, die bosbes klinkt lekker.



Dat fluffspul hebben ze ook bij Jamin (het lijkt wel of ik aandelen heb in die zaak ), en pas zag ik het zelfs bij de Action. Naturel en aardbei, maar één euro voor een pot.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Relish kun je ook zelf maken en een tijdje bewaren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb nu zin om binnenkort eens pancakes met bosbessen te maken als ontbijt.

En een grote box producten bestellen met alles wat ik hier aan lekkers voorbij zie komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 21 augustus 2015 @ 11:52:[/b

Mijn conclusie; ze hebben veel gezonde lekkere dingen en heel veel ongezonde dingen en dan komt het op jezelf aan om keuzes te maken. En dan heb ik het over als je daar een keuken tot je beschikking hebt en een ruim geassorteerde supermarkt. Als je op reis bent en afhankelijk bent van voedsel bereidt door restaurants dan is het moeilijker.Mijn supermarkt had een grote versafdeling, maar alles was per 500 gram of zo verpakt. Dus ik kon niet 1 prei, 1 ui, etc kopen, maar direct van alles een halve kilo. Dan is koken voor 1 persoon toch wat lastiger, ook van scratch. Later supermarkt iets verder weg ontdekt waar het er meer zoals bij ons aan toeging: wholefoods! En alles nog biologisch ook! Ik deed alles op de fiets (of lopend bij sneeuw), dus was afhankelijk van winkels dichtbij huis.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet waar! Fluff voor een euro?..

Ik sprint nu naar de action.
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 22 augustus 2015 @ 09:18:

Nee, niet waar! Fluff voor een euro?..

Ik sprint nu naar de action.*Rent achterna*
Deze:







Ben ze nog nergens anders tegengekomen, jammer genoeg.
Fluff, dat is toch die marshmellow spread voor op de boterham? Ik zal nog eens kijken, maar Jan Linders (supermarkt in het Zuiden) verkocht die eerder ook. Zó lekker met pindakaas!



Alle reacties Link kopieren
De Honey Curlers van Tim Hortons zijn ook niet te versmaden! Het is de enige caloriebom die ik niet kon weerstaan (het is een zoete kruising tussen een donut/oliebol/churros).
Fluff hebben ze toch ook gewoon bij de Albert Hein, maar niet voor 1 euro.
Alle reacties Link kopieren
http://www.ah.nl/producte ... i195628/fluff-marshmallow



Voor 2,72
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 22 augustus 2015 @ 09:18:

Nee, niet waar! Fluff voor een euro?..

Ik sprint nu naar de action.

En, heb je ze?

Ik wel.



You don't have to fit into the format
Over Fluff ben ik niet zo te spreken. Niet eens per se vanwege de smaak maar ik vond het niet lekker smeerbaar...
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, voor veel klassieke Amerikaanse recepten (pancake, pies, dressings, koekjes, soepen, streek gerechten etc) heb ik ooit een Better Homes and Gardens Cook Book gekocht. Geen kookboek met plaatjes om je aan te vergapen, maar tjokvol met vooral Amerikaanse gerechten. Ik kook er eigenlijk veel te weinig uit.



http://www.amazon.com/Bet ... ew-Cookbook/dp/0553577956
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven