Gevulde zoete paprika

16-01-2017 12:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag gevulde zoete paprika maken.

Eentje met tonijn, tomaat, ui en knoflook.

De andere met geitenkaas honing en pijnboompitten.



Verder zoek ik nog leuke inspiratie om de volgende keer om in de zoete paprika te doen. Wat vinden jullie echt lekker? Wat eten jullie erbij? Wat is een lichte variant?
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat zit ik nu net als lunch te eten! Gehakt, rijst, mais, tomaat en gesraspte kaas erop. Sla erbij.
Alle reacties Link kopieren
Janis Ian, smakelijk! Kook je de rijst eerst en maak je het rul en gooi je het dan in de oven? Of hoe doe je dat?
Alle reacties Link kopieren
Dank je . Gehakt rul bakken met ui en knoflook, blikje mais en stukjes tomaat erbij, zout, peper en andere kruiden toevoegen, gekookte rijst erdoor mengen, halve paprika's in ovenschaal ermee vullen. Geraspte kaas erover strooien en een minuuut of 20 in de oven.
Alle reacties Link kopieren
Ook lekker met couscous/feta/nootjes
Alle reacties Link kopieren
Uitje fruiten met wat knoflook erbij, verse koriander erbij, champignons en pijnboompitjes erbij en even goed bakken, gekookte rijst erbij en paprika's ermee vullen, geraspte kaas erover en lekker in de oven
Alle reacties Link kopieren
Ik vul ze met rauw gehakt. Lekker wat kruiden en knoflook, uitje etc erdoor en dan de halve paprika vullen. Bovenop wat katenspek of ontbijtspek en dan de oven in. Minuut of 20. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Met rauw gehakt neem ik aan dat het wel om rundergehakt gaat?
Alle reacties Link kopieren
Ja, inderdaad rundergehakt. Lekker kruiden met b.v. Mexicaanse kruiden.
Alle reacties Link kopieren
Veel gehakt recepten. Ik ga het zeker proberen, klinkt allemaal zo lekker!
stukjes Courgette, mais en kruidenkaas is ook erg lekker als vulling
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind courgette helemaal lekker ga ik zeker proberen. Kruidenkaas als in boursin?



Vond de geitenkaas erg lekker maar ook erg machtig! Maar daar krijg ik niet twee stukken van op. Gelukkig mijn vriend wel



De tonijn was en is erg lekker, alhoewel ik het zonder olijfolie eroverheen heb gedaan en gewoon een klein beetje jonge kaas erin gemikt hebt
quote:veronica22 schreef op 16 januari 2017 @ 21:20:

Oh ik vind courgette helemaal lekker ga ik zeker proberen. Kruidenkaas als in boursin?



Vond de geitenkaas erg lekker maar ook erg machtig! Maar daar krijg ik niet twee stukken van op. Gelukkig mijn vriend wel



De tonijn was en is erg lekker, alhoewel ik het zonder olijfolie eroverheen heb gedaan en gewoon een klein beetje jonge kaas erin gemikt hebtJa zoiets, kan ook gewoon huismerk kruidenkaas zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er gehakte cashewnoten in doen. Gefruit uitje, cashewnoten, salsasaus en vullen. Geraspte kaas erop. Mmmm.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal zo lekker. Ik ga ze zeker allemaal proberen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven