Gezocht: beste restaurant Groningen/omgeving voor mijn mam.

28-06-2014 22:07 28 berichten
Voor de verjaardag van mijn moeder wil ik haar een restaurantbon (hoe noem je zoiets?) geven, voor haar en haar beste vriendin. Nu ben ik op zoek naar een geweldig restaurant, op een mooie plek en met superlekker eten natuurlijk. Wie heeft suggesties? De prijs maakt niet veel uit. Vervoer is ook geen probleem. Enige kanttekening: geen restaurant met modern gedoe zoals koken met stikstof of allerhande fratsen.

Roept u maar!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Houd van Eten echt super lekker. Ook via Iens vaak 50% kortingsacties. Is niet goedkoop en porties zijn niet echt groot. Ze hebben wel vaak een proeverij, handig als je niet weet wat je wilt bestellen.



Mocht je meer type eetcafé zijn dan is Fortuna de beste Griek van de stad.



Heel erg lief dat je dit doet.
Alle reacties Link kopieren
Kaap hoorn, of het nieuwe Garnwerd aan zee?

Andre dokter in Briltil schijnt ook goed te zijn.



Ik heb een super ervaring met Dell Arte in Godlinze.

Heerlijk eten.
Eetcafé Roezemoes. Tweede kamer, Cantina Mexicana, Newscafe, Mr Mongfongo.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie van vis houden dan is het kleine oestertje in oldenhove ook een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
De Kleine Heerlijkheid



De Pauw



Muller
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Voila vind ik fantastisch.



Eten wat de pot schaft :P Maar echt fantastisch!
Wat een leuke suggesties! Godlinze, nooit van dat plaatsje gehoord. Site en menu ziet er goed uit.Andre Dokter lijkt ook leuk! Dank Valisa!

Blijbijtje, Houd van eten ziet er ook goed uit, dank je. Proeverij is altijd leuk.



Wat een leuke en bijzondere dingen zitten er in Groningen!
Ow wat leuk, nog meer suggesties. Het kost me ff wat tijd om alles te googlen maar ik ga dat stuk voor stuk doen. Mijn mams heeft het zo verdiend!
Alle reacties Link kopieren
De Gasterie in Mildaren. Is eigenlijk Drenthe, maar he ;)
It ain't me
In Noorderplantsoen zit ook leuk restaurantje. Even de naam kwijt....
Wat leuk, al jullie tips, dank allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Restaurant In de Molen , in Onderdendam! Vond ik een belevenis.

Of Restaurant Voila, in Groningen zelf, ookk leuk ( en lekker...)
Alle reacties Link kopieren
Herberg in Middelstum



Hammingh in Garnwerd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De Molen, Mooiblauw, lijkt me wel een heel mooie locatie, had er al over gelezen. En geen vast menu is ook verrassend. Op de lijst!
De kleine heerlijkheid is inderdaad een aanrader. Hele prettig sfeer en echt lekker eten.



Mocht ze van Aziatisch houden: aan het Zuiderdiep zit Thai Jasmine, heerlijk eten en super aardige bediening. Hanasato is een Japanner, ook aan het Zuiderdiep. Schijnt ook erg goed te zijn, zit in de weekenden vrijwel altijd vol gereserveerd. Ik ben er zelf nog nooit geweest, ga er komend weekend voor het eerst heen.



Ook meerdere goede verhalen over gehoord, maar zelf nog niet geweest (maar staat zeker op m'n to-go lijstje) is Eetwaar aan de Nieuwe Kijk in t Jat. Ik fiets er vaak langs en dan ziet het er altijd zo mooi en gezellig uit. Kaart ziet er ook goed uit en schijnt dus erg lekker bereid te worden.



Als je iets feestelijks wilt en de prijs niet uitmaakt zou ik dingen als die fleur88 noemt niet aanraden. Te 'gewoon', van die dingen waar je best lekker kan eten, maar die in elke stad wel te vinden zijn en imo ook niet echt feestelijk zijn.
Niet om andere suggesties te verwaarlozen, maar ik heb inmiddels een mail gestuurd naar In de Molen. Ik had er ooit over gelezen, de locatie en entourage zal mijn moeder waarderen, dus ben benieuwd naar hun reaktie. Dank jullie heel erg voor alle tips, super!
Alle reacties Link kopieren
De molen in Onderdendam, staan op de nominatie een michelinster te krijgen



Moro aan het gedempte kattendiep, heerlijk!

Gulzige kater ook ged. Kattendiep
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Restaurant Dell Arte in Godlinze.

Kok Roberto Santanera is fantastisch...goddelijk eten daar.
Goede keuze! Hoop dat ze een heerlijke avond zal hebben
quote:buaya schreef op 28 juni 2014 @ 23:00:

Goede keuze! Hoop dat ze een heerlijke avond zal hebben Ik denk dat dat zeker gaat lukken.
En nogmaals dank voor de andere suggesties dames!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk redhot!

Lief plan van je trouwens, en ik denk dat de dames er in goede handen zullen zijn
Als dit restaurant nog bestaat: Mechoui in de Folkingestraat waar ze heerlijke Noord-Afrikaanse gerechten serveren met live muziek.
quote:mooiblauw schreef op 28 juni 2014 @ 23:06:

Wat leuk redhot!

Lief plan van je trouwens, en ik denk dat de dames er in goede handen zullen zijn Dank, Mooiblauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven