Goedkoop maar lekker Indonesisch in Den Haag

08-08-2014 18:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin en ik gaan waarschijnlijk morgen beachvolleyballen op Scheveningen (Visafslag). We zijn met de auto. Daarna willen we ergens in Den Haag lekker Indonesisch eten, liefst gewoon bij zo'n goedkope toko (het mag met plastic stoelen en TL-verlichting zijn). Maar in 'de weduwe van Indië' hopen we natuurlijk wel op superlekker eten.

Parkeergeld maakt niet zo uit, we zijn daar maar kort.



We moeten daarna naar Amsterdam dus het zou handig zijn als zo'n tentje ook dichtbij Scheveningen Visafslag ligt, of op een handige plek waar vandaan we makkelijk de stad weer uit kunnen.



Op IENS vind ik het lastig om te weten welke tentjes nou op een handige plek liggen en in welke wijk ik moet zoeken want ik ken Den Haag amper.



Iemand tips? Bedankt!
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Bij Istana in de Wagenstraat kun je superlekker eten voor een spotprijsje. Het ligt wel in het centrum, dus niet dicht bij de visafslag. Je kunt tram 17 nemen in de buurt van de haven en dan uitstappen in het centrum (halte Gravenstraat). Met de auto weet ik het niet precies, heb zelf alleen een fiets!

Wel van tevoren (liefst vanavond al) reserveren, het is erg populair!
Alle reacties Link kopieren
Warung Bude Kati! Op de hoek Wagenstraat en Bierkade. Parkeren in de Veerkadegarage en daarna zo de A12 op.
WTF?
Alle reacties Link kopieren
De echte Indische buurt (van oudsher) is bij de Sweelinckstraat en omgeving, daar zaten/zitten van oudsher veel Warungs omdat daar veel Indische repatrianten (al in de Indische tijd) gingen wonen. Zelf ga ik als Hagenees het liefst naar Garuda op de Kneuterdijk, niet heel goedkoop (maar ik vind het zeker niet peperduur). Het oudste Indische restaurant van Den Haag met heerlijk eten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Palace promenade scheveningen

Deli pace toko..



Erg lekker en niet duur!
Alle reacties Link kopieren
*deli palace



Heel dichtbij de visafafslag ook, parkeren kan voor de deur, vaak plek!
Toko Toet op de Beeklaan! Daar kan je afhalen en zitten (tuinstoelen )



Garuda zou ik niet doen, ik vind het erg vernederlandst...



Verder heb je Warung Mini op de Amsterdamse Veerkade, hier zou ik wel eerst reserveren zo goed is het!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Dat wordt nog lastig kiezen. Deli Palace klinkt wel handig. Maar Warung Bude Kati ook.



Eerst nog maar eens kijken of we wel echt gaan, er is regen voorspeld... maar altijd handig om dit lijstje te bewaren want er zijn vaak toernooien daar.



Dank!
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde zeggen Jimbaran, maar die is momenteel gesloten ivm verhuizing. Jammer, want erg lekker.

En verder eens met Neener: Toko Toet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven