Heb jij ook zo'n trek?

08-12-2016 16:08 73 berichten
Echt, het puntje van mijn tong schreeuwt er om. Ik heb zo'n ongelooflijke trek in een appelflap. Niet eentje uit de olie, maar van bladerdeeg, zo'n driehoek.

Soms kan ik zo verlangen naar iets, niet omdat ik er aan denk, maar omdat de smaak ineens vaag bij me opkomt. Het is nu al vier uur een over anderhalf uur ga ik koken, dus die flap zit er niet meer in, maar dit is zo'n moment dat ik wenste dat ik kon toveren.



Hebben jullie dat ook weleens? Zo ja, wat doe je er aan?
Bedoel je een zelfgemaakte flap? Want als het een flap is die je kunt kopen kun je toch snel de winkel induiken en er een halen?



Ik zeg dat cq ik schrijf dat. Echter ik zou het zelf nu ook niet doen. Echter er was eens een tijd dat ik dat soort dingen wel deed. Ergens zin in......dan halen en ervan genieten.



Waarom gun jij het jezelf niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik niet meer, ik heb de hazelnoten van mijn chocoladeletter nog tussen mijn kiezen zitten
Ik gun het mezelf wel en morgen heb ik een appelflap, dat kan ik je melden, maar ik ga nu niet meer iets te eten halen als ik bijna ga koken.
quote:Meauve01 schreef op 08 december 2016 @ 16:13:

Ik niet meer, ik heb de hazelnoten van mijn chocoladeletter nog tussen mijn kiezen zitten Snoepkous!
Alle reacties Link kopieren
Ik snak echt al maanden naar een broodje filet americain met uitjes en een eitje.

Ik ben zelfs naar een Nederlandse slager gereden die heel ver weg zat en heel duur was.

In Nederland at ik dat bijna elke dag en ik mis het zo erg.



Als ik ergens anders zin in heb en het is niet slecht voor me dan koop ik het.

Is het wel slecht ga ik afwegen of het mij echt waard is om het te eten. Als het langer dan een week of zo in mijn hoofd zit dan koop ik het toch.

Ik heb wel eens bijna een maand naar een McKroket uitgekeken, maar wij hebben geen Mac in de buurt. Toen ik eindelijk die McKroket had was ie ook wel echt heeeeeel lekker.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:enchantedjewell schreef op 08 december 2016 @ 16:15:

Ik snak echt al maanden naar een broodje filet americain met uitjes en een eitje.

Ik ben zelfs naar een Nederlandse slager gereden die heel ver weg zat en heel duur was.

In Nederland at ik dat bijna elke dag en ik mis het zo erg.



Als ik ergens anders zin in heb en het is niet slecht voor me dan koop ik het.

Is het wel slecht ga ik afwegen of het mij echt waard is om het te eten. Als het langer dan een week of zo in mijn hoofd zit dan koop ik het toch.

Ik heb wel eens bijna een maand naar een McKroket uitgekeken, maar wij hebben geen Mac in de buurt. Toen ik eindelijk die McKroket had was ie ook wel echt heeeeeel lekker.

Jaaaaaa, een Mckroket, daar kan ik ook zo naar verlangen en als ik dan eindelijk bij de Mac ben aanbeland, dan neem ik er twee.





Waarom kan je geen broodje filet eten?



Volgens mij kan je recepten voor filet Americain vinden op het net.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan dat heel erg hebben met chips. En cola light, daar snak ik elke minuut van de dag wel naar.
Alle reacties Link kopieren
.
quote:pamelacourson schreef op 08 december 2016 @ 16:18:

Ik kan dat heel erg hebben met chips. En cola light, daar snak ik elke minuut van de dag wel naar.Ik ook met beiden. Heerlijk. Ben nu een week alleen thuis en heb 1 avond chips als avondeten gehad. Echt slecht!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet zo Ik ben geen snoeperd, maar als ik ergens trek in heb neem ik het.

Dan maar wat later koken, of gewoon wat minder eten als je hebt gekookt. Ga mezelf niets ontzeggen hoor
Alle reacties Link kopieren
Oh ja cola Light en dan het liefst onwijs koud
quote:harrods schreef op 08 december 2016 @ 16:25:

[...]





Ik ook met beiden. Heerlijk. Ben nu een week alleen thuis en heb 1 avond chips als avondeten gehad. Echt slecht!Als je er groente en vlees of vis bij maakt, kan het voldoen als aardappelen. Zo heb je ook gelijk een excuus om het vaker te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hier altijd trek, met name lekkere trek.

Ik geef er niet altijd aan toe...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Cateautje schreef op 08 december 2016 @ 16:28:

[...]



Als je er groente en vlees of vis bij maakt, kan het voldoen als aardappelen. Zo heb je ook gelijk een excuus om het vaker te doen.



Extra crispy gebakken aardappeltjes. Vind ik wel een mooi excuus inderdaad. Ik MOEST het er even van nemen deze week, want mijn vriend is zo'n extreme kraak/kauw-hater en dan zit ie steeds te zuchten als ik chips eet.



Geniet van je appelflap morgen!
Ik heb zo vaak ontzettende trek in iets!

Spaghetti bolognese vind ik fantastische en dat eten we zeker een keer per week. Ik kan op zo'n dag echt heel de dag uitkijken naar mijn avondeten.

Gelukkig is Sinterklaas voorbij. De Albert Heijn had zulke lekker pepernoten en daar vrat ik een zakje per dag van.

Taco's kan ik me ook zo op verheugen. Ranzig lekker!
quote:harrods schreef op 08 december 2016 @ 16:32:

[...]





Extra crispy gebakken aardappeltjes. Vind ik wel een mooi excuus inderdaad. Ik MOEST het er even van nemen deze week, want mijn vriend is zo'n extreme kraak/kauw-hater en dan zit ie steeds te zuchten als ik chips eet.



Geniet van je appelflap morgen!

Zuchten geeft veel zuurstof in het brein, dus dat is goed voor hem.



Ik denk dat het er twee worden morgen, omdat ik een dagje heb moeten wachten. Eentje om grommend weg te werken en eentje voor bij de koffie die ik op mijn gemakje opknabbel.
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 08 december 2016 @ 16:33:

Ik heb zo vaak ontzettende trek in iets!

Spaghetti bolognese vind ik fantastische en dat eten we zeker een keer per week. Ik kan op zo'n dag echt heel de dag uitkijken naar mijn avondeten.

Gelukkig is Sinterklaas voorbij. De Albert Heijn had zulke lekker pepernoten en daar vrat ik een zakje per dag van.

Taco's kan ik me ook zo op verheugen. Ranzig lekker!

Ja, heerlijk hè, spaghetti. Ik maak altijd een hele pan en dan moet ik het van mezelf een dag of drie eten en dat is geen straf.



Ik heb het straks met musketkransjes, daar doe ik me elk jaar weer veel teveel te goed aan.

Ach, het is maar één keer per jaar, toch? Net als met sintsnoep.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat bij vlagen heel erg met die grote chocolate chip cookies van de versafdeling bij de AH. Sinds ze minder lekker plakkerig en wat droger zijn heb ik het niet meer. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit vaak in de zomer... met kerstkransjes.

Omdat die in de zomer logischerwijs niet verkrijgbaar zijn, eet ik soms iets wat er op lijkt. Vaak gaat het dan wel weg.

Mijn beste tip hiertegen is misschien wat vreemd, maar helpt enorm: tandenpoetsen!
Alle reacties Link kopieren
Musketkransjes vind ik ook heerlijk. Kon ze vandaag nog weerstaan maar dat gaat binnenkort gebeuren .
quote:harrods schreef op 08 december 2016 @ 16:25:

[...]

Ik ook met beiden. Heerlijk. Ben nu een week alleen thuis en heb 1 avond chips als avondeten gehad. Echt slecht!



Ik was net aan het bedenken wat ik wil eten en het wordt nu tosti's met cheese onion chips



Als ik ergens zin in heb, dan haal ik het (of Mr Zoveel). Vroeger zaten we wel eens een uur in de auto om dat ene speciale te eten wat alleen verkrijgbaar was bij dat ene tentje. Dat doen we eigenlijk nooit meer, maar 20 minuutjes rijden doen we nog wel regelmatig. Tijd van de dag maakt me dan ook echt niets uit op zo'n moment.
Ik heb het met chocomel. Kan daar zo erg veel zin in hebben dat ik er chagrijnig van word. Kopen probeer ik te vermijden, want alles wat er staat gaat op. Klok vrolijk 2 literpakken achter elkaar weg. Dus, maar niet kopen.



Verder valt het gelukkig mee. Ik ben dol op pasta en streep dat gewoon weg als avondeten en de volgende dag ontbijt en lunch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Heksehazel schreef op 08 december 2016 @ 16:41:

Musketkransjes vind ik ook heerlijk. Kon ze vandaag nog weerstaan maar dat gaat binnenkort gebeuren .Ben al bezweken
quote:Heksehazel schreef op 08 december 2016 @ 16:39:

Ik had dat bij vlagen heel erg met die grote chocolate chip cookies van de versafdeling bij de AH. Sinds ze minder lekker plakkerig en wat droger zijn heb ik het niet meer. Zucht.Dit is goed nieuws. Hoef ik het ook niet meer te hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven