Heel Holland Bakt Tips

27-05-2016 11:26 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben net nieuw hier en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Kijken jullie naar Heel Holland Bakt (HHB) en volgen jullie hun op social media? Ik probeer wel eens een aantal van hun recepten uit, maar kan eigenlijk nergens tips & tricks vinden voor bij het bakken. Weten jullie waar ik HHB tips kan vinden?



Hopelijk kunnen de Heel Holland Bakt fans mij helpen!!
Riekt naar een onderzoekje...
Alle reacties Link kopieren
volgens mij geven die gewoon jaarlijks een kookboek uit met zo'n winnaar op de voorkant,

dus vind je de tips bij bruna/ako/waardanook
Alle reacties Link kopieren
Als het je lukt het ViVaforum te googlen, dan lukt het je ook om zelf je vragen te beantwoorden. Zo moeilijk is dat niet. Je hebt je nu speciaal aangemeld voor deze vragen die verdacht veel op een onderzoekje lijken.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me nu echt een vraag die je direct aan hen op hun sociale media zou kunnen stellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al wel eens eerder gevraagd aan hen via social media, maar ze reageerden hier niet op. Vandaar dat ik het hier vraag omdat het specifiek om deze recepten gaat. En nee, het is geen onderzoek. Het is gewoon uit persoonlijke nieuwsgierigheid of HHB fans dit ook zo ervaren als ik en of iemand weet waar ik het kan vinden. Ik heb het zelf nog niet gevonden.
Maar waarom ben je zo specifiek op zoek naar tips & tricks van Heel Holland Bakt? Als je zoekt naar baktips kom je honderden websites tegen met baktips. Wat zoek je precies?
Alle reacties Link kopieren
Nou omdat de taarten enzo van Heel Holland Bakt best specifiek zijn, lijkt 't me dat hier ook specifieke tips bij nodig zijn zeg maar. Ik heb bijvoorbeeld Italiaanse tiramisuvlaai gemaakt, maar de smaken zijn niet echt lekker bij elkaar, alleen weet ik niet waar dit in zit. Als ik zoiets vraag aan hun krijg ik geen antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven