Hello fresh etc

22-04-2017 17:44 33 berichten
Ik kijk vast niet goed maar zie hier geen topic over

Iemand ervaring hiermee of met een soortgelijk iets ?
Zoeken gaat eenvoudiger door gewoon op Google viva+zoektekst in te voeren.
Klikkerdeklik
Dank !
Alle reacties Link kopieren
Wat is Hello Fresh?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 22 april 2017 @ 18:33:

Wat is Hello Fresh?klikkerdeklik
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 april 2017 @ 18:33:

Wat is Hello Fresh?Er zijn nog mensen die hebben weten te ontsnappen aan de agressieve marketing van dat bedrijf
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 april 2017 @ 18:33:

Wat is Hello Fresh?Ligt dat nu lekker, zo onder een steen?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 22 april 2017 @ 18:37:

[...]





Ligt dat nu lekker, zo onder een steen?Heb echt geen idee wat dat is... sorry...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:stippensokken schreef op 22 april 2017 @ 18:37:

[...]



Er zijn nog mensen die hebben weten te ontsnappen aan de agressieve marketing van dat bedrijf Wees blij. Dat betekent dat er nog mensen zijn die geheel zelfstandig kunnen bedenken wat ze willen eten.
quote:pejeka schreef op 22 april 2017 @ 18:39:

[...]





Heb echt geen idee wat dat is... sorry...met dezelfde moeite die je inmiddels in dit topic hebt gestoken had je het nu wel kunnen weten
Alle reacties Link kopieren
Bij m'n vorige zwangerschap werd je doodgegooid met kortingscodes, bij het lezen van de kleine lettertjes kwam ik erachter dat je meerdere bestellingen moet doen. Je mag dus niet voor die 20,- een keer proberen.

Die boxen zijn mij veels te duur, voor 40,- koop ik voor 3weken groente en fruit op de markt
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 22 april 2017 @ 18:40:

[...]





Wees blij. Dat betekent dat er nog mensen zijn die geheel zelfstandig kunnen bedenken wat ze willen eten.Dat kan ik ook. Maar kennelijk val ik wel in hun meest ideale doelgroep ofzo, ik wacht nog op het moment dat ik ze onverwacht tegenkom als ik mijn koelkast open wil trekken :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 22 april 2017 @ 18:44:

Bij m'n vorige zwangerschap werd je doodgegooid met kortingscodes, bij het lezen van de kleine lettertjes kwam ik erachter dat je meerdere bestellingen moet doen. Je mag dus niet voor die 20,- een keer proberen.

Die boxen zijn mij veels te duur, voor 40,- koop ik voor 3weken groente en fruit op de markt



Ah, nou snap ik hem, dat zijn die dozen die je thuisbezorgd kan krijgen met afgemeten ingrediënten erin voor een maaltijd waar je geen zin in hebt? OK.



Ik kan gelukkig nog gewoon zelf boodschappen doen, en zelf besluiten wat ik wil eten, en ik weet gewoon zelf welke ingrediënten wel of niet lekker zijn in een bepaald gerecht. Daar heb ik geen doos voor nodig, om me te vertellen wat ik vandaag moet eten en hoe het dan klaargemaakt moet worden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Luna_ schreef op 22 april 2017 @ 18:43:

[...]





met dezelfde moeite die je inmiddels in dit topic hebt gestoken had je het nu wel kunnen wetenTuurlijk weet ze het. Ze doet gewoon net alsof zodat we weer weten dat zij dat zeker niet gebruikt. Oh nee ze was een man dat is waar
Alle reacties Link kopieren
Dat is m pejeka!



Mij leek het wel handig om een keer te proberen toen ik hoogzwanger of net bevallen zou zijn, puur zodat man dan geen excuus zou hebben om eten te bestellen ipv te Koken.
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 22 april 2017 @ 18:54:

Dat is m pejeka!



Mij leek het wel handig om een keer te proberen toen ik hoogzwanger of net bevallen zou zijn, puur zodat man dan geen excuus zou hebben om eten te bestellen ipv te Koken.Ah ok, in die zin kan ik het dan nog enigszins begrijpen. Maar anders? neuh, ik heb zo'n box niet nodig om gewoon lekker te kunnen eten, ben gelukkig in staat om zelf boodschappen te doen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 22 april 2017 @ 18:58:

[...]





Ah ok, in die zin kan ik het dan nog enigszins begrijpen. Maar anders? neuh, ik heb zo'n box niet nodig om gewoon lekker te kunnen eten, ben gelukkig in staat om zelf boodschappen te doen.Waarom moet je dan hier mee komen praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:stippensokken schreef op 22 april 2017 @ 18:37:

[...]



Er zijn nog mensen die hebben weten te ontsnappen aan de agressieve marketing van dat bedrijf Dit idd.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:pipootje schreef op 22 april 2017 @ 19:00:

[...]





Waarom moet je dan hier mee komen praten?Gewoon omdat het kan, omdat het een openbaar forum is en iedereen zijn of haar mening mag uiten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 april 2017 @ 19:04:

[...]





Gewoon omdat het kan, omdat het een openbaar forum is en iedereen zijn of haar mening mag uiten?Ben je goed in hea
Alle reacties Link kopieren
quote:teletubbie1234 schreef op 22 april 2017 @ 19:07:

[...]





Ben je goed in heaCompliment in dank geaccepteerd!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 22 april 2017 @ 19:04:

[...]





Gewoon omdat het kan, omdat het een openbaar forum is en iedereen zijn of haar mening mag uiten?Dat heeft bij dit onderwerp niet zoveel nut
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat soort boxen best af en toe willen nemen, maar er is er nog geen eentje die boxen voor een persoon aanbiedt. En om nou elke keer alles in hoeveelheden halveren en omrekenen, daar heb ik geen zin in.
Ik heb 't wel eens geprobeerd. Vond alledrie de gerechten die we kregen niet lekker en de ene avond was het veel te veel en de andere avond veel te weinig.



Een gerecht was iets van instant noodles met pindasaus, sperziebonen, cherrytomaat en ei (bluh)



Het andere bulgur met witte kool en parmezaanse kaas ofzo (geen aan te raden combi) met een stukje witvis ernaast dat geen enkele marinade kreeg (letterlijk: doe het in de oven met een beetje olijfolie)



Het derde weet ik niet eens meer. Maar zelden zo smakeloos gegeten. En ik ben zelf nou niet echt een topchef, maar zelfs ik kan het beter. Mijn man daarentegen kan goed koken, dus laat ik 't maar aan hem over (nadeel is dat ik nu zo gewend ben aan hoe lekker hij kookt dat ik m'n eigen eten minder lekker vindt ).



Was echt zwáár ontevreden over Hello Fresh though.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven