Hoe eten jullie je groenten?

27-10-2014 13:46 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Vraagje: hoe eten jullie je groenten?

Ik lust groenten alleen als ze geprakt zijn tussen

mijn aardappels door met jus of in een wok!

Ik wil niet altijd alleen maar wokken of de groenten op de andere manier eten maar wil het ook gewoon leren eten.

Hebben jullie tips waardoor ik het misschien lekkerder ga vinden?

Zodat als ik een keer krieltjes eet ik niet zoals zo vaak alleen sla erbij eet!
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op maandag 27 oktober 2014 14:26 Geprakt tussen de aardappels met jus vind ik juist helemaal niet lekker.



Gestoomd als bijgerecht, met een beetje boter en zout. Hmmm. Heb jij zo'n stoom apparaat?
Alle reacties Link kopieren
Het liefst stomen of roerbakken met heel veel kruiden. Niet onder elkaar geprakt of met jus iig.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips!

Ik ben zo slecht in koken en verzinnen wat we gaan eten,maar hou wel van lekker eten.

Hopelijk nu meer variatie en een betere kokkin
Alle reacties Link kopieren
Op allerlei manieren.



Vandaag rauwe tomaatjes bij me om tussendoor op te smikkelen op mijn werk.

Vanavond wil ik een spinazietaart maken en dan worden 1 pak diepvriesspinazie, een stel eieren en fetablokjes door elkaar geklutst en dan een met bladerdeeg beklede springvorm in.



Gisteren: omelet met gebakken ui en champignons.

Zaterdag: tomaat op mijn boterham en verder wat rauwe paprika en komkommer bij een verjaardagsbuffet.

Vrijdag: roergebakken zak gemengde groenten met rijst, tofublokjes en satesaus.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Als je groenten niet geprakt met jus en aardappels wilt eten, dan prak je het toch gewoon níet door je aardappels heen? Dan eet je het toch gewoon los op?



Spinazie: verse spinazie roerbakken met knoflook, is in een paar minuten klaar. Erbij een stukje zalm en krieltjes/aardappelpuree/rijst.