home made bbq saus.....invriezen

28-08-2016 11:23 12 berichten
Gisteren pulled pork gemaakt met een home made bbq saus.....heerlijk maar kan ik die saus ook invriezen? Het is te lekker om weg te gooien
Alle reacties Link kopieren
Als je het niet gaat opmaken en dus toch weg moet gooien zou ik het proberen, kun je het altijd nog weggooien als het niet goed ontdooit.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Heeft de saus gewoon buiten gestaan bij de bbq? Dan zou ik het niet invriezen.
Lekker he dat pulled pork. Heb je een recept hiervan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vries bbq saus altijd in.

Ook lekker op een pizza met kip!
Alle reacties Link kopieren
Toevallig luchtdichte (weck)potten in huis? Daar zou je het in kunnen stoppen en koel en donker/droog bewaren in een keukenkastje of in de koelkast oid. Hoe lang het houdbaar blijft is een gok, hangt ook een beetje van je ingrediënten af.



Vergelijk het anders met andere sauzen welke je in huis hebt. Misschien wordt je daar wijzer van.
Je kan het volgens mij wel invriezen. Mss een tip om het in ijsblokzakjes te doen? Dan kun je er een paar uitdrukken en hoef je niet meteen een hele bak weer te ontdooien. Weet natuurlijk niet hoeveel je nog over hebt.
quote:1234512345 schreef op 28 augustus 2016 @ 11:32:

Heeft de saus gewoon buiten gestaan bij de bbq? Dan zou ik het niet invriezen.De saus heeft wel buiten gestaan maar niet lang.
Ijsblokjeszakjes....goeie tip. Thanks.



Ik ga het idd gewoon proberen. Weggooien ka altijd nog.
Ik heb het recept van uitpaulieneskeuken gebruikt. Voor pulled pork uit de oven.
Ik ga eens even googelen er op
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou het niet kunnen dat invriezen? Pastasaus vries je toch ook in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven