Huwelijksdiner omgeving Arnhem

04-09-2012 17:00 21 berichten
Weet er iemand een restaurant in de omgeving van Arnhem (+/- 15km speling) waar wij lekker en gezellig kunnen eten na ons kleine bruiloftje? En dan een restaurant die net even wat leuks heeft, bijv een mooi uitzicht ofzo. We zijn met z'n 15en. Beetje gemiddeld geprijsd.



Ben benieuwd of iemand een leuke tip heeft!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zelf niet gegeten, maar villa sonsbeek ligt erg mooi voor een huwelijksdiner vind ik en een vriendin heeft er een tijdje geleden lekker gegeten. 27,50 voor een driegangenkeuzemenu.
Ik ken het zelf niet, maar het is van mijn man's oude werkgever en hij kwam er regelmatig altijd erg goed en een hele mooie omgeving! Bruiloft-waardig iig!



http://www.rhederoord.nl/
Alle reacties Link kopieren
De Steenen tafel in Arnhem heeft een 3 gangen menu voor 35 euro. Het is wel een restaurant wat behoorlijk aan de prijs is.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:borderwalk schreef op 04 september 2012 @ 17:09:

Ik heb er zelf niet gegeten, maar villa sonsbeek ligt erg mooi voor een huwelijksdiner vind ik en een vriendin heeft er een tijdje geleden lekker gegeten. 27,50 voor een driegangenkeuzemenu.Dat lijkt mij ook een hele mooie plek, maar kun je daar wel parkeren?
Wauw de steenen tafel en rhederoord zien er beide super uit! Bedankt voor de tips!
Graag gedaan hoop dat er wat tussen zit al haha!
Alle reacties Link kopieren
In Rozendaal zit een mooi restaurant met fantastisch uitzicht.

http://www.thehunting.nl/
Alle reacties Link kopieren
Goed proeven te Arnhem.



Hebben daar zelf ook met onze bruiloft gegeten!

Zeer goede service, beter dan in de witte villa, waar we zijn getrouwd.
De witte villa in sonsbeek. Zelf een geweldig bruiloftsdiner gehad. Heel attent personeel.
Alle reacties Link kopieren
Landgoed Avegoor: www.avegoor.nl
Alle reacties Link kopieren
En een van mijn favoriete restaurants, waarbij ze alles zelf maken van de bruidstaart tot de bonbons aan toe: 't Olde Schop in Giesbeek. En dan menu Culinaire de Provence (ook voor grote gezelschappen)!



Maar eigenlijk wil ik het niet delen...
Alle reacties Link kopieren
Www.bijkobus.nl



In zeddam. Daar gaat t niet om t uitzicht, maar vind het binnen zo gezellig. Onze bruiloft was hier.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus had met hun bruiloft het diner bij t olde schop in giesbeek. Heerlijk gegeten en ik vond t best luxe.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Hun hadden daar meer een tapas idee.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op facebook ooit foto's gezien van een koppel (volgens mij kwamen ze uit Arnhem, of Nijmegen) dat foto's maakt. Zij hebben altijd de prachtigste reportages, dus lijkt me stug dat ze niet ook iets van tips hebben voor mooie (en lekkere) locaties voor het eten. Google anders even op Mon et Mine (geloof ik).
Alle reacties Link kopieren
Oortjeshekken aan de dijk bij Ooi/Nijmegen. Zo'n mooi plekje! En je bent er zo vanuit Arnhem.
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Hunting Lodge, al genoemd, absoluut!! Moet het wel mooi weer zijn, dat is het leukst.
Wauw wat een tips, bedankt! Ik ga ze allemaal eens even bekijken, er zal vast wat bij zitten!
quote:achnein schreef op 04 september 2012 @ 17:43:

De witte villa in sonsbeek. Zelf een geweldig bruiloftsdiner gehad. Heel attent personeel.Waar hebben jullie geparkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Tegenover de witte villa zit een advocaten kantoor. Daar kun je in het weekend parkeren. Ook heeft de witte villa zelf ook een 6- tal parkeer plekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven