IJsjes

28-06-2010 21:39 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een verkoelend topic voor de ijsliefhebbers. Waar word jij blij van? Soft-, schep-, of waterijs?Welke merken, welke smaken?



Ik leef deze dagen op raketjes en Liuks! Zijn er nog smaken of ijsjes die ik niet mag missen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die mini-waterijsjes van de AH geweldig. 5 smaken in een doos, 13 kcal per stuk, lekker klein ijsje voor tussendoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die perenijsjes erg lekker.



En ik heb gisteren een doos cornetto's gekocht van eigen merk AH met slagroomijs. Lekker!!!!!!!
ben and jerry's new york super chocolate fudge chunk voor de zware dagen, en gewoon heel simpel een perenijsje van Ola, of die twisters van Ola.
Die Liuks zijn echt zooooo lekker! Met een dropstokje! Bestaan die al lang in NL?
Alle reacties Link kopieren
festini perenijsje voor nu en een lekkere ben&jerry's om te verwennen
quote:Sam32 schreef op 28 juni 2010 @ 21:42:





En ik heb gisteren een doos cornetto's gekocht van eigen merk AH met slagroomijs. Lekker!!!!!!!Ja die zijn om je vingers bij af te likken
Alle reacties Link kopieren
Deze is heeeel lekker, is de nieuwe cornetto.







Of strawberry cheese cake van de ah.
Alle reacties Link kopieren
En nu heb ik door jullie heeel veel zin in een ijsje, maar niks in huis...
Alle reacties Link kopieren
Ben and Jerry's cookie dough en bij de cafetaria hier in de buurt hadden ze twee jaar geleden superlekkere meloenwaterijsjes. Helaas hebben ze die uit het assortiment gehaald en ik heb ze nergens anders kunnen vinden. Onze diepvries ligt nu vol met raketjes, aanbieding bij de Appie.
Alle reacties Link kopieren
De nepcornetto's van AH met karamel (Chantilly). En vandaag heb ik een doos gekocht bij Jumbo, met vijf callipo's, allemaal in een andere smaak.



Waterijs vind ik het lekkerst.
Hier ben ik
Alle reacties Link kopieren
Perenijsjes van Festini! En citroenijs van een echte italiaan, yum!
Alle reacties Link kopieren
Liuks nooit van gehoord.

Zal eens kijken bij onze Ap of ze daar zijn.



Nu vooral raketjes,vind het te warm voor wat anders dan waterijs.



Ooh en nog niet gehaald maar SPLIT vind ik ook altijd errug lekker!
Alle reacties Link kopieren
De ouderwetse dubbellikker! En dan hopen dat je deknalroze uit het pak graait:-)
Alle reacties Link kopieren
Ik eet zelden ijs, maar vroeger was ik verslaafd aan Joekels en dan met name de perenvariant...
Met stip op 1 Ben & Jerry's Cookie Dough!



Daarna schepijs, bijv mintijs met chocolade (aka after eight). Maar een doodnormaal aarbeienwaterijsje gaat er ook wel in hoor! Ben gek op ijs.
Alle reacties Link kopieren
hey, die callipo's heb ik vandaag ook gekocht, heb net de citroen op! Verder ben en jerry's cookie dough, perenijsjes.. raket..

en heel stom, van die ijsjes, die liggen bij de ranja, die moet je zelf invriezen.. die met doorzichtige verpakking en dan een bruine, oranje, gele, rode of paarse streep erop
Alle reacties Link kopieren
Die Liuks is dat zo'n citroenijsje op een dropstokje? Die heb ik laatst gegeten, erg lekker. Alleen het dropstokje snap ik niet, die drop smaakt nergens naar en al helemaal niet bij citroen. Maar het ijsje zelf was erg lekker en fris!



Nu eet ik het liefst waterijsje, gewoon ouderwetse raketjes. Ik wou dat de vlaggestick van vroeger nog bestond, die was zo lekker!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
quote:Noerie schreef op 28 juni 2010 @ 21:49:

De ouderwetse dubbellikker! En dan hopen dat je deknalroze uit het pak graait:-)Ik graaide altijd de groene!
Alle reacties Link kopieren
Ook perenijsjes. En koffieijs van AH Excellent met gechocolateerde amandelen, stukjes koffiesaus en caramel (geloof ik). Oooohhhhh
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt erg verdrietig van dit topic
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de goedkope ijsjes, die je zelf moet invriezen, uit die zakjes.
Oh Joekels..... die waren lekker! Niet meer te krijgen toch?
Mokkaijs van de italiaan en nep magnums van bas, digros.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven