IJsjes

28-06-2010 21:39 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een verkoelend topic voor de ijsliefhebbers. Waar word jij blij van? Soft-, schep-, of waterijs?Welke merken, welke smaken?



Ik leef deze dagen op raketjes en Liuks! Zijn er nog smaken of ijsjes die ik niet mag missen?
Alle reacties Link kopieren
quote:duveltje82 schreef op 28 juni 2010 @ 21:51:

hey, die callipo's heb ik vandaag ook gekocht, heb net de citroen op! Verder ben en jerry's cookie dough, perenijsjes.. raket..

en heel stom, van die ijsjes, die liggen bij de ranja, die moet je zelf invriezen.. die met doorzichtige verpakking en dan een bruine, oranje, gele, rode of paarse streep eropIk had ananassmaak die is ook erg lekker!
Alle reacties Link kopieren
*likt aan stoplicht-kinder-ijsje van C1000*



Eigenlijk is Ben&Jerry's Cookie Dough favoriet, maar dat mag alleen in uitzonderlijke gevallen
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 28 juni 2010 @ 21:56:

Gewoon de goedkope ijsjes, die je zelf moet invriezen, uit die zakjes.Jaaaa!! Kost geen drol, zitten bijna geen calorieën in, en zijn mega lekker!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
Zelf invriezende ijsjes in zo'n zak en joekels(of heten die dingen nu wicky?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Paque_in_Pink schreef op 28 juni 2010 @ 22:01:

[...]



Jaaaa!! Kost geen drol, zitten bijna geen calorieën in, en zijn mega lekker!!



Niet aan je kinderen geven! Zit boordevol E-nummers. Bij mij stuiterden ze er vroeger van door de kamer!

Dus... gewoon lekker zelf eten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Paque_in_Pink schreef op 28 juni 2010 @ 22:01:

[...]



Jaaaa!! Kost geen drol, zitten bijna geen calorieën in, en zijn mega lekker!!¤ 0,49 voor 14 ijsjes. Zo kunnen de kinderen nog eens een rondje geven toch?
Alle reacties Link kopieren
Perenijsjes van de Albert Heijn en van Ben & Jerry's die met chocolade macademia-noten
Alle reacties Link kopieren
quote:dolphin74 schreef op 28 juni 2010 @ 21:50:

Met stip op 1 Ben & Jerry's Cookie Dough!





Die was ik even vergeten

Die smaak is goddelijk!!!!!!



Maar voor nu wou ik dat ik waterijs in huis had. Morgen meteen even een doos perenijsjes halen.



Ik vind yoghurtijs met bosvruchten ook heel lekker fris.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 28 juni 2010 @ 22:02:

[...]





Niet aan je kinderen geven! Zit boordevol E-nummers. Bij mij stuiterden ze er vroeger van door de kamer!

Dus... gewoon lekker zelf eten!E-nummers? wat zijn dat?
Alle reacties Link kopieren
ik lepel net een bolletje vanilleijs met warme frambozen naar binnen, met een toefje slagroom, als fout dan ook maar gewoon errug fout
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jody schreef op 28 juni 2010 @ 22:00: Eigenlijk is Ben&Jerry's Cookie Dough favoriet, maar dat mag alleen in uitzonderlijke gevallen Jammer dat het zo duur is he?
Alle reacties Link kopieren
Oranje Festini is mijn favo, maar waar verkopen ze die nog???
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, dubbellikkers! Die heb ik altijd in huis, zomer en winter...
Alle reacties Link kopieren
quote:Noerie schreef op 28 juni 2010 @ 21:49:

De ouderwetse dubbellikker! En dan hopen dat je deknalroze uit het pak graait:-)Of de groene!
Alle reacties Link kopieren
Eet zelden ijs maar door dit topic net een (pomp)raket uit vriezer gehaald, en blijf van mening dat het grote geel moet veranderen in 't kleine rood/rose.
Alle reacties Link kopieren
Liuks zijn hier ook favoriet! En ben niet de enige in onze supermarkt, ze zijn nl vaak uitverkocht
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 28 juni 2010 @ 22:02:

[...]





Niet aan je kinderen geven! Zit boordevol E-nummers. Bij mij stuiterden ze er vroeger van door de kamer!

Dus... gewoon lekker zelf eten!

Mijn stuiterbal wordt altijd heerlijk rustig van e-nummers...



Ijsjes...oh...ijsjes...mmmmmmmmmmm. Ik moet het eerste ijsje nog vinden wat ik niet lust maar ik ben ook echt een junk.
Alle reacties Link kopieren
Ijs van het Ijscuypje, zit bij mij praktisch om de hoek (Amsterdam). Heerlijk ijs, ze maken het zelf en het is het enige ijs dat (bijna ) net zo goed is als het Italiaanse ijs.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een smaken komen er voorbij (Magnum is trouwens nog niet genoemd volgens mij!).



Ook nog een lekkere (maar niet meer te krijgen): Winner Taco!
Alle reacties Link kopieren
Alhoewel geen officieel ijs: de frappucino's van de Starbucks gaan er ook altijd wel in. Hmmmmmmm, de caramel en dan zonder slagroom. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Oh die dubbele ijsjes... er komt ineens een trauma naar boven.

Ik was jarig en zou deze ijsjes trakteren op school (basisschool). Mijn moeder bracht de ijsjes en toen ik ze wilde uitdelen, brak mijn moeder alles ijsjes doormidden. Iedereen kreeg een half ijsje!!!

Ik schaamde me dood. We waren niet arm ofzo.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Twister
Alle reacties Link kopieren
quote:Sam32 schreef op 28 juni 2010 @ 22:18:

Oh die dubbele ijsjes... er komt ineens een trauma naar boven.

Ik was jarig en zou deze ijsjes trakteren op school (basisschool). Mijn moeder bracht de ijsjes en toen ik ze wilde uitdelen, brak mijn moeder alles ijsjes doormidden. Iedereen kreeg een half ijsje!!!

Ik schaamde me dood. We waren niet arm ofzo.Oei wat een afgang! Ik kan me voorstellen dat dat niet leuk was.
Alle reacties Link kopieren
perenijsjes!



en natuurlijk b&j: cookie dough of cherry garcia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven