Jason vale 5lbs in 5 days

25-02-2017 09:25 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft dit ook gedaan? Ik ben vandaag begonnen want ik wil meself 'resetten'. Zoveel ervaringen gehoord en ik wil wel eens weten hoe ik me erbij ga voelen

Ik vraag me alleen het volgende af, de recepten uit het boek zijn die voor 1 sapje of voor 2? Aangezien sap 1&4 hetzelfde zijn en sap 2&3, betekent dat dat ik voor sap 2&3 dus de dubbele hoeveelheid moet gebruiken?

Ik ben benieuwd ook naar ervaringen!
Dat kan nooit goed zijn voor je gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is voor je spijsvertering alleen maar sappen drinken niet zo gezond.

Het is crashen. Ga je weer eten kom je meteen weer aan.
quote:azrielle schreef op 25 februari 2017 @ 10:14:

Waarom denk je dat?Als je alleen maar sappen drinkt dan gaat je spijsvertering minder goed werken.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Crashen is helemaal niets eten. Ipv vast voedsel 'eet' je op deze manier 5 dagen sapjes van heeeeeel veel fruit en voornamelijk groente. Dat betekent dat je je lichaam juist voedt met bergen vitamines mineralen antioxidanten waar we in ons dagelijks leven te weinig van binnen krijgen. Goed voor je spijsvertering en je hele organisme dus. Het gaat mij dus ook niet om kilos kwijt raken, maar zoals ik al zei om mezelf te 'resetten. Het is voor veel mensen een katalysator om daarna een stuk gezonder te leven.



Ik open dit topic trouwens niet om een discussie te openen en als je wil weten wat jason vale doet lees je zijn boeken of kijk je bijvoorbeeld de documentaire superjuice me. Inspirerend!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Succes. Je topic titel doet anders vermoeden.
Ja ik heb het wel eens 5 dagen gedaan heb ook 2 boeken van hem , maar er wel eens sapjes en soepen uit .

Ik voelde me er heel goed bij maar zou het nooit langer dan een paar dagen doen .
5lbs in 5 days is the best recipy for getting fat

dat deel van de titel is eraf gevallen. maar succes he. lekker resetten die boel je lijf is een machine dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 25 februari 2017 @ 11:01:

5lbs in 5 days is the best recipy for getting fat

dat deel van de titel is eraf gevallen. maar succes he. lekker resetten die boel je lijf is een machine dus.Als je niet weet waar je over praat zeg dan lekker niets. Lekker constructieve bijdrage
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 25 februari 2017 @ 10:58:

Ja ik heb het wel eens 5 dagen gedaan heb ook 2 boeken van hem , maar er wel eens sapjes en soepen uit .

Ik voelde me er heel goed bij maar zou het nooit langer dan een paar dagen doen .

Goed om een ervaring te lezen! Ik heb al zoveel lekkere sapjes gemaakt, nooit gedacht dat ik broccoli zou drinken

Vond je het moeilijk?
Alle reacties Link kopieren
Crashen is niet helemaal niets eten. Crashen is veel te weinig calorieën binnen krijgen voor wat je nodig hebt. Dus je crasht wel.



Je kunt al die vreselijk gezonde sapjes ook aanvullen met noten en zaden, zodat je wel aan je calorieën komt. En andere essentiële vitamines en mineralen, eiwitten en vetten die je nu niet binnen krijgt. En daarna kun je er ook gewoon voor zorgen dat je veel groente en fruit blijft eten. Dat doen namelijk wel meer mensen.



Succes.
Later is nu
En kijk uit voor je tanden.

Naast die "bergen" vitamines waar je het over hebt, krijg je vooral bergen suiker binnen.

En nul vezels dus je darmen zullen er ook wel lekker op gaan.
quote:azrielle schreef op 25 februari 2017 @ 11:09:

[...]



Als je niet weet waar je over praat zeg dan lekker niets. Lekker constructieve bijdragehoezo weet ik niet waar het over gaat? jij weet het niet daarom open je een topic
quote:Dragisa schreef op 25 februari 2017 @ 11:42:

En kijk uit voor je tanden.

Naast die "bergen" vitamines waar je het over hebt, krijg je vooral bergen suiker binnen.

En nul vezels dus je darmen zullen er ook wel lekker op gaan.Daardoor val je dus zoveel af in 5 dagen
Alle reacties Link kopieren
Gewoon normaal eten....
Alle reacties Link kopieren
Fijn plan, ook lekker duidelijk als jij niet eens uit zijn boeken kan halen of een recept voor 1 of 2 sapjes is.

Fruit drinken is alleen suiker, veel goede dingen zijn er dan uit.

Gewoon gezond eten en je krijgt dagelijks binnen wat je nodig hebt, hoef je ook niet te resetten.

250 gram groente en 2 stuks fruit is nu ook weer niet zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 25 februari 2017 @ 11:40:

Crashen is niet helemaal niets eten. Crashen is veel te weinig calorieën binnen krijgen voor wat je nodig hebt. Dus je crasht wel.



Je kunt al die vreselijk gezonde sapjes ook aanvullen met noten en zaden, zodat je wel aan je calorieën komt. En andere essentiële vitamines en mineralen, eiwitten en vetten die je nu niet binnen krijgt. En daarna kun je er ook gewoon voor zorgen dat je veel groente en fruit blijft eten. Dat doen namelijk wel meer mensen.



Succes.Toevallig zitten er in flink wat sapje en smoothies van jason vale zaden en pitten. De groentes en fruit die ik gebruik zijn speciaal geselecteerd om niets te kort te komen, aminzouren zijn bv de bouwstenen van eiwitten en in bijvoorbeeld een avocado zit flink wat vet en eiwit. Daarbij kan je lichaan prima 5 dagen zonder al teveel van vet en eiwit, ik ga niets te kort komen. Ik zal zeker af en toe een paar nootjes eten, al is het naar om wel iets te eten
Alle reacties Link kopieren
quote:delicious35 schreef op 25 februari 2017 @ 11:47:

Fijn plan, ook lekker duidelijk als jij niet eens uit zijn boeken kan halen of een recept voor 1 of 2 sapjes is.

Fruit drinken is alleen suiker, veel goede dingen zijn er dan uit.

Gewoon gezond eten en je krijgt dagelijks binnen wat je nodig hebt, hoef je ook niet te resetten.

250 gram groente en 2 stuks fruit is nu ook weer niet zo moeilijk.

Ik heb het inmiddels al gevonden, nu kan ik al mijn boodschappen in huis gaan halen!

Er zit zeker suiker in maar suiker uit een appel is niet hetzelfde als suiker uit een zak snoep.

Daarbij bestaan de sapjes uit voornamelijk groente.. die je met normaal eten echt niet allemaal op zou krijgen. Trouwens is de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid die jij schrijft is namelijk lang niet voldoende, een rondje artikelen uit 2014, voel je vrij om verder te onderzoeken.

http://www.ad.nl/wetensch ... te-at-mooi-niet~acb42e43/



https://www.google.nl/amp ... ente-1362973-a1258433/amp



Maargoed ik vraag om ervaringen, het zou leuk zijn als ik mezelf hier niet hoef te gaan zitten verdedigen voor het maken van een wat mij betreft gezonde keuze
quote:azrielle schreef op 25 februari 2017 @ 11:52:

[...]



Toevallig zitten er in flink wat sapje en smoothies van jason vale zaden en pitten. De groentes en fruit die ik gebruik zijn speciaal geselecteerd om niets te kort te komen, aminzouren zijn bv de bouwstenen van eiwitten en in bijvoorbeeld een avocado zit flink wat vet en eiwit. Daarbij kan je lichaan prima 5 dagen zonder al teveel van vet en eiwit, ik ga niets te kort komen. Ik zal zeker af en toe een paar nootjes eten, al is het naar om wel iets te eten natuurlijk kom je wel tekort. proteine, aminozuren, koolhydraten, mineralen en vitamines. waarom zou je, uit vrije keuze, je lichaam dagen ondervoeden? Weet je hoelang je daarvan moet herstellen? En normaals: afvallen zal je niet. Ja voor vijf dagen en na 10 dagen heb je minimaal 1 kilo extra mee te zeulen want jouw lijf laat zich niet resetten, die wil die tekorten weer zo snel mogelijk aanvullen
Alle reacties Link kopieren
Suiker is suiker. Maakt echt niet uit welke bron, je lijf maakt daarin geen enkel onderscheidt. Wel is het zo dat je met fruit ook vezels binnenkrijgt, echter door er sap van te maken gaan de vezels verloren en hou je suiker over.

Daarnaast kan je nog zoveel groente eten maar je lijf kan niet meer opnemen, zinloos dus.



Maar ga vooral je gang, jouw lijf gelukkig niet die van mij.
Alle reacties Link kopieren
Ehm suiker uit een appel is WEL hetzelfde voor je lichaam als suiker uit snoep. En vrijwel niemand heeft tekorten aan vitaminen en mineralen. Je moet zelf weten wat voor eetplan je wilt volgen, maar haal er dan niet van die onzin bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:azrielle schreef op 25 februari 2017 @ 11:52:

[...]



Toevallig zitten er in flink wat sapje en smoothies van jason vale zaden en pitten. De groentes en fruit die ik gebruik zijn speciaal geselecteerd om niets te kort te komen, aminzouren zijn bv de bouwstenen van eiwitten en in bijvoorbeeld een avocado zit flink wat vet en eiwit. Daarbij kan je lichaan prima 5 dagen zonder al teveel van vet en eiwit, ik ga niets te kort komen. Ik zal zeker af en toe een paar nootjes eten, al is het naar om wel iets te eten Maar je crasht dus wel
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En als je vindt dat JIJ te weinig groente eet, kun je natuurlijk ook gewoon zo'n gezonde smoothie toevoegen aan je normale eetpatroon. (en dan daarvoor iets ongezonds laten staan)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven