Kaufland; de moeite waard?

17-12-2011 09:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor regelmatig positieve dingen over Kaufland in Duitsland (groot, producten die ze in NL niet hebben) maar ik vraag me af of het de moeite waard is om er heen te rijden. Zou ik het bijvoorbeeld kunnen vergelijken met de Makro?
Mischien kan je een midweekje Limburg, ( tegen Duitse grens) doen en dan Kaufland er bij doen?

Wij vonden het leuk winkelen daar.
Alle reacties Link kopieren
leest mee
Kijk eens online of je folders kan vinden van Kaufland.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik woon in z-Limburg, bij de grens. Eens in de drie maanden ga ik bij de Kaufland winkelen. Ze hebben daar toch interessante groenten, voor weinig geld. Ook veel buitenlands spul zoals halloumi. Leuk als je in een dorpje woont. Maar om daar nu een uur voor naar Duitsland te rijden lijkt me de moeite niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan. Verzorgingsspullen en waspoeder enzo zijn stukken goedkoper. Maar eten zoals kaas, melk, junkfood is weer duurder. Dus ligt eraan wat je zoekt.
Als je je een uurtje of wat verveelt kan je je daar prima vermaken en je vergapen aan wat ze allemaal verkopen, van een simpel doosje pleister tot complete scooters!

Het is niet te vergelijken met de nederlandse warenhuizen.



linkje naar Kaufland!



Als je de folder doorgespit hebt en je hebt een berg spullen gekozen is het volgens mij de moeite wel waard om er een dagje uit van te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ja!! I Kaufland



Hoe ver moet je er voor rijden?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Kerkrade en ga maandelijks. Inderdaad voor de wasmiddelen, deo's.

Maar ook kinderhapjes (mijn zoon heeft ziekte en kan moeilijk eten) zijn super uitgebreid.

Visdeli is super. Diepvriesproducten in giga-aantallen (ook gebak en broodjes).

Verder is alcohol ook stukken goedkoper (wodka, safari, Feigling en zo'n dingen).

Meer dan een uur zou ik er niet voor rijden.
Alle reacties Link kopieren
De Kaufland is geweldig!



Mijn ouders wonen bij de grens van Duitsland dus als ik er ben, ga ik inslaan.



Verzorgingsproducten zijn inderdaad een stuk goedkoper! Ze hebben er ook veel dingen die ze in Nederland niet veel verkopen, qua sapjes, etenswaren. En de afdeling met wijnen en sterke drank is bizar groot. (en veel goedkoper!)



Wat ik ook erg handig vind, is dat ze er van die mixpakjes hebben om gerechten mee te maken. Veel goedkoper dan hier!



Je zou echt zelf eens moeten gaan kijken. Iedereen die met mij mee is geweest vond het in ieder geval erg leuk,
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben er geweest en vond het inderdaad leuk. Sommige dingen zijn daar echt een stuk goedkoper dan hier! Allemaal lekkere dingen meegenomen zoals lebkuchen en de ferrero is daar veel goedkoper!

Ik moet wel zeggen dat ik er niet ver voor zou gaan rijden. Wij deden er een uurtje over maar langer zou ik er niet voor over hebben.

Bedankt voor alle info!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven